Gå til innhold

tråden omDark Messiah of Might & Magic,


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spelet er knallbra! I alle fall etter mi meining.. :) Gameplayet er jo heilt greit -> slossing, skyting med pil og bue osv. Men sjølve slossesystemet er ganske bra. Du kan sparke folk utenfor kanter, trille tønner på dem osv. "Dynamikken" er så vanvittig kul, noko du vil merke etter introen. Spelet er så absolutt verdt sin pris, einaste som er litt dumt er at det er litt kort.

Lenke til kommentar

Det jeg har spilt av det har vært kjempeartig. Bare synd at spillet ikke funker skikkelig på pcen min. Jeg kommer aldri lenger til level 4 før spillet kræsjer.

Noen som vet når siste patch kom? Jeg gidder ikke laste det ned over steam igjen om det fortsett ikke har kommet noen patch.

Endret av T-Solberg
Lenke til kommentar

feil tråd å poste dette på, men gjør det like greit!

 

Jeg har installert Dark Messiah på datan min, men får det ikke til å fungere!

Når jeg starter spillet kommer opp all reklame videone i begynnelsen, men rett før menyen kommer så fryses spillet og den hopper ut til windows igjen!

 

jeg kjører det som administrator, har prøvd å kjøre det som "combatability mode" xp...og det funker på pcen i stua hvor jeg har en mye dårligere pc...

 

jeg har vista premium.

 

noen som vet hva problemet er? :dontgetit:

Lenke til kommentar
feil tråd å poste dette på, men gjør det like greit!

 

Jeg har installert Dark Messiah på datan min, men får det ikke til å fungere!

Når jeg starter spillet kommer opp all reklame videone i begynnelsen, men rett før menyen kommer så fryses spillet og den hopper ut til windows igjen!

 

jeg kjører det som administrator, har prøvd å kjøre det som "combatability mode" xp...og det funker på pcen i stua hvor jeg har en mye dårligere pc...

 

jeg har vista premium.

 

noen som vet hva problemet er? :dontgetit:

9174524[/snapback]

 

Det er veldig mye problemer med dette spillet på enkelte hardware-sammensetninger. På min maskin hadde jeg samme problem helt til patch nummer to kom, da kom jeg helt til level 4 før det kræsjet.

Lenke til kommentar
feil tråd å poste dette på, men gjør det like greit!

 

Jeg har installert Dark Messiah på datan min, men får det ikke til å fungere!

Når jeg starter spillet kommer opp all reklame videone i begynnelsen, men rett før menyen kommer så fryses spillet og den hopper ut til windows igjen!

 

jeg kjører det som administrator, har prøvd å kjøre det som "combatability mode" xp...og det funker på pcen i stua hvor jeg har en mye dårligere pc...

 

jeg har vista premium.

 

noen som vet hva problemet er? :dontgetit:

9174524[/snapback]

 

akkurat det samme problemet har jeg, jeg fikk alle reklamene men bare med lyd, sjermen hvar hvit, så når de tre reklamene var ferdi så hoppa det ut til windows

Endret av Pibeba
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Er en del problemer med Dark Messiah og Vista, da spillet ikke er ment for å kjøre på det OS'et. Har selv Vista, og opplevde at jeg datt ut av spillet etter "reklamene" som dere sier.

 

Patchet spillet og satt det i XP kompatibilitetsmodus, og nå funker det gull.

Lenke til kommentar
Er en del problemer med Dark Messiah og Vista, da spillet ikke er ment for å kjøre på det OS'et. Har selv Vista, og opplevde at jeg datt ut av spillet etter "reklamene" som dere sier.

 

Patchet spillet og satt det i XP kompatibilitetsmodus, og nå funker det gull.

9174657[/snapback]

 

jeg har xp windows. men hvor downloada du patchen fra?

Lenke til kommentar
Er en del problemer med Dark Messiah og Vista, da spillet ikke er ment for å kjøre på det OS'et. Har selv Vista, og opplevde at jeg datt ut av spillet etter "reklamene" som dere sier.

 

Patchet spillet og satt det i XP kompatibilitetsmodus, og nå funker det gull.

9174657[/snapback]

 

jeg har xp windows. men hvor downloada du patchen fra?

9174689[/snapback]

 

 

http://ubisoft-en.custhelp.com/cgi-bin/ubi...li=&p_topview=1

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...