Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Online, holder du en til det du starta med?

Anbefalte innlegg

hey dere , lurte på har dere noen gang bytta online spill f.eks WOW. jeg bytta til lineage 2 fra wow får jeg syns at wow var liksom greit jeg ble lei. og når jeg starta lineage 2 sysns jeg det var drit fett. Men all den farming til lvl eller et våpen var jo så BORING :hrm: . og nå får jeg de gode minnene fra WOW, være hunter på hode siden jakte på gnomer i skogen. så kommer alle vennene til han og jager meg :p jeg savner det, det så mye lettre enn L2 og jeg savner å spille warrior å høre på metall og er litt i BG eier folk. jeg vet ikke hav jeg skal gjøre syns jo a L2 er bra med det er ikke det samme. jeg svaner wow rett og slett og gå i ironforge, hehe drepe homo paladins som leker så forbanna delig :tease:

jeg svaner WOW!!

det er som de siere har du starta på wow blir du hos wow..

hva skal jeg gjøre? kansje bare ta meg en lang pause på hele online rolespilling, og spille CS og BF 2. jeg har ikke noe problemer med å spille for mye. venner, damer , trene , skole, familie og jobb kommer først :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du starta i wow blir du hos wow?

Jeg spilte wow til lvl 26 eller no og ble lei og har ikke spilt det siden, spiller LOTRO beta nå og det første rollespillet jeg spilte var Runescape..:p Men kom til lvl 70 eller no.. :D

Spiller også BF2, start å spill det du, og spill rollespill igjen når du føler for å spille det.. :thumbup:

Endret av TobbelobbenQ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...