Gå til innhold

Erfaringer med Sea Norge?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
SEA bør du holde deg unna, dårlig kundeservice og tvilsom markedsføring, virker som et på mange måter useriøst selskap, kanskje bedre enn B2C, men litt samme ulla.

8195117[/snapback]

 

SEA Norges selgere stod i kristiansand under noe kystdager (vet ikke hva det heter) med en bod med telenors nye logo og telenorgensre og spurte folk om de ville ha en ny og bedre versjon av det telenor abonnementet de hadde i dag :p Det sier vel det meste?

Lenke til kommentar
Nå for tia gjømmer de seg tydeligvis bak Netcom O.o

8215744[/snapback]

 

Samme erfaring! Er dette en scam? Jeg har takket ja, og skjelver litt i buksene, for ba om informasjon og ble presentert med et angrefristskjema (som jeg antar har mistet sin tid)

Lenke til kommentar
Nå for tia gjømmer de seg tydeligvis bak Netcom O.o

8215744[/snapback]

 

Samme erfaring! Er dette en scam? Jeg har takket ja, og skjelver litt i buksene, for ba om informasjon og ble presentert med et angrefristskjema (som jeg antar har mistet sin tid)

8246164[/snapback]

 

Har selger unnlatt å informere om f.eks avtaletid, eller gitt deg feilinformasjon (som at de ringte FRA NetCom) så har du rett til utvidet angrefrist, nemlig 3 mnd. Alle utgående salgssamtaler SKAL også bli tatt opp på tape, og det er SEA Norges ansvar å bevise at alt har gått riktig for seg.

Endret av angellwax
Lenke til kommentar

Sea norge er ikke verst.. Det er direktesalg firmaene som selger for sea norge det er noe galt med.. De snakker så mye bullshit..Lurer folk til å bytte, uten å fortelle riktig hvordan det egentlig fungerer...

Endret av avola
Lenke til kommentar
Sea norge er ikke verst.. Det er direktesalg firmaene som selger for sea norge det er noe galt med.. De snakker så mye bullshit..Lurer folk til å bytte, uten å fortelle riktig hvordan det egentlig fungerer...

8329939[/snapback]

 

Hvis ikke Sea Norge har en viss kontroll over direktesalgsfirmaene de benytter seg av så syntes jeg de bør ta ansvaret for dette ved å kurse eller benytte seg av noen som ikke "snakker bullshit". Det er nemlig Sea Norge kunden skal ha med å gjøre videre, og dermed de som må ta ansvar for dem som representerer dem på salgsarenaen!

Lenke til kommentar

Det eneste jeg har hatt å gjøre med SEA er strømleveransen deres, og der var alt i orden. Aldri noe tull. Hadde de riktignok bare i 4 mnd, pga flytting og sånt, men fikk tilbake resterende beløp osv når jeg sa opp. Ikke noe tull rett og slett. Så det ligger sikkert på overivrige telefonselgere det der ja. Jeg ble selv oppringt av de om mobilabonnement, men takka pent nei. Heldigvis.

Lenke til kommentar
Det eneste jeg har hatt å gjøre med SEA er strømleveransen deres, og der var alt i orden. Aldri noe tull. Hadde de riktignok bare i 4 mnd, pga flytting og sånt, men fikk tilbake resterende beløp osv når jeg sa opp. Ikke noe tull rett og slett. Så det ligger sikkert på overivrige telefonselgere det der ja. Jeg ble selv oppringt av de om mobilabonnement, men takka pent nei. Heldigvis.

8331502[/snapback]

 

 

Jeg hadde også strøm hos SEA for et par-tre år siden. Det var jeg selv som kontaktet dem. Det var ikke noe problemer med dem.

 

Men etter å ha lest om dem i det siste, ville jeg ikke bestilt noen ting der. Nå de driter skikkelig på seg, er det det samme hvilket produkt de tilbyr. Det finnes andre å handle med.

Lenke til kommentar
Sea norge er ikke verst.. Det er direktesalg firmaene som selger for sea norge det er noe galt med.. De snakker så mye bullshit..Lurer folk til å bytte, uten å fortelle riktig hvordan det egentlig fungerer...

8329939[/snapback]

 

Hvis ikke Sea Norge har en viss kontroll over direktesalgsfirmaene de benytter seg av så syntes jeg de bør ta ansvaret for dette ved å kurse eller benytte seg av noen som ikke "snakker bullshit". Det er nemlig Sea Norge kunden skal ha med å gjøre videre, og dermed de som må ta ansvar for dem som representerer dem på salgsarenaen!

8331332[/snapback]

 

Pluss at en stor del av klagene når det gjelder sea norge gjelder at kunder ikke får benyttet seg av angreretten sin. De ringer kundeservice som sier at alt blir ordnet med en gang uten at noe faktisk blir gjort.

De har litt å rydde opp i før jeg tør å anbefale de til noen hvertfall! For ikke å snakke om at de FORUTSETTER 12 mnds avtaletid noe som gjør alle slike tilfeller så mye verre.

Endret av angellwax
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...