Gå til innhold

Byttetråd for Steam Trading Cards

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg kunne prøve meg på en liten tråd her også, siden jeg uansett er ganske aktiv på steamtrades.com og bytteforumet på Steam.

Om det er nok interesse gjenstår å se, men det skader ikke å prøve.

Jeg ser etter Portal 2-kortet Intro, og er villig til å bytte Gordon Freeman (HL2), Respite (HL2), SOLDIER (TF2), HEAVY (TF2), SNIPER eller DEMOMAN for det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan får man disse kortene?

Man får de ved å spille Half-Life 2, Portal 2, CS:GO, Don't Starve, Team Fortress 2 eller Dota 2. Det er forøvrig litt usikkerhet rundt drops av kort i Dota 2 og TF2. Man går ut ifra at man er nødt til å enten kjøpt spillene for penger, eller brukt minst $9 på items (Dota 2).

Valve sier det skal komme flere spill på lista etterhvert.

Det man så gjør med disse kortene er å samle de til en bunke og kombinere dem, hvorpå du da får rabattkuponger, bakgrunner til profilen og/eller emoticons.

Lenke til kommentar

Jeg fikk et slik "Foil" card, altså en slags "glins" versjon som er en del mer sjelden. Fikk solgt det på market til €10 så har fått kjøpt det meste av det jeg trengte. :p

Men nå har jeg denne tråden i mine innlegg om det blir noe jeg kan trade :)

Lenke til kommentar

Jeg fikk et slik "Foil" card, altså en slags "glins" versjon som er en del mer sjelden. Fikk solgt det på market til €10 så har fått kjøpt det meste av det jeg trengte. :p

Men nå har jeg denne tråden i mine innlegg om det blir noe jeg kan trade :)

Jeg antar at du er level 10 eller høyere? Det er egentlig målet mitt også. Komme meg til level 10 så jeg kan få solgt de etterhvert. Har en ganske drøy spillsamling, så jeg håper de starter med spill jeg eier, he he.

Lenke til kommentar

Jeg antar at du er level 10 eller høyere? Det er egentlig målet mitt også. Komme meg til level 10 så jeg kan få solgt de etterhvert. Har en ganske drøy spillsamling, så jeg håper de starter med spill jeg eier, he he.

Jepp, er ferdig med alle Valve sine spill sine kort-sett så er level 12 akkurat nå.

Lenke til kommentar

Ja, det må du. Det finnes en offisiell gruppe du kan bli med i for å få invites, men jeg er på jobb nå, og har ikke tilgang til Steam for å sjekke.

Jepp, er ferdig med alle Valve sine spill sine kort-sett så er level 12 akkurat nå.

Det ville jeg vært også, sukk... Har fått nytt kort, så da fikk jeg en ukes karantene fra Market. Men mandag 27, da skal jeg handle inn noen kort :)

Lenke til kommentar

En får jo tre ekstra invites av å bli invitert :wee: .

Hvordan skaffer jeg egentlig kortene?

Jeg mener, må jeg spille HL2 mange ganger for å få alle? Hva med TF2-kortene? Har ingen kort, men står 5 card drops remaining?

Endret av chokke
Lenke til kommentar

Ja, lurer litt på det samme. Spilte CS:GO i 4 timer i natt uten å få et eneste kort. Antar jeg må spille en god del mer, men ...

Sikker på at du har aktivert Steam Trading Card-betaen? Jeg spilte CS:GO i kanskje 90 minutter her om dagen, og jeg fikk 3 kort i løpet av denne tiden.

Kontakt meg på PM hvis noen av dere selger Anarchist/Balkan-kortet til CS:GO. :)

Har noen funnet ut "drop-rate" på dota? Eller måtte man kjøpe for en viss sum?

Man må nok kjøpe for en viss sum.

"Free to play games drop game cards based on your in-game purchasing. For every $9 USD spent (approximate) since the start of the Steam Trading Card Beta, you will earn one card drop."

Endret av Madr1dista
Lenke til kommentar

Sikker på at du har aktivert Steam Trading Card-betaen? Jeg spilte CS:GO i kanskje 90 minutter her om dagen, og jeg fikk 3 kort i løpet av denne tiden.

Kontakt meg på PM hvis noen av dere selger Anarchist/Balkan-kortet til CS:GO. :)

Der har vi det. Jeg har ikke aktivert den. :p

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...