Lami Skrevet 10. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2013 (endret) Hei! Kjøpte nettopp nytt skjermkort, et PNY GTX670. Hadde før HD5850. Ihvertfall, satt og switchet mellom Windows(Firefox) og BF3 da skjermen plutselig ble svart, etterfulgt av "ingen signal" på skjermen. Så også ut som PCen fryste seg fast da klokken på G15 LCD skjermen ikke gikk. Jeg slettet så godt jeg kunne alle ATI driverne fra 5850 kortet. Slettet i registry men en mappe i Programfiler jeg ikke fikk slettet da et av de programmene i mappen kjører men finner ikke ut hva den heter. Vil ikke avslutte alt i oppgavebehandling heller... Men denne mappen kan vel ikke forårsake problemet her? Har ihvertfall nyeste nVidia driver. Aldri hatt problemer før jeg satt i dette skjermkortet. Hadde forresten en temp på ca 80C under game. Specs i spoiler: CPU: i5 3570K PSU: 600W CM 8GB RAM P8Z77-V Noen som vet hva som er galt? Takk for svar! Endret 10. januar 2013 av Lami Lenke til kommentar
- Cre8or - Skrevet 11. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2013 Du kan bruke atiman om du ikke har gjort det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå