Patrick123 Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Siden den "orginale" FIFA-tråden kan bli litt overbefolket med online-diskusjoner så tenkte jeg vi kunne ha en tråd hvor vi kan snakke om karrieremodusene i FIFA 13, både manager- og Virtual Pro. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Fy faen så forbanna forpulte talentløse folk er! Er det så forbanna vanskelig å sentre?!?! Enkelte skulle faen ikke hatt livets rett. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 30. september 2012 Forfatter Del Skrevet 30. september 2012 Hva nøyaktig er det du snakker om? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Såkalte drop in kamper med VP Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 30. september 2012 Forfatter Del Skrevet 30. september 2012 Okei. Koser meg med en VP-karriere hvor jeg spiller i Norwich. Jeg er positiv overrasket over modusen, selv om det er enkelte områder hvor det alltids kunne vært bedre. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Kunne alltids spilt litt offline med fyren hadde det vært slik at bragdene eg fikk offline fulgte med over til han eg har online.. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Jeg er mye mer fornøyd med karrieremodusen i år, nå er ikke AI like ubrukelig som i FIFA12. Vant 3-0 mot ManU (scorte det første) ;P og 2-1 mot Arsenal^^. ligger på 5. plass med A.Villa om jeg husker riktig. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Hei! Godt at denne tråden kom opp! Har startet i gang er save med Liverpool, selvfølgelig! Har bare spilt 4 seriekamper tror jeg, 2 seire og 2 uavgjort. Falt inn i UT i går så blir litt spilling av det og. Neste uke er det høstferie så blir mere tid da! Har kjøpt 2 spillere, Lamela og Ahamada(?, keeper). Lenke til kommentar
fox Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Vet noen hvordan jeg kan be om å bli byttet ut? Lenke til kommentar
Faxfinn Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Er VP jeg spiller mest, men er mange ting jeg irriterer meg over som de har endret fra i fjor eller bare ikke fikset. 1. I Fifa 11 kunne du be om å bli byttet ut. Si at du har spilt 50 min og ikke har lagret spille på lenge og får overraskende besøk. Hadde vært greit å be om å bli byttet ut å simulere resten av matchen og lagre spillet fort en å bare slå av. 2. Har de tatt bort spillende trener modusen? Stor skuffelse. 3. Om jeg blir byttet ut pga en mindre alvorlig skade eller pga spilleren min er sliten, så må jeg styre hele laget etterpå. Vil at det skal simuleres da også. 4. Virker som om hver gang du starter en ny karriere så starter du med blank pro... Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Når dere spiller med VP, så er dere med VP'en som spiller på karrieremodus? Sant? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 1. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2012 Dersom jeg skjønner spørsmålet ditt korrekt; du kan velge om du vil spille med en ekte spiller eller din egen VP. Faxfinn: Jeg er helt enig i de punktene, det jeg som irriterer meg mest med hele greia er nok at du må spille resten av kampen. Det ødelegger bare hele følelsen av å være en spiller på et lag. Det kunne også vært litt mer å gå på når det kommer til den AI'en spesielt hos medspillerne dine; det er ikke så veldig mye planlagte angrep for å si det på den måten. Det er litt vanskelig for meg å komme med noen karakter om VP-modusen da Norwich er et temmelig dårlig lag og vi sliter med kontrollen i kampene. Jeg vet mer når jeg kommer til et bedre lag som man kan forvente at dominerer. Jeg blir veldig skuffet dersom du spiller for United mot Swansea og ender med 40% ballbesittelse. Lenke til kommentar
Bache_90 Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Er VP jeg spiller mest, men er mange ting jeg irriterer meg over som de har endret fra i fjor eller bare ikke fikset. 1. I Fifa 11 kunne du be om å bli byttet ut. Si at du har spilt 50 min og ikke har lagret spille på lenge og får overraskende besøk. Hadde vært greit å be om å bli byttet ut å simulere resten av matchen og lagre spillet fort en å bare slå av. 2. Har de tatt bort spillende trener modusen? Stor skuffelse. 3. Om jeg blir byttet ut pga en mindre alvorlig skade eller pga spilleren min er sliten, så må jeg styre hele laget etterpå. Vil at det skal simuleres da også. 4. Virker som om hver gang du starter en ny karriere så starter du med blank pro... litt ening får ikke bli bedt å bli byttet ut med mindre spilleren min er skadet eller er for sliten til å spille Lenke til kommentar
Bache_90 Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 flere som har lagt merke til at det har litt lettere å få kort på keeperen ? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 2. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2012 Irriterer meg grenseløst at du går ned i kamprangering når du ikke var i nærheten av situasjonen. Dessuten, hva i h***** skal du egentlig gjøre når du forsvarer deg; dersom du dekker noen så slutter en medspiller å markere. Uansett hvem DU markerer så vil motstanderen alltid ha noen å sentre til. Snodig nok skjer dette aldri med laget du er på. Der er plutselig alle dekt og ingen på løp. Rart det der. Virkelig snodig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Er det ikke mulig å simulere kamper når man, som spiller, er tatt ut? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 2. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2012 Jeg er ikke sikker, men prøv ved å gå til kalenderen. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Ang kamprangering så bør en holde seg til sin posisjon så godt det lar seg gjøre. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 2. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2012 Hadde det ikke vært for at jeg meget ufrivillig spiller som boks-til-boks (selv om jeg er playmaker) så hadde ikke vi scoret i mer enn hver fjerde kamp. Lenke til kommentar
fox Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Irriterer meg grenseløst at du går ned i kamprangering når du ikke var i nærheten av situasjonen. Dessuten, hva i h***** skal du egentlig gjøre når du forsvarer deg; dersom du dekker noen så slutter en medspiller å markere. Uansett hvem DU markerer så vil motstanderen alltid ha noen å sentre til. Snodig nok skjer dette aldri med laget du er på. Der er plutselig alle dekt og ingen på løp. Rart det der. Virkelig snodig. Ja, det er noe dritt! Er det ikke mulig å simulere kamper når man, som spiller, er tatt ut? Jo, gå til kalenderen og simulere derfra. Gjør det alltid med landslaget, prioriterer dem ikke og kan ikke heller takke nei. Noe som er überteit, så jeg pleier å simulere via kalender Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå