Zapmi Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Heisann, skal selge min pc som jeg kjøpte midt i oktober, og bare fikk brukt i 3 uker.. Siden slutten av Oktober har den vært lagret bort og ikke vært i bruk. Dette er spesifikasjonene; Kabinett - Fractal Design Define XL Black Pearl[/url] Hovedkort - ASUS P8P67 PRO B3, Socket-1155 Cpu - Intel® Core i5-2500K Processor Ram/minne - Corsair XMS3 DDR3 1600MHz 8GB CL9 Strømforsyning - Corsair HX 750W PSU Vannkjøling - Corsair H60 Hydro Series CPU Kjøler Skjermkort - XFX Radeon HD 6950 2GB GDDR5 "Dual Fan" DVD-rom - Samsung DVD±RW Writer, SH-222AB Kjøpte den for runt 10.000,- og lurer på hva jeg kan få den for nå? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Halvparten av prisen er normalt for en maskin som er nylig kjøpt og ikke er i bruk. Dette forutsetter selvsagt at maskinen er i perfekt stand og uten defekter. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Syns du burde prøve deg med minst 8k på finn.no også nevn at den kan kjøre battlefield 3 på ultra, har vannkjøling og nesten ikke brukt Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 (endret) Si også at bf3 er det tygste spillet for ett skjermkort. rett meg hvis jeg tar feil. Overclock og si at den har hele 4.5 GHZ!!! Endret 5. januar 2012 av Wizzlee Lenke til kommentar
Lader Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Si også at bf3 er det tygste spillet for ett skjermkort. rett meg hvis jeg tar feil. Det er vell ikke helt sant. Crysis trenger litt mer? Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Si også at bf3 er det tygste spillet for ett skjermkort. rett meg hvis jeg tar feil. Det er vell ikke helt sant. Crysis trenger litt mer? Mener og ha lest og at det slo crysis Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Ikke sjangs at den maskinen kjører bf3 i ultra på full hd. Sikkert greit salgstriks til intetanende folk, men vær forberedt på at de kanskje blir sure. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå