Gå til innhold

FIFA 12 - Karrieremodus


Anbefalte innlegg

Siden Den gigantiske FIFA-tråden nå blir brukt som et felles forum for alle aspekter ved FIFA så tenkte jeg vi heller kunne ha en egen tråd for karriere-modusene, det være seg spiller, spillende manager eller den klassiske manager. Den gigantiske tråden blir jo nå kun brukt til diskusjoner om online-delen av spillet så det er liksågreit å bruke den kun til det føler jeg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror FIFA i år har gått litt mer i rettning av FM-når det gjelder speiding. Husk at enkelte spillere i virkeligheten ikke når sitt fulle potensial før de er rundt 26. I år har de ENDELIG introdusert noe som gjør at du faktisk vil fortsette i flere år. Har en unggutt på 14 som blir å ende opp rundt 78-84, har ekstremt lyst til å få han inn i start-elleveren.

Lenke til kommentar

Noen som har snøre på hvor lenge man må spille før man får manager tilbud om man starter som spiller?

 

I fjor fikk du tilbud som spillende trener etter 5 år. Rundt det 7. året begynte tilbudene om en ren managerstilling å komme, mens etter 10 år ble du tvunget til å ta over som manager. Da var også grensen i karrieremodusen på 15 år.

Lenke til kommentar

Trenger noen råd om hvilken backupspiss jeg skal hente inn. Har kommet ned til 2 stykker nå. Her ser dere noen av de utvalgte atributtene deres.

 

Wesley Thomas (25 år, verdi=£300.000, lønn=£1000)

- 180cm, 77kg

- "Akrobat"

 

- Akselerasjon: 84

- Smidighet 94

- Balanse 71

- Hastighet 82

- Styrke 75

- Avslutning 75

- Skuddstyrke 59

- Ballkontroll 57

- Langskudd 44

- Spenst 74

 

 

Alexander Søderlund (24 år, verdi=£350.000, lønn=£1250)

- 195cm, 90kg

- "Styrke"

 

- Akselerasjon 72

- Balanse 30

- Spenst 82

- Hastighet 72

- Styrke 88

- Avslutning 66

- Suddstyrke 78

- Heading 66

- Langskudd 70

- Ballkontroll 66

Endret av Patrick123
Lenke til kommentar

Hei folkens, flott med denne tråden, all ære til Patrick ! :w00t:

 

Men jeg har et sykt vanskelig valg her: Jeg har fått et bud fra LIVERPOOL på Chicharito på 40 mill pund og han er verdssatt til 22.5 mill pund.

 

Så spørsmålet er da: Bør jeg selge ham og få inn Benzema eller Higuaìn eller skal jeg beholde ham og risikere at Liverpool slutter med forhandlingene ?

 

 

Er så sykt vanskelig valg !! :thumbdown:

Endret av TheWonderKid
Lenke til kommentar

Har det ganske gøy som Player-Manager for Rotherham Utd. Startet i League Two og rykka opp to ganger direkte. Merker nå litt mer motstand i Championship på World Class, men skal klare å unngå nedrykk.

 

Har hatt hell med å speide i Mexico. Koster relativt lite, fikk opp en høyreving med max 91 i potensiale mens jeg var i League One, nå er han fast innbytter i Championship. Gleder meg til å se utviklingen på han, allerede kjappeste spiller på laget som ligger på rundt 65-67 overall.

Lenke til kommentar

Hei folkens, flott med denne tråden, all ære til Patrick ! :w00t:

 

Men jeg har et sykt vanskelig valg her: Jeg har fått et bud fra LIVERPOOL på Chicharito på 40 mill pund og han er verdssatt til 22.5 mill pund.

 

Så spørsmålet er da: Bør jeg selge ham og få inn Benzema eller Higuaìn eller skal jeg beholde ham og risikere at Liverpool slutter med forhandlingene ?

 

 

Er så sykt vanskelig valg !! :thumbdown:

 

EDIT: Screw that shit !! Jeg sa nei til budet, og gjett hva ?

 

Jeg vet ikke hva jeg skal si, nå byr de plutselig 49 mill pund, jeg venter til morgentimene for å ta imot noen råd fra dere folkens :)

Lenke til kommentar

Hei folkens, flott med denne tråden, all ære til Patrick ! :w00t:

 

Men jeg har et sykt vanskelig valg her: Jeg har fått et bud fra LIVERPOOL på Chicharito på 40 mill pund og han er verdssatt til 22.5 mill pund.

 

Så spørsmålet er da: Bør jeg selge ham og få inn Benzema eller Higuaìn eller skal jeg beholde ham og risikere at Liverpool slutter med forhandlingene ?

 

 

Er så sykt vanskelig valg !! :thumbdown:

 

EDIT: Screw that shit !! Jeg sa nei til budet, og gjett hva ?

 

Jeg vet ikke hva jeg skal si, nå byr de plutselig 49 mill pund, jeg venter til morgentimene for å ta imot noen råd fra dere folkens :)

Han er veldig fin å ha som goalgetter. Men kan jo selge og f.eks kjøpe en Neymar type spiller :)

Lenke til kommentar

Hadde jeg fått tilbud på £49mill for Chicharito så ville jeg nok solgt han, selv om det er til Liverpool. Med de pengene, i tillegg til de du allerede har liggende så kan du hente ganske mye kvalitet som f. eks. Neymar, Higuain, etc.

 

Når det gjelder mitt valg om enten Wesley Thomas eller Søderlund så passer nok Thomas mer inn i min spillestil. Etter å ha kjøpt en av disse vil jeg ha 3 spisser, 1 fast på A-laget og de to andre rulerer på benken.

 

Problemet er bare at Søderlund er pokker så høy og sterk og jeg kunne kanskje hatt bruk for et fyrtårn. Og han er norsk :whistle:

Lenke til kommentar

Kan klubber bli kjøpt opp i FIFA? Har bare blitt ferdig med den første sesongen, men kan ikke huske å ha hørt det.

 

Jeg tror kanskje du er i feil forum, du vil nok ha FM12

 

Hvis du leser nyhetsfeeden vil du legge merke til det. F.eks ble Stoke kjøpt opp av oljesjeiker hos meg, og plutselig hadde de kjøpt inn masse gode spillere som Di Maria og Sneyder osv...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...