TaZ Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 (endret) Kjøpte 2 stk 2TB WD disker for en måned siden og det viser seg at det er feil på begge to..Kjørte en test med WD sitt test prog og sender skjermdump av feilen til dustin,dette var i går kveld.. Kl 12 i dag får jeg svar fra dustin, jeg får tilsendt 2 nye disker og kan bare kaste di 2 som er deffekt..43 min. senere får jeg sendings nr.. Er forøvrig min 4. reklamasjon hos dustin og di andre gikk like smertefritt.. Endret 3. november 2011 av taz 1 Lenke til kommentar
Tan28 Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Har samme erfaring med de. Helt glimrende service, både før og etter eventuelle feil Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Har å bare gode erfaringer angående retur med dustinhome Lenke til kommentar
thundertiger Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Godt å høre. Har også gode erfaringer med DustinHome. Lenke til kommentar
Artorp Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Har også bare gode erfaringer, hadde en driverfeil på det nye headsettet som de ikke hadde registrert før, og på tross av at jeg hadde brukt det i noen dager og det ikke lenger var "nyåpnet" fikk jeg brukt angreretten og pengene tilbake på konto, helt smertefritt. Veldig ålreit kar jeg snakket med også Lenke til kommentar
s1gnal Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Det høres bra ut! Det er fint å høre at noen får god service hos Dustin Home! Men det er litt trynefaktor også da, TYDLIGVIS vis du leser artikkelen under Dustin.no og Dell mente det var helt normalt å gi kunden en brukt skjerm. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 12. november 2011 Forfatter Del Skrevet 12. november 2011 Her har Dustin forholdt seg til Dell og har bommet på hva som gjelder ang. loverket i norge. Har selv fått brukt prosjektor (Benq) i bytte da min tok kveld etter 3 måneder,men da fikk jeg velge om jeg ville vente til min var fixet eller få en bytte prosjektor,helt grei ordning.. Prosjektoren ble ikke handlet hos Dustin.. Lenke til kommentar
thundertiger Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Hadde nok en rask og problemfri ekspedering av Dustinhome. La inn ordre tirsdag kl. 16, og kunne hente varen på Posten allerede i dag. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 (endret) Men det er litt trynefaktor også da, TYDLIGVIS vis du leser artikkelen under Dustin.no og Dell mente det var helt normalt å gi kunden en brukt skjerm. De fleste kundene klager kun når det er noe de er misfornøyd med. Her er det faktisk et hedelig unntak for en gangs skyld, en kunde som gir en bedrift den rosen de fortjener når de har gitt service som overgår det som var forventet. Og allikevel må en eller annen komme med en link til en av de uendelig mange artiklene med negativ kritikk mot et firma og ødelegge det som ellers var en solskinnshistorie. Man kan bli trist av mindre... Endret 18. november 2011 av Asteroidea 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå