Teipball Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 (endret) Ser ut som det er litt interesse for dette, så lager en egen tråd. Jeg tenkte at alle lag skal være lov, siden ikke alle har alle typer lag. Jeg tenkte også 5K Coins i buy inn. Der andreplassen slipper å betale og vinneren får resten. Vi må være minimum 4 stykker for at jeg gidder å være med og for at jeg skal arrangere dette. Ellers tar vi oppsettet som det kommer etter hvor mange som blir med. Overføringen av coinsa blir gjort med å kjøpe en spiller fra vinneren for 5K. Hvis noen veit om man ikke trenger å betale 5% i skatt på trades, så blir heller det gjort. Hvis folk ikke betaler inn det de skylder vinneren blir de svartelista og får ikke være med på fremtidige konkurranser. Folk som er med: (oppdateres) Teipball - GT: petsky Larsemão - GT: Riolars Smågal - GT: Smaagal Emils1 - GT: em1ls Th3BTK - GT: Th3BTK Endret 27. oktober 2011 av Teipball Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Er det lov med hvilken type lag man ønsker? Eller er det maks sølv ? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 "Jeg tenkte at alle lag skal være lov, siden ikke alle har alle typer lag. " Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Jeg kan bli med. GT: em1ls Lenke til kommentar
Th3BTK Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 (endret) Jeg er med selv om jeg kommer til å tape Tar vi det i denne helga? GT: Th3BTK Endret 27. oktober 2011 av Th3BTK Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Jeg kan i såfall ikke spille før etter kl 22 på lørdagskvelden. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Jeg er borte hele lørdagen, så hvis turneringen skal skje allerede denne helgen, håper jeg den ihvertfall varer ut søndag Lenke til kommentar
Th3BTK Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Jeg er borte hele lørdagen, så hvis turneringen skal skje allerede denne helgen, håper jeg den ihvertfall varer ut søndag Vi kan godt ta neste helg for min del. Passer egentlig bedre da fordi jeg har battlefield nå Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 29. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2011 Blir nok ikke turnering denne helgen. Prøver å se om vi kan få på plass i alle fall 3 til så vi er 8 stykker, så blir det kvartfinaler, semi og finale. Litt mer i potten også. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 31. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2011 Hvis det blir sånn at vi bare blir 5 mann, er dere for en serie istedenfor Cup-spill? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Ingen problem for min del. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 1. november 2011 Forfatter Del Skrevet 1. november 2011 Så lenge vi ikke får noen flere så tenker jeg at vi starter med kamper på torsdag. Alle skal spille mot alle, noe som vil 5 kamper totalt. Alle rapporterer inn kampene sine i tråden, så lager jeg tabell. Hva tror folk om frist, 1 uke, eller over helgen? Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Har eksamen første dagen over helgen, så fint om fristen kan være litt ut senere i uka Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Jeg vil ha en uke frist på meg. Har ikke tid til FIFA hver eneste dag, og i helgene kan andre ting dukke opp. Større sjanse for at alle kampene ihvertfall blir spilt hvis man får flere dager på seg. Så jo hvordan det gikk på FIFA turneringen som ble holdt her. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 2. november 2011 Forfatter Del Skrevet 2. november 2011 Veit ikke om det er mulig å ha power-ups når man spiller mot venner, men jeg synes at selv om det eventuelt er mulig at vi ikke skal gjøre det. Det blir litt feil hvis noen kjøper power-ups og så stiller med et 99 lag. Ellers, lov til å bytte lag underveis i turneringen. Og hvis det er en spiller som har spilt mot noen i turneringen, men ikke alle, så strykes alle resultatene der. Tror ikke det skal være noen spørsmålstegn igjen da. Men hvis det er noe som skurrer, så si ifra. Avventer fortsatt til i morra med å starte i tilfelle noen flere blir med. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Var det ikke noen som hadde eksamen nå til helgen elns? Sikkert greit for han om vi avventer det noen få dager. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 2. november 2011 Forfatter Del Skrevet 2. november 2011 Ja, men hvis alle møte alle, så er det vel greit at man kan begynne å spille noen kamper allerede i morra? Blir jo en serie, og fristen er uansett i slutten av neste uke. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Ah, det går nok bra. Tror ikke jeg kan spille før fredag, forresten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå