Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Blackpool


  

23 stemmer

  1. 1. Hvem vinner kampen?

    • Man United
      20
    • Blackpool
      1
    • Uavgjort
      2


Anbefalte innlegg

Manchester Un19ted - Blackpool

Old Trafford

Søndag 22-05-2011 Kl. 17:00

Vises på:TV2 PL HD1,Tv2 Zebra, 6eren (dk), TV2 Sport PL, Viasat Fotboll (se)

 

post-97018-0-78320900-1305896279_thumb.jpgVSpost-97018-0-66482400-1305896290_thumb.png

 

Blackpool-v-Man-United-Gary-Taylor-Fletcher-N_2555145.jpg

 

 

Manchester United er allerede seriemester etter forrige helgs 1-1 kamp mot Blackburn.Og CL finalen som kommer 28 Mai står nok i hodet både på spillere og Sir Alex, og det blir derfor ikke ett toppet lag vi får se på Søndag.Men The Tangerines er også ett av mange lag som kjemper mot nedrykk så Sir Alex vil nok få kritikk om ett reservepreget United lag taper poeng mot Blackpool. "Eg vil ikke at laguttaket skal avgjøre nedrykksstriden" sier Sir Alex.

 

MEN som Sir Alex har sagt på en pressekonferanse:

 

Mange forventer at jeg skal spare spillere mot Blackpool, og det kommer jeg også til å gjøre. Jeg må tenke på Champions League-finalen.- Noen spillere trenger kamptrening. Fletcher, Scholes og Anderson skal spille, og det samme skal Berbatov, Evra og Van der Sar.

 

Tips: 3-0

Endret av LunaticFanatic
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har litt blandet følelser for denne kampen.. på en måte håper jeg united vinner stort.. Men det er helt OK for meg vist united spiller uavgjort vist det gjør at blackpool ikke rykker ned.. Har sansen for Ian Holloway..

 

EDIT: Men, berbatov må score.. Hadde vært toppers vist han ble toppscorer denne PL sesongen.. både han og tevez har vell 20?

Endret av Lionel_Luthor
Lenke til kommentar

Om Blackpool går ned så har de fortjent det. Én seier på de ti siste kampene, det er deres egen feil at de har havnet i denne situasjonen. Jeg digger B'pool, men vi skal vinne denne kampen. Om seieren kommer på bekostning av ett Blackpool-nedrykk, so be it.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...