fsx v1.1 Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Hei jeg glemte mattboken på skolen så jeg husker ikke så mye av hva jeg trenger til skoleboller? har noen oppskrifter? jeg veit en halv pakke med kald gjær(ikke pulverform) Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Google vet det nok Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 5. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Jeg har laget dem ferdige Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Så bra Ble dem gode? 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 hva lager man det gule av? har alltid lurt på det Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 hva lager man det gule av? har alltid lurt på det Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 6. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 jag laget hjemmelaget eggekrem kjempe godt bestemors oppskrift Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 jag laget hjemmelaget eggekrem kjempe godt bestemors oppskrift Kult! Hjemmelaget smaker tusen ganger bedre! Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 jag laget hjemmelaget eggekrem kjempe godt bestemors oppskrift Vil du dele oppskriften? Fikk lyst til å lage skolebolle selv neste helg! Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 23. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. mars 2011 Beklager for det tok så langt tid men her er oppskriften Eggekrem rør godt sammen i ett kokekar (røreredskap av tre) 2 eggeplommer 1ss sukker 1 ss potetmel. Tilset 1 1/2 dl fløte eller melk. Varm langsomt opp kremen under jevn røring, rør til den blir tykk. MÅ IKKE KOKE. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 31. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2011 Jeg bruker spiralvisp i plastikk, funker ikke det? Må det være tre? Kjekt med en ny oppskrift, skal prøve den snart. Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 31. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. mars 2011 Ja bruk den vispen du trenger selv brukte jeg jern visp for du må piske kremen til den blir tykk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå