Gå til innhold

SKI-VM 2011: Langrenn 30 km; Kvinner; Fellesstart / Friteknikk (5. mars)


Anbefalte innlegg

Lørdag 5.mars er det tid for den siste øvelsen for kvinner i årets SKI-VM i Kollen. Sendingen starter 12.00 på NRK1. Som de fleste sikkert har fått med seg, så har Marit Bjørgen underholdt oss med en spennende kamp om medaljer, og ikke minst vunnet GULL på alle øvelsene henne har deltatt på! Så nå lurer jeg på... Hva tror dere om lørdagens 3-mil for kvinner? Kommer Marit Bjørgen til å overraske oss igjen? Eller blir det Kustyna Kowalczyk som stikker av med 1.plassen?

Endret av Raste95
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, Marit Bjørgen har vist at henne er i form om dagen, så det blir jo ikke akkurat noen stor overraskelse hvis henne tar 1.plassen. Johaug har jo også vist at henne er i form, men etter det hun har prestert til nå, så tror jeg ikke henne blir å se først over målstreken på lørdag. Men hvem vet...

Lenke til kommentar

Johaug er alt for dårlig til en evt. innspurt. Hun er avhengig av å stikke underveis, og ironien i det er at skal hun klare dette er hun nesten avhengig av å få med seg noen på "laget" f.eks Marit eller Steira som begge vil klare å slå Johaug i en spurt.

 

Så det blir vel en mindre edel medalje om det blir noe er eg redd. Steira får vel en fjerdeplass :p

Lenke til kommentar

Marit på kvinnesiden, Petter på herresiden. EOD.

 

Tror Marit Bjørgen tar GULL på lørdag... Men når det gjelder herrene på søndag så er jeg litt usikker... Petter Northug er jo litt sånn opp og ned, men tror han kan overraske litt på femmila. Husker jo OL i Vancouver i fjor... Dårlig i starten av OL, og best i slutten av OL. Han tok jo også gull på femmila i OL i fjor, men jeg er ikke akkurat like sikker på han som jeg er med Marit Bjørgen.

Lenke til kommentar

Vi går for gull!

 

 

asd asd asd asd :D

asd asdasda :D:D:D

aas :D asda :D:D:D asd :D

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

asd :D :D :D :D :D:D :D :D

asd asd :D :D :D :D :D :D

asd :D :D :D :D :D:D :D :D

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

aas :D asda :D:D:D asd :D

asd asdasda :D:D:D

asd asd asd asd :D

 

 

asd asd (a :new_woot:

asd :woot::list_item: :list_item: :list_item: :list_item:

a :list_item: :list_item: :list_item: :list_item: :list_item: :list_item: :list_item: a :cry:

a :list_item: :list_item: :list_item: :list_item: :list_item: :list_item: :list_item: :list_item: :list_item: :list_item:

a :list_item: :list_item: :list_item: :list_item: :list_item: :list_item: :list_item: :list_item: :list_item: :list_item:

 

 

Ja,,,,........ jeg har lite å gjøre

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...