naughtyboi Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Iphone 4 Smart norsk abbonament? er ute etter en norsk abbonament, til en god pris i mnd. Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Onecall Folkepakka Men har du fått tak i iPhonen din i god stand? Lenke til kommentar
naughtyboi Skrevet 30. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2011 venter ennå på micro simkortet, jeg sitter med en iphone, som jegikke er sikker om jeg får tatt den i bruk , så jeg bare finner ut ting så lengst, skal mase på at han skal betale reperasjon for skjermen. vet du hvor mye det koster? Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Nei. Men klag til deg 4500 og ikke ny skjerm Lenke til kommentar
naughtyboi Skrevet 30. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2011 prøverså godt jeg kan, skal oppsummere altnå, hvornda skal jeg sette det opp? 1. innhold? 2. e-post? Lenke til kommentar
ChrisHansen Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Når skal du egentlig begynne å høre på det folk sier til deg? Du har et stort antall folk her, og på iPod1.no som sier samme ting.. INVOLVER FORELDRENE DINE!! Du kommer ALDRI til å komme noen vei uten å gjøre det, for du virker så absolutt ikke moden nok til å kunne takle dette på egenhånd! Du er vel på nippet til å bli sperret ute av iPod1, og ser du har nøyaktig samme tråder her, som der. Kanskje ta et hint snart? 6 Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Hva er egentlig grunne til at du ikke tar dette videre? Synes du det er greit og bli lurt eller er du bare et troll? Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Han MÅ jo trolle. Vist ikke, er han virkelig et mindre intelligent vesen. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå