Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er jeg kald? Konklusjon:


Gjest gutt23

Anbefalte innlegg

Hvis du har tenkt til å legge igjen usakelige kommentarer som f.eks at jeg er et troll, at jeg er idiot, please; DROPP DET.

 

Som sagt i "Er jeg kald?" tråden sa jeg at jeg skulle til psykologen for siste gang. I dag var jeg der og fikk svar på om det var noe galt med meg.

 

Konklusjon: JA, jeg er kald. Det viste seg at jeg lider av mangel på følelser og frykt. Diagnosen sa også at når jeg er sint eller glad, som er sjelden, at jeg bare innbiller meg det for å føle meg mer normal. Sa da fikk jeg svarene mine, men ikke alle jeg lette etter. Også at i "drømmen" jeg hadde om episoden med pistolen, at jeg handlet instinktivt for å fjerne en trussel.

 

 

Jeg har allerede begynt å pusse opp boligen min, siden den snart skal ut for salg. Har også søkt om jobb i et forretningselskap i USA. Derfra og videre må jeg bare bo der en stund for å skaffe meg amerikansk statsborgerskap. Etter det er det bare for meg å søke om stilling i CIA. Går ikke den inn, vet dere hva dere kan forvente.

 

Takk for alle tolkinger og forsøk på å gi meg råd og hjelp. Derimot til alle som spammet tråden med bull****: Unnskyld uttrykket, men **** ta dere. Uvitende små unger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Jeg har allerede begynt å pusse opp boligen min, siden den snart skal ut for salg. Har også søkt om jobb i et forretningselskap i USA. Derfra og videre må jeg bare bo der en stund for å skaffe meg amerikansk statsborgerskap. Etter det er det bare for meg å søke om stilling i CIA. Går ikke den inn, vet dere hva dere kan forvente.

 

 

 

Utifra dette er du ikke bar kald men også gal...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva får deg til å tro at du kan joine CIA sånn uten videre?

 

KANSKJE du skulle lese "Er jeg kald?" før du kommentere på noe du ikke vet noe om?

Jeg har lest den, tror det skal mer til en å være kald for å få en morderpossisjon i CIA. Endret av Dj_Evelen
  • Liker 2
Lenke til kommentar

@Trådstarter,

Fint at du endelig fikk noen svar fra psykologen. Lykke til med framtiden din.

 

Men jeg lurer: er det det sånn at du ikke kan kjenne deg glad? Hva med en god vits? Har du noen gang hørt en ordentlig god vits som får deg til å le?

 

Det er seg slik at nei, jeg er ikke glad, ikke sint, ikke deprimert. derfor kan jeg mer eller mindre surfe gjennom livet uten slike bekymringer. Men jeg kan fortsatt le av gode vitser, men det gjør meg bare midlertidig fornøyd eller noe lignende. Jeg er egentlige ikke glad, bare fornøyd. sprøtt, hæ?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ok... Litt dumt spørsmål.... MEN, blir du "bra igjen/frisk"?

 

nei, det utviklet seg fra fødslen uten at han fant noen spesiell årsak. Da er det ekstra rart siden jeg aldri hadde noen spesiell barndom med tanke på overgrep eller annen vold. MEn jeg har hatt en del konflikter med lærere og har hatt sterke meninger. Allikevel, det bør ikke skape meg om til et kald kriminell :S

Lenke til kommentar

Haha, snakk om forhøyet selvbilde. Lykke til i CIA. Lurer litt på å melde meg inn selv, siden jeg føler meg litt kald på morgenen her.

 

"forhøyet selvbilde", hva har det med saken å gjøre? Dessuten, hvorfor skulle jeg ikke prøve CIA? Jeg har vært med i det høyere millitæret og har utdanningen å erfaring som skal være krav. Det eneste som mangler er et statsborgerskap. Så hva er du ler av, din spydige pessimist?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva får deg til å tro at du kan joine CIA sånn uten videre?

 

KANSKJE du skulle lese "Er jeg kald?" før du kommentere på noe du ikke vet noe om?

KANSKJE du skulle svare i "Er jeg kald?" i staden for å opprette nye tråder når du har noko å meddele i saken?

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

How to become a CIA agent: http://www.wikihow.com/Become-a-CIA-Agent

 

Hovedpunktene:

 

1 - Understand what is involved in a CIA career before seeking to join the CIA.

 

2 - Be a US citizen.

 

3 - Consider your personal values and background.

 

4 - Be highly competent in your field.

 

5 - Learn other languages.

 

6 - Be personable, flexible, and sociable.

 

7 - Be physically fit.

 

8 - Be mentally fit.

 

9 - Be honest and candid.

 

10 - Be prepared to relocate or travel.

 

11 - Background check yourself.

 

12 - Apply for a position with the CIA.

 

13 - Be patient and wait.

 

14 - Get ready for the next stage if you are successful in obtaining clearance and a conditional job offer.

 

15 - Accept or decline your job offer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...