Gå til innhold

Død ps3. krav på lånemaskin?


Anbefalte innlegg

dette sier loven:

 

Hvis selgerens avhjelp vil medføre at forbrukeren i mer enn en uke vil bli avskåret fra å bruke tingen, kan forbrukeren kreve å få stilt en erstatningsgjenstand til rådighet for selgerens regning. Dette gjelder likevel bare hvis kravet fremstår som rimelig sett i forhold til forbrukerens behov og den kostnad eller ulempe som selgeren påføres.

 

 

jeg er arbeidsledig og spiller derfor mye og ser mye film, hvordan skal ejg legge det fram som et behov jeg har?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

takk for svar:) det jeg har hørt da jeg jobbet i elbutikk av sjefen var det kun tv, mobil og data som var stort nok behov for å låne ut. men jeg trenger min daglige dose av underholdning:P

 

Svarer her på posten i den andre tråden jeg.

 

Hva butikken anser som hva som var stort nok behov har ingenting å si. Det er ditt behov som har noe å si, og butikken har lite å stille opp med - men ikke dra inn forbrukerrådet.

Lenke til kommentar

drar ikke inn forbrukerrådet, vil jo ikke ha de imot meg. hadde jeg levert inn småting så hadde jeg nok ikke hatt krav på låneprodukt men ps3 er jo like viktig som tven.:p hva skal jeg med tv uten noe å vise på tven:P

 

vet butikken ikke kan ha låneprodukt av alt men en underholdningsmaskin er jo ganske viktig for meg:P alle vennene mine er på ferie fortiden så all tid går til kjøring på scootern og spilling:P

 

 

 

 

 

 

vet du om hva som gjøres på ps3. bytter du ut, swapper de eller fikser de den?

 

forgje uke dekorerte jeg min ps3:

df08871b34d422c873d75fc490446998.jpg

Endret av Cosmo Kramer
Lenke til kommentar

les oppdatert post:) håper jeg får levert den inn på service uten kvitteringen. den står på min tvillings navn da jeg overtok hans da han kjøpte seg den nye slimmen. tror du jeg får levert den in uten han? vi er jo tvillinger så:p

 

 

 

hva er yellow line of doom?

 

edit: ja den lyser gult:( og så blinker den røde

Endret av Cosmo Kramer
Lenke til kommentar

Hvor lang tid skal det ta å få reparert stasjonen? For nå har jo Elkjøp 30 dagers returrett.. Hvis de ikke vil gi deg lånemaskin får du bare kjøpe en ny og levere den tilbake?

 

maskinen er sikkert 3 år nå:p så får ike brukt den:P.

 

 

 

hva jeg gjør om de nekter å gi meg lånemaskin vet jeg ikke. vil ikke lage bråk heller da jeg har plan om å levere jobbsøknad:P

Endret av Cosmo Kramer
Lenke til kommentar

Vi har skruppelløs utnyttelse av opplegget dems slik som dih foreslår, også har man en litt mer rettferdig utnyttelse.. Det er som du sier, PS3'n er veldig viktig for mange så de burde ha lånemaskiner. Syns det er rett og rimelig, jeg.

 

Men nå skal ikke jeg søke jobb der da. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...