Reggy Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Jeg må ha ny navigasjon til min bil. Min gamle er blant de første fra Garmin C330, europa modell. Jeg er mest vant til Garmin, men ikke fremmed for noe annet hvis det er bedre. Jeg må ha en som har litt størrre skjerm rundt 4" kanskje, har trafikkmottaker som funker, europa kart, blåtann osv. (egentlig det meste). Kjører mye i europa og må ha en som virkelig kan områ seg køer via TMC. Pris, maks 2 - 3 tusen.... Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Har selv kun erfaring med TomTom og er storfornøyd. Bruker nå en TomTom GO 930, som var toppmodellen når jeg kjøpte den. Nå er det vel GO 950 som er på topp. Lenke til kommentar
Reggy Skrevet 21. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2010 Har selv kun erfaring med TomTom og er storfornøyd. Bruker nå en TomTom GO 930, som var toppmodellen når jeg kjøpte den. Nå er det vel GO 950 som er på topp. Ja den så veldig bra ut. Men litt rart at den ikke har innebygd TMC antenne. Det syntes jeg var ett stort minus. Andre? Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Er med TMC-antenne som festes i vinduet med sugekopper for bedre signal. Var i alle fall det på min GO 930, så vil regne med dette også er på GO 950 (orker ikke sjekke tho). Lenke til kommentar
Reggy Skrevet 21. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2010 Ja slik er det på denne og. Det er det jeg synes virker litt jalla. Ha en slik henge på sugekopp i vinduet. Nei, da tror jeg det må bil en annen modell... Lenke til kommentar
Reggy Skrevet 22. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2010 Noen som har erfaring med Garmin Nüvi 1690. Den virker jo fet. Litt dyr, men trenger egentlig ikke noe før sommeren så kanskje den synker noe i pris. Ser ut til at man slipper den eksterne TMC antennen. Finner ingen test av den, er den for ny? Lenke til kommentar
Reggy Skrevet 22. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2010 Noen som har erfaring med Garmin Nüvi 1690. Den virker jo fet. Litt dyr, men trenger egentlig ikke noe før sommeren så kanskje den synker noe i pris. Ser ut til at man slipper den eksterne TMC antennen. Finner ingen test av den, er den for ny? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå