starstian Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Hvis det er noen som skal slutte med steam? så si i fra til meg, hvis du har CS eller noe sånt da. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Husk å være nøye med å opprette innlegg og tråder i korrekt kategori. Spør en moderator om du er i tvil. Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til korrekt kategori. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Vet ikke om folk bare er villig til og gi bort en account til en ukjent person. Når man registrerer en account så må du oppgi navn og email adresse på Steam viss jeg ikke husker feil. Kjøp deg CS selv så du får Steam. Koster ikke så mye for CS. (99-149 kr). Lenke til kommentar
starstian Skrevet 26. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2009 kan noen kjøpe det til meg da? Lenke til kommentar
MamboJambo Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Sikkert mange som gidder å kjøpe CS til deg.. Koster i dag 85.57kr igjennom steam, kjøp selv!? Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Hvis det er noen som skal slutte med steam? så si i fra til meg, hvis du har CS eller noe sånt da. øømh.. dagens sære tråd ? Tror du lever i en fantasi verden , skjelden om aldri at folk gir vekk accounten sin. dessuten bryter det med steam sine regler Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 For en useriøs emnetråd. Burde vært slettet. Lenke til kommentar
Bjørnar! Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Sikkert mange som gidder å kjøpe CS til deg.. Koster i dag 85.57kr igjennom steam, kjøp selv!? Stakkars gutten har sikkert ikkje kredittkort til å kjøpe sjøl @ starstian: Viss du har nettbank kan du bruke paypal til å betale viss dette er tilfellet Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 eller bare kjøpe selv i butikken? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) eller bare kjøpe selv i butikken? Støttes! Han er sikkert for ung til å kjøpe CS. Så han er såppass frekk at han kommer hit og ber noen kjøpe det til han. Endret 26. mai 2009 av Vertical^ Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Hvordan kan man "slutte" med Steam egentlig? Jeg har prøvd å bli kvitt faenskapen mange ganger, men veldig mange av de nye spillene mine krever Steam. Lenke til kommentar
fox Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Har ikke mordi lært deg at det er ikke pent å tigge? Lenke til kommentar
huggy Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 PM sendt Hadde en ekstra til overs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå