enden Skrevet 9. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2004 Webkafeen er ment som et samlingssted for webdesignere og -designerspirer. Dette er ikke SO for deltakerne i kategorien. Temaene bør i størst mulig grad dreie seg om og rundt ting som er relevant for dette forumet, men som ikke nødvendigvis trenger å tas opp i egne tråder 1. Dette er ikke IRC 2. Hold temaene i nærheten av relevant for forumet 3. IKKE IKKE IKKE spam! Behave or begone Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 9. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2004 (endret) Denne tråden hører absolutt hjemme her. Får bare håpe på at brukere fra andre kategorier ikke stjeler den fra oss Endret 9. februar 2004 av satyrium Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 9. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2004 (endret) Edit: håpa på første post, MEN NEIDA! ÆÆÆÆH!" Endret 9. februar 2004 av arve87 Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 9. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2004 (endret) KONGEPROSJEKT! Endelig en tråd der vi kan si hva vi vil! Dumme satyrium @ isdn Endret 9. februar 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 9. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2004 Überkönig! Jeg elsker dette! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2004 Hihi, som tatt ut av mine tanker, webdesign-so3 Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. februar 2004 gutta, dere vet at jeg fikk første innlegg uansett. Ikke vits å konkurere med mesteren Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2004 Ojoj, sklir litt ut allerede, *sette regler* 1. IKKE post bare for å si "jeg har siste ordet" og lignende. 2. Det er IKKE om å gjøre å få ha siste ordet. Basta. 3. Tråden er ment som en sosial greie, en slags multidagbok der alle får delta, så lenge de holder seg på den berømte matta. 4. IKKE IKKE IKKE spam! 5. Ikke flame og/eller trekk inn temaer som strengt tatt ikke hører hjemme her. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 9. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2004 (endret) Da kan jeg med en gang komme med noe meningsfyllt, og vise denne lille greia jeg satt sammen i går; >>INSPIRASJON @ tråden igjen! EDIT: Dumme serveren er nede! Endret 9. februar 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2004 (endret) Apropos, i dag har jeg kjøpt en überkönig plate, "Bobby Conn - The Homeland", anbefales for alle som kan tenke seg litt funky rock/punk/jazz/led zeppelin'ish musikk med übertekster og fet vokal + både fet bruk av fiolin OG blokkfløyte :nice: SÆRVERN ER NERE DIN SÅPP! Endret 9. februar 2004 av HalTan Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. februar 2004 (endret) Ojoj, sklir litt ut allerede, *sette regler* 1. IKKE post bare for å si "jeg har siste ordet" og lignende. 2. Det er IKKE om å gjøre å få ha siste ordet. Basta. 3. Tråden er ment som en sosial greie, en slags multidagbok der alle får delta, så lenge de holder seg på den berømte matta. 4. IKKE IKKE IKKE spam! 5. Ikke flame og/eller trekk inn temaer som strengt tatt ikke hører hjemme her. godt sagt. Som jeg sier i innledende innlegg. Dette er et prøveprosjekt som forsvinner rimelig fort hvis det sklir ut. edit; tar meg en tur i platesjappa og hører imorgen - hørtes bra ut. Vanskelig å få tak i? Endret 9. februar 2004 av enden Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 9. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2004 gutta, dere vet at jeg fikk første innlegg uansett. Ikke vits å konkurere med mesteren Master! Master! Master of puppets is pulling your strings twisting your mind and smashing your dreams........ Nok om det, /me er teh masta her altså, sånn at det er sagt. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 9. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2004 Ikke kjøpe sånne plater, da! Måtte Ralph Myerz and The Jack Herren Band, Blink182, RHCP, Grits, Oasis, R.E.M., Røyksopp, December Leafs, Moby, Green Day, Safri Duo, Ugress, Fatboy Slim, Kent, Metallica og U2 leve evig! Lenke til kommentar
sparks Skrevet 9. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2004 (endret) Hihi, som tatt ut av mine tanker, webdesign-so3 FÅr vel være aktiv her og da Siden jeg er i so3.. skål haltie har forresten sungi karaoke idag *hes* Endret 9. februar 2004 av sparks Lenke til kommentar
sparks Skrevet 9. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2004 Ikke kjøpe sånne plater, da! Måtte Ralph Myerz and The Jack Herren Band, Blink182, RHCP, Grits, Oasis, R.E.M., Røyksopp, December Leafs, Moby, Green Day, Safri Duo, Ugress, Fatboy Slim, Kent, Metallica og U2 leve evig! Make that Coldplay, The Cardigans, Ugress, Nas, Gangstarr, Scarface, Green Daym Metallica, Guns N Roses, røyksopp, RHCP, Ralp Myerz and The Jack Herren Band! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2004 Enden: det er fra et utrolig "ustabilt" plateselskap, hadde store problemer med å få tak i forrige palta, men denne er helt ny, og den er i sortementet til paltekompaniet. Vil vel også anbefale "The Golden Age" av samme artist, som per dags dato er yndlingsalbumet. Dunestar: Ut ifra din musikksmakl tror jeg du kunne likt Bobby Conn, noe sært er det vel, men pokker heller så funky og rocka det er! Blink 182 er forresten ok, så lenge man holder seg til alle plater FØR Enema of The State /me altetende men likevel sær musikknerd Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 9. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2004 Ingen som hører på Gåte? Passer jo så godt sammen med PS, gir meg inspirasjon så det holder! Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. februar 2004 cafe del mar (det gamle) er deff beste musikk for den kreative Lenke til kommentar
PT Skrevet 9. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2004 Digg prosjekt! Nå holder jeg altså på å viderutvikle notisblokken til Outlook, så vi får se om jeg får det til Teller forresten postcounten her? Kanskje vi skal få snakket med en moderator slik at postcounten ikke teller her... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2004 (endret) Ingen som hører på Gåte? Passer jo så godt sammen med PS, gir meg inspirasjon så det holder! JO! Seff gjør jeg det! Omtrent eneste dugelige nynorsk og folkemusikk kan brukes til "Snåle mi jente, vil du deg gifte, så skal no eg væra guuuten diiin." PT: Agreed. Endret 9. februar 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå