bjorneoen Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Her er noen bilder jeg tok med min c902 når jeg var på ferie ;P Jeg syns kvaliteten er ganske bra hva synes dere? Lenke til kommentar
ungkar1 Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 kvaliteten ser bra ut den. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Ser bedre ut enn G900 sine Litt snodig fargebalanse tidvis, men stort sett skarpe og fine. Ikke så ulike N82 sine. Lenke til kommentar
danhef Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Personlig synes jeg at disse var litt blasse jeg. Men til å være en mobiltelefon er jo disse sånn passe bra. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Ser helt ok ut til å være en mobiltelefon. Lenke til kommentar
gotark Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 (endret) Har du noen bilder som er tatt innendørs? evnt. noen der det er brukt fotolyset? Endret 20. juli 2008 av gotark Lenke til kommentar
bjorneoen Skrevet 21. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2008 har ikke tatt noen inne med fotolys ennå men skal prøve å få gjort det ;P Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Laster opp litt bilder jeg også Lenke til kommentar
Gjest Slettet-b5747 Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Her er noen bilder jeg tok med min c902 når jeg var på ferie ;P Jeg syns kvaliteten er ganske bra hva synes dere? Bra kvalitet, det er ikke det men syns fargene var ganske blasse. K850i er fremdels kongen på SE-haugen Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Jeg synes de ser litt sånn middels ut til å være en telefon. Sammenlignet med vanlige digitale kompaktkameraer så ligner det ikke grisen. De samme problemene går igjen i alle bildene. Uskarphet, lass med ISO-støy som har vært forsøkt fjernet med en kraftig støyfjerningsalgoritme som har tatt med seg alt for mye detaljer i dragsuget. Selv da har ikke all ISO-støyen forsvunnet. Støyen ser ut til å være langt mer luminansstøy enn kromastøy. Altså mye av den styggeste typen støy. Tips: Krymp bildene til f.eks 25% oppløsning så kan de brukes til websider og sånne småbildeformat. Eller til å bare vise frem på mobilskjermen (0,08 megapixler). Hvis hovedformålet er å ta bra bilder bør man kjøpe et kompaktkamera i stedet for. Hvis man absolutt må ha det i mobilen, og samtidig vil ha best mulig bildekvalitet bør man nok satse på Nokia N83, Sony Ericsson c905 eller den kommende LG KC910. Ikke på grunn av flere megapixler, men på grunn av fysisk større bildebrikke. Den skal være noe sånt som 4*6 mm stor. Lenke til kommentar
MrQuote-on-Quote Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 (endret) Synes ikke bildene ser så sprø ut jeg. Hvis man ikke tenker å erstatte kameraet sitt med dette, men heller å ha det som noe å knipse bilde med når man ikke gidder å drasse med seg så mye (altså situasjoner der motivet spiller en større rolle enn bildekvaliteten) så ser det ut som det duger mer enn nok. Det eneste jeg har sett lite av fra dette kameraet er bilder tatt med fotolyset, og om natten. Skal man ha litt bedre mobilkamera må man kanskje kjøpe seg en feit kubbemobil. Denne er derimot ganske tynn og pen. Kan gå med på at bildene ikke er helt 5 megapiksler i kvaliteten da... må gå ned i størrelse en del før det egentlig er skarpt. Endret 27. juli 2008 av Irgendwer Lenke til kommentar
Haganeset Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Legger ut noen av de jeg også har tatt.. Syntes ikke det var så værst kvalitet på dem! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå