w4yf4rer Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 For de som sliter med å betale med VISA selger Gamedealdaily AC Unity kode til 39 dollar for øyeblikket. Fungerer med norsk konto på amerikansk region. Jøss! Hvorfor har jeg ikke hørt om denne siden før! Hvordan kan de selge så billig da? Og finnes det andre lignende sider jeg burde hørt om? Kom over den siden ved en tilfeldighet da jeg leste i et annet forum. Sitter å spiller det nå så koden fungerer. AC Black Flag til 60 kr er også et greit tilbud. http://www.resellerratings.com/store/Game_Deal_Daily Være litt forsiktig med den sida der ? Ser det nå. Jeg var kanskje litt rask med anbefalingen. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 (endret) http://www.cjs-cdkeys.com/search.php?search_quer bra tilbud på cjs key. Dette er en side man kan stole 100% på iallefall. edit: Fant denne som hadde en grei samling. http://www.allkeyshop.com/blog/ Endret 11. november 2014 av Rottenspacehead Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 (endret) http://gk4.me/en/?a_aid=4&utm_source=www.allkeyshop.com&utm_medium=referral&utm_campaign=allkeyshop Har ikke prøvd denne, men her går de for under 40 euro (340kr) iallefall. Var visst en ulovelig metode som ble brukt der.. hehe Endret 11. november 2014 av Rottenspacehead Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Dæven å artig Sunset Overdrive er! :-p Hadde ikke forventet det, men det innfridde til de grader :-p 1 Lenke til kommentar
TOREGILe Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Dæven å artig Sunset Overdrive er! :-p Hadde ikke forventet det, men det innfridde til de grader :-p Enig der! Sliter som en hund med traversal challenges og sånn, men main og sidequests skal jeg hvertfall gjennom. Skal prøve å gjøre et betydelig innhugg i collectibles også! Må bare ha viljestyrke nok til å fortsette når Far Cry 4 er ute! Lenke til kommentar
Booz Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 (endret) Assassins Creed Unity best på Xbox One? evt minst dårlig? http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2014-assassins-creed-unity-performance-analysis Xbox One version frequently out-performs the PS4 game in more detail-rich areas, such as locations littered with NPCs in the packed Parisian streets Overall image quality looks like a match between both PS4 and Xbox One. A 900p resolution is confirmed, while anti-aliasing, NPC count and other factors that may impact performance appear to be a complete match Endret 11. november 2014 av Booz Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 (endret) Jeg spurte Xbox Support på Twitter om det er lagt inn noen sperre på regioner vedr kjøp osv og fikk dette til svar nå. "Not specifically but we can tell you that region mismatches can cause all manner of issues like this. ^CQ" Mer svar jeg fikk var at Billing adress må matche regionen jeg er i og at region mismatch ikke er støttet. Endret 12. november 2014 av olehenri Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 (endret) Regner med at xbox live er nede ? Får ikke signert inn her. Ser at de har tatt ned "spill og sosialt".. Får vel bare smøre seg med tålmodighet igjen da. Endret 12. november 2014 av Rottenspacehead Lenke til kommentar
Jonasab Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Hei. er det noen som kan forklare meg spesifikt hva man må gjøre for å kunne laste ned fra US-store? må gamertag-kontoen også være amerikansk for at det skal fungere? har hatt xboxen satt til norge til nå, og har ikke tenkt på å sette den til USA før jeg så denne tråden. nekter å betale 599 for ett spill når jeg heller kan betale rundt 400! sparer der det kan spares Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 (endret) Hei. er det noen som kan forklare meg spesifikt hva man må gjøre for å kunne laste ned fra US-store? må gamertag-kontoen også være amerikansk for at det skal fungere? har hatt xboxen satt til norge til nå, og har ikke tenkt på å sette den til USA før jeg så denne tråden. nekter å betale 599 for ett spill når jeg heller kan betale rundt 400! sparer der det kan spares Bare bruk den norske profilen og sett USA som region på den. Deretter når du skal betale med fks VISA, så fyller du inn navnet ditt + amerikansk addresse. done. Spørsmålet er om det går lenger. Må eventuelt kjøpe U.S xbox gift cards og fylle på. Endret 12. november 2014 av Rottenspacehead Lenke til kommentar
Jonasab Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Hei. er det noen som kan forklare meg spesifikt hva man må gjøre for å kunne laste ned fra US-store? må gamertag-kontoen også være amerikansk for at det skal fungere? har hatt xboxen satt til norge til nå, og har ikke tenkt på å sette den til USA før jeg så denne tråden. nekter å betale 599 for ett spill når jeg heller kan betale rundt 400! sparer der det kan spares Bare bruk den norske profilen og sett USA som region på den. Deretter når du skal betale med fks VISA, så fyller du inn navnet ditt + amerikansk addresse. done. Spørsmålet er om det går lenger. Må eventuelt kjøpe U.S xbox gift cards og fylle på. Nice, skal prøve dette senere! Tips om hvor det er best å kjøpe gift cards? Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Jeg brukte offgamers i går, fikk koder innen 5 min etter betaling og funket bra. Lenke til kommentar
major_stuen Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 (endret) Tips om hvor det er best å kjøpe gift cards? Ja, her er det tips: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1427394&page=850 Endret 12. november 2014 av major_stuen Lenke til kommentar
Jonasab Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Takker! skal prøve å få betalt med kort først, hvis det ikke går blir det vell innkjøp av litt gift cards. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Et tips ang alle kjøp på nett, om det er direkte hos MS, gavekort eller annet er å betale med kreditkort. Hvis ikke leveransen blir som forventet kan du nekte å betale kreditkortregningen og dermed må banken dekke tapet. Lenke til kommentar
Jonasab Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Fikk opp at jeg måtte velge en annen måte å betale på.. Fikk også samme feilkode som flere har fått.. Ser ut til at det blir kjøp av gift cards da! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Tanke: Kan man sette opp VPN på One og si at den er i USA? Eller er det bankkortet den reagerer på? Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 (endret) Fikk opp at jeg måtte velge en annen måte å betale på.. Fikk også samme feilkode som flere har fått.. Ser ut til at det blir kjøp av gift cards da! Gi tilbakemelding på hvordan det går om du bruker Offgamers. Tanke: Kan man sette opp VPN på One og si at den er i USA? Eller er det bankkortet den reagerer på? VPN fungerer ikke. Er bankkort-detaljene den reagerer på (adressen stemmer ikke med billing-adressen) Endret 12. november 2014 av SIR WOLFIE 87 Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 (endret) Jeg brukte offgamers i går kveld/natt og kan bekrefte at dette funker smertefritt -foreløpig Endret 12. november 2014 av olehenri Lenke til kommentar
Jonasab Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Jeg brukte offgamers i går, fikk koder innen 5 min etter betaling og funket bra. Hvilken betalingsmetode bruker du hos offgamers? å legger du inn din norske adresse eller finner du på en amerikansk en? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå