Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Gleder meg noe helt vilt til Bloodborne! Elsker det jeg så :eek::dribble:

Slår følge her ja! Har over 1000 timer bak From Software sine spill. :)

BloodBorne er uten tvil den tittelen jeg ser aller mest frem til. :D

 

samme her spillet ser bare episk ut

 

Æsj, Bloodborne. Må jeg kjøpe en PS4 nå? :p

du må ikke, men er samme gjengen som laget demons souls som står bak dette så blir nokk kun ps4

 

P.T. on the PSN store was an interactive teaser for the new Silent Hill made by Kojima and Del Toro with Norman Reedus giving his voice and likeness to the main character!

 

 

 

 

KÅT! KÅT! KÅT!

 

 

NYTT SILENT HILL!

 

HERREGUD!

 

 

What, nytt Silent Hill spill? :D

blir digg med hideo kojima i spissen, håper de klarer lage ett bra SH siden de siste spilla ikke var for bra akkuratt, mye bra som kommer fra sony fremover :)

Lenke til kommentar

Hvem er de største og hva slags spill tenker du på?

 

Polyphony Digital
Guerilla Games
Guerilla Cambridge
Media Molecule
Japan Studio
Santa Monica
Studio London
Bend
Synes han duden i videoen over er prikk lik han i The Walking Dead, han med armbryst.
Endret av UrgeLoL
Lenke til kommentar

Bare jeg som er imponert over grafikken i P.T? Om den lille teaseren (som forøvrig tar timer å finne ut av..ikke ferdig enda jeg) er en indikasjon på grafikk nivået og atmosfæren så damn altså!

starta spillet selv og spilte i 5min før jeg måtte gi meg pga smerter, å det lille jeg så så jo veldig bra ut, skal spille så snart jeg har mulighet siden jeg nekter å se traileren og spoile noe før jeg får spilt selv :)

Lenke til kommentar

Bare jeg som er imponert over grafikken i P.T? Om den lille teaseren (som forøvrig tar timer å finne ut av..ikke ferdig enda jeg) er en indikasjon på grafikk nivået og atmosfæren så damn altså!

Vet ikke om jeg vil sitte så lenge for å finne ut av noe som helst :p dette var faen meg trykkende greier altså !

Lenke til kommentar

 

 

Rart dem ikke tok 299,- for den interaktive teaseren....

huh? :rofl: regner med du tenker på mgs-gz som faktisk er en prologe til selve mgs5, personlig syns jeg det var verdt de 180kr jeg betalte... (har vel spilt 10+ timer til nå)

Var et stikk til den ja ;-) jeg og kjøpte den og likte den veldig godt ;-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...