MR SPEED Skrevet 12. oktober 2017 Del Skrevet 12. oktober 2017 Banner CM for at han er cm unna. Banner TDS fordi takker :3 Wow kult du lager spill selv, hahah kreativt! Blir bra til slutt Banner CM for takk for det. :wee: Du skal banne brukeren over deg Jeg gjorde jo det. =3 nei du banna han over meg plz se neste gang plz gjør det ok Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. oktober 2017 Del Skrevet 12. oktober 2017 (endret) Banner Jokin, for å være litt streng. Banner CM for at han er cm unna. --Forkortet ned-- Jeg gjorde jo det. =3 nei du banna han over meg plz se neste gang plz gjør det ok Han er jo også over med, to hakk over meg. =3 Endret 12. oktober 2017 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 12. oktober 2017 Del Skrevet 12. oktober 2017 Banner TDS fordi snart helg!! Relax, haha ingen skade skjedd så dere to kan legge diskusjonen bak dere nå? :b Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. oktober 2017 Del Skrevet 13. oktober 2017 Banner TDS fordi snart helg!! Relax, haha ingen skade skjedd så dere to kan legge diskusjonen bak dere nå? :b Banner CM for å, ikke snakk. Tiden går fort uansett hva jeg gjør. Skjeldent jeg føler at tiden går sakte. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. oktober 2017 Del Skrevet 13. oktober 2017 Jeg banner TheDarkSeeds - SC for Faen er det med det jevla suppehue av et spill, ser det står jeg ikke kan installere evil within 2 i steam fra cd da for er ikke 13 påstår den dusten av et spill ja ja prøver i morgen det var klokken 00:40 da Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. oktober 2017 Del Skrevet 13. oktober 2017 (endret) Banner Jokin, for at jeg ikke skjønte en døyt av hva du mente. Noe med Evil Within 2 that's it. Endret 13. oktober 2017 av TheDarkSeeds - SCM 1 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 13. oktober 2017 Del Skrevet 13. oktober 2017 Banner TDS fordi joking mener vel at PCen/spillet mente han var for ung ellerno? Men det har vel ikke noe med klokkeslett å gjøre Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. oktober 2017 Del Skrevet 13. oktober 2017 (endret) Banner Chocolate-Monster grunn av jeg fikk ikke installert spillet på realse dato i går 00:40 da var den 13 som spillet ble låst opp men steam klient nektet plent låse opp evil within 2 da, gikk litt fort i svingene i går jeg var forbandet på steam da Endret 13. oktober 2017 av Jokingnutria Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 13. oktober 2017 Del Skrevet 13. oktober 2017 Banner Joker for oja aww... haha jeg er student og venter bare på COD delux edition som jeg kjøpte i Mai, haha har ikke penger til noe nytt spill atm... men har veldig lyst på wolfenstein ll. Eller GT sport. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. oktober 2017 Del Skrevet 13. oktober 2017 Banner CM for at jeg også har lyst på Wolfenstein ll. Men COD over hode ikke min greie. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 13. oktober 2017 Del Skrevet 13. oktober 2017 Banner TDS fordi årets COD er endelig noe okey noe og ikke bare future som vi har levd med siden BOll..... Er så fitte lei!!!!! Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. oktober 2017 Del Skrevet 14. oktober 2017 banner Chocolate-Monster for han har sett cd key her til steam Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 14. oktober 2017 Del Skrevet 14. oktober 2017 Banner Joking fordi jeg er Sony samler så spiller kun på PS4 (Ps3,Ps2, Ps1 og PSP osv. tror har rundt 8 forskjellige konsoller) Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. november 2017 Del Skrevet 13. november 2017 Jeg banner MC for at blå ikke er min favoritt farge. Mine favoritt farger er mørke farger og rosa. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. november 2017 Del Skrevet 13. november 2017 (endret) Banner TheDarkSeeds - SCM for han trenger sterke briller. Endret 13. november 2017 av Jokingnutria Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. november 2017 Del Skrevet 14. november 2017 Banner Joking for at jeg tar over lekeplassen nå, første gang på lenge. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 14. november 2017 Del Skrevet 14. november 2017 Banner TDS fordi jeg er opptatt med å game cod og nesten ikke innom her lengre :c Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. november 2017 Del Skrevet 15. november 2017 Jeg banner Chocolate-Monster for jeg fikk spillet Elder Scrolls V Skyrim VR Edition PS4 i dag har ikke tid spiller Halo: Combat Evolved +Halo 2+Halo 3+Halo 4+Halo 5: Guardians Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. november 2017 Del Skrevet 15. november 2017 (endret) Banner Jokin for at jeg har endret spillrutinen min, spiller anen vær uke, og 71% spille fri anen vær uke. Så nå er jeg i den 71% spille fri uka mi. Pga jeg har gjort det, er at det har vært altfor mye spilling de siste gangene etter jeg begynte med rutinen. Endret 15. november 2017 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 jeg banner TheDarkSeeds - SCM grunn av skyrim vr var dritt bra, utenom grafikken var nesten bånd ikke helt bånd da på ps4 er vant til høyere grafikk da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå