Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Hvis det faktisk skjer at vi får Kroos begynner jeg virkelig å sette min lit til Moyes.

 

Her er en liten kosevideo som viser hva han kan tilføre midtbanen vår:

http://www.youtube.com/watch?v=loJSat0SZxM

 

Ikke sett så mye til han. Men minnet ekstremt mye om Scholes!

Lenke til kommentar

 

Hvis det faktisk skjer at vi får Kroos begynner jeg virkelig å sette min lit til Moyes.

 

Her er en liten kosevideo som viser hva han kan tilføre midtbanen vår:

http://www.youtube.com/watch?v=loJSat0SZxM

 

Minner meg om Rooney, med hakket bedre venstrefot. Det beste med videoen var alle gangane han pissa på Yaya Toure.

Lenke til kommentar

En spiller jeg drømmer om, men som jeg har vært pessimistisk rundt hele tiden. Jeg tror ikke vi får han, vertfall ikke i januar :)

 

Det har vært lite ryker idag, noe som jeg tenker er et tegn på nada aktivitet. Litt trist, men det er vanskelig i januar. Vi trenger en ny midtbanespiller.

Endret av ESPP
Lenke til kommentar

Moyes vil da selvsagt ikke selge Fellaini året etter at han er kjøpt inn. Han er relativt ung og spiller på plassen med færrest alternativer. Jeg skjønner igrunn ikke hvordan man har grunnlag til å dømme Fellaini etter å ha spilt 6-7 kamper, hvor resten av laget i samtlige kamper var i like dårlig form.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Moyes vil da selvsagt ikke selge Fellaini året etter at han er kjøpt inn.

Er selvfølgelig klar over det, men dette er altså det jeg ønsker.

 

Han har for øvrig spilt elleve kamper og vært søppel i samtlige.

 

Når det er sagt så er jeg selvfølgelig for det å gi spillere tid og sjanser, men Fellaini er så talentløs at jeg aldri ser for meg at han kommer opp på et nivå som er bra nok for oss. Men hey, det er ikke jeg som er manager og jeg har tatt feil før jeg (en sjelden gang).

Lenke til kommentar

Helt enig med at han har vært strålende, men ikke før Moyes dyttet han opp som hengene spiss. Der fungerte han absolutt fantastisk som et oppspillspunkt.

 

På midten har han aldri briljert tror jeg. Men la oss håpe at han storspiller for oss nå som han er friskmeldt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...