Aproxi Skrevet 26. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2015 Skjermkortet var sendt tilbake til komplett, og de har testet det og mener kortet funker som det skal :/ Hva er neste, Hk? Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 26. mars 2015 Del Skrevet 26. mars 2015 Byttet strømledning til gpu? Lenke til kommentar
Aproxi Skrevet 26. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2015 Byttet strømledning til gpu? Prøvd ny strømforsynings med andre ledninger. Ingen resultat. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 26. mars 2015 Del Skrevet 26. mars 2015 Da ville jeg sett nærmere på hovedkortet, lykke til, håper du finner ut av det. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 26. mars 2015 Del Skrevet 26. mars 2015 Det er kjipt når feilen ikke greier å åpenbare seg som i dette tilfellet. Nå skal jeg ikke påstå at komplett gjør en dårlig jobb , men har dessverre ikke 100% tillit til at de tester grundig nok de delene som blir sendt til dem. Men jeg forstår det sånn at det er vanskelig for deg å få testet f.eks skjermkortet i en annen pc? Lenke til kommentar
Aproxi Skrevet 26. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2015 Har faktisk en komplett pc disponibelt i morgen, og da skal alt kryss-sjekkes. Fram og tilbake med skjermkort osv. 1 Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 Husk å "merk" delene med liten lapp, slik at du ikke blander alt sammen Lenke til kommentar
Aproxi Skrevet 27. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2015 Haha, det var lurt sveibuen, takk Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 Byttet strømledning til gpu? Prøvd ny strømforsynings med andre ledninger. Ingen resultat. Har vært borti i at Komplett.no har testet en komponent uten å finne feil, som det var feil på. Men det virker jo som at feilen ligger i hovedkortet. Er du heldig kan en bios oppgradering eller nedgradering hjelpe, hvis ikke må kortet byttes. Lenke til kommentar
Aproxi Skrevet 28. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2015 Okei, da har jeg kommet til konklusjon der hk er defekt. "Vga error" lyset lyste konstant når jeg testa ett annet skjermkort i pcen min. Kan jeg med sikkerhet levere tilbake mitt hk og bestille nytt? Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 Butikken kommer til å teste hovedkortet og sende deg et nytt tilsvarende hk, hvis kortet er veldig gammelt kan det hende de refunderer det. Men kjøper du nytt kort risikerer du å ende opp med 2 hovedkort. Lenke til kommentar
Aproxi Skrevet 28. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2015 Mmm, forstår. Skal prate med de på mandag. Har vært uten skjermkort nå i 3 uker, og så skal jeg bli helt fri for pc i 3 uker til, dette går ikke. Forhåpentligvis har de forståelse for min situasjon. Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 Prøvde du ditt skjermkort i den andre maskinen bare for å være 100% sikker? Lenke til kommentar
Aproxi Skrevet 28. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2015 Har ikke fått gjort det enda. Kortet er på vei i posten. Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 OKei Er nok hovedkortet som er defekt, men alltid kjekt å være 110% sikker, komplett.no er ikke de beste til å teste hardware! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå