Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Orginalvideoen og låta er jo et klassisk eksempel på makkverk. Denne versjonen derimot, føler jeg har litt verdi i dagens samfunn.

Der må jeg si meg høyst uenig. Nicki Minaj lager ikke bra musikk, etter min mening.

Baby Got Back er en klassiker, og en bra låt! :)

Tror ikke du helt er med på hva som skrives og sånt. Det er ikke orginalvideoen jeg posta over... :p

det er noen som plusser alle innleggene mine det er koselig, men hvem er du :love:

Det er sikkert noen som har lyst å komme ned i buksa di, og gjør det via å plusse.

Joda, finnes slike folk her. Ikke tør de å si noe heller.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror jeg skal begynne å gå tur i skogen når hoggormen går i hi

Ja. Da er det ikke så lenge til snøen kommer, men du kan kjøpe deg ski eller truger. Ganske fint, det. Er du kunstnerisk anlagt tar du med et nice kamera.

Når jeg går visse steder kan jeg tenke på bjørn. Men så tenker jeg; finnes det kilder på at noen noensinne har blitt skadd av bjørn i den skogen, selv siden 1800-tallet?

Det er forøvrig nesten hvert år sett spor etter bjørn der. De streifer rundt her, tror neppe det er noen overvintring på gang.

Men hørte om en som landet i et hi når han kjørte "off-piste" på et alpintanlegg et sted... hehe. ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Tror jeg skal begynne å gå tur i skogen når hoggormen går i hi

Ja. Da er det ikke så lenge til snøen kommer, men du kan kjøpe deg ski eller truger. Ganske fint, det. Er du kunstnerisk anlagt tar du med et nice kamera.

Når jeg går visse steder kan jeg tenke på bjørn. Men så tenker jeg; finnes det kilder på at noen noensinne har blitt skadd av bjørn i den skogen, selv siden 1800-tallet?

Det er forøvrig nesten hvert år sett spor etter bjørn der. De streifer rundt her, tror neppe det er noen overvintring på gang.

Men hørte om en som landet i et hi når han kjørte "off-piste" på et alpintanlegg et sted... hehe. ;)

Har ski, men er nesten aldri snø her :( Er heldigvis ikke bjørn her jeg bor, men vet aldri!!

• Liker 2
Lenke til kommentar

Orginalvideoen og låta er jo et klassisk eksempel på makkverk. Denne versjonen derimot, føler jeg har litt verdi i dagens samfunn.

Der må jeg si meg høyst uenig. Nicki Minaj lager ikke bra musikk, etter min mening.

Baby Got Back er en klassiker, og en bra låt! :)

Tror ikke du helt er med på hva som skrives og sånt. Det er ikke orginalvideoen jeg posta over... :p

det er noen som plusser alle innleggene mine det er koselig, men hvem er du :love:

Det er sikkert noen som har lyst å komme ned i buksa di, og gjør det via å plusse.

Joda, finnes slike folk her. Ikke tør de å si noe heller.

Og et anonymt "+" er et skritt nærmere målet :rofl:

Endret av Evelen!
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Rogaland

Vi hadde da snø her minst 1,5 dag sist vinter :p

Ja muligens 1,5 dag, men får knapt tid til å finne skiene på de timene :(

633 kr i stipend woho

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061

Jeg trodde vi snakket om været i Rogaland jeg, og dere snakker om rumpa til KinderLinda. Jaja.

I morgen skal det drekkas kjenner jeg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...