#Kroenkeout Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 Trenger vel ingen forsterkninger pdd. Men det spørs om Cazorla drar eller om han blir, i så fall trenger vi et par midtbanespillere. 1. Cazorla drar ikke 2. Selv om Cazorla drar trenger vi ikke midtbanespillere. 3. Ei heller "et par" 1 Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 (endret) Hadde ønsket lew, men ikke farsken om han drar frivillig fra Bayern og Arsenal kommer aldri til å kjøpe når det gjenstår over litt under 4 år på kontrakten. Pedro kan være en aktuell kandidat, men jeg ønsker ikke han. Endret 20. april 2015 av #Wengerout Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 Hadde det vært opp til meg hadde vi kjøpt Jordi Alba, Godìn, Lacazette/Benzema og Schneiderlin i sommer. Da tror jeg vi hadde hatt en reell sjans å vinne ligagullet. Enig i at Arteta og Flamini bør selges/lånes ut. Hva Flamini gjør i en klubb som Arsenal skjønner jeg ikke. Wenger har alltid prioritert offensiv styrke fremfor defensiv styrke og det er vel derfor vi har så laber kvalitet bakover. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 (endret) Tror heller ikke på noen travel sommer med masse signeringer. Forhåpentlig får vi inn en DM og en spiss selv om jeg tror Wenger velger å gi Welbeck sjansen til å bevise seg verdt tilliten. Mertesacker håper jeg må vike mer plass neste sesong for Paulista/Chambers da fartsproblemene begynner å bli åpenbare, og vil bare bli verre. Så spørs det om ikke polakken i mål blir solgt og en ny keeper kommer inn for han. Campbell håper og tror jeg vi selger da han har vist særdeles lite som skulle tilsi at hypen han har hatt blant Arsenal fans har hatt noen rot i virkeligheten. Han står vel med 0 mål denne sesongen på 10 kamper i Spania, så å tro han skal være løsningene på spissproblemene til Arsenal ser jeg virkelig ikke. Han var totalt usynlig de gangene han fikk sjansen for oss før låneoppholdet også. Et godt VM er vel alt han har å vise til foreløpig. Endret 20. april 2015 av archongamer Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 Archongamer; Du nevner at polakken kan bli solgt, og må si meg enig. Utav de mest sannsynlige overgangene ut av klubben tror jeg faktisk Szczęsny blir solgt eller eventuelt blir inkludert i en byttehandel i sommer. Har ikke hatt noen strålende kamper i det siste og den røykinga i dusjen + dårlige holdningene var vel det som trigget gnisningene mellom Wenger og Woj til å starte med. Wenger snakker hele tiden om at keeperne skal ha konkurranse om plassen. Spørs om han mener Woj er konkurranse nok for Ospina. Om èn av keeperne går i sommer så blir det nok Szczęsny! Jeg var en av dem som snakket høyt og godt om Campbell i starten av sesongen, men det var fordi det var mangel på rotasjon og det faktum at Campbell aldri fikk sjansen til tross for et godt VM og bra spill i preseason. I ettertid når man ser hva han har utrettet i spania sålangt, så ville jeg ikke tatt han tilbake akkurat. Ikke i sommer hvertfall.. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 Jeg håper at Wenger selger Szczesny til sommeren. Som du sier har han vist alt annet enn trygg og god form de gangene han har fått spille, og holdningsproblemene tror jeg er blitt i overkant av hva Wenger finner seg i. Synes personlig han virker litt for høy på seg selv, og kanskje det er en av grunnene til at han har stagnert i utviklingen også. Der andre keepre i hans alder har vist fremgang og forbedring har han egentlig ikke vist noe som helst tegn på å bli en mer voksen, bedre og trygg keeper. Desverre. Alle lot seg nok imponere av Joel under sist VM, og mange håpte nok at han kunne utrette noe av det samme i Arsenal. På den tiden var spissproblemene i klubben såpass store også, at mange så nok på han rett og slett i desperasjon og mangel på andre alternativer. Og hans potensiale ble hauset litt i høyeste laget. Akkurat her virker det som Wenger har visst hvor ståa ligger og tror nok ikke han er med i planene videre. I hvertfall ikke kommende sesong. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 Enig i mye av det som har blitt sagt her. Personlig velger jeg å vente og se hva som skjer i sommer. I år så orker jeg ikke håpe på den eller den spilleren. Angående folk som må selges derimot, tenker også jeg disse spillerne: Campbell, Flamini, Arteta, BFG, Polakken osv. Podolski kan vel også nevnes, tviler på at han er med i fremtidsplanene til Wenger. Gjetter at kanskje halvparten av de nevnte spillerne selges, om engang det. Blir hvertfall veldig spennende til sommeren. Hadde vært moro med noen overraskende kjøp(tenker da på storspillere, ikke a la Sanogo..). Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 Trenger vel ingen forsterkninger pdd. Men det spørs om Cazorla drar eller om han blir, i så fall trenger vi et par midtbanespillere. 1. Cazorla drar ikke 2. Selv om Cazorla drar trenger vi ikke midtbanespillere. 3. Ei heller "et par" 1. Er ikke usannsynlig at han drar, men får håpe at han blir. 2. Jo. Arteta og Flamini duger ikke som backups 3. Jo. Om Cazorla drar trenger vi to. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 Vi har en ganske bred stall nå, men altfor dårlig beste 11 til å kjempe i om PL-trofeet. Så dersom Wenger skal gjøre dette laget kompetativt så må harde prioriteringer gjøres. Midtbanen er for dårlig. Spesielt dekningen. Arteta, Flamini og Diaby må gå. Desverre er det nok bare sistnevnte som går pga kontrakt. Arteta får ny kontrakt og Flamini har vel et år til? Så har vi Wilshere da. Evig skadet. Verdt å beholde ham et år til? Så har vi Cazorla. Begynner å bli gammel, ønsker seg kanskje tilbake til Spania? Avhengig av kontraktssituasjon så synes jeg vi skal beholde ham en sesong til. På midtbanen synes jeg vi bør oppgradere med to spillere. En mer defensivt orientert som går rett inn i laget og en habil backup som er mer b2b. I forsvar så bør vi få inn en som kan erstatte Per på sikt evt direkte erstatte om han blir solgt. Ellers OK her. Polakken bør selges, inn med en rutinert keeper. Er Ospina god nok når de lagene rundt oss har De Gea, Lloris, curtois etc? I angrep så ønsker jeg meg er talent som kan lære av Özil. Vi har ingen i rekkene nå som kan slå gjennom i den posisjonen. Crowley på lang sikt? Så er det høyre kant da. Hva skjer med Walcott? Ramsey på kant blir for dumt. Ox mye skadet. En stjerne her hadde vært fantastisk. På spissplass har Giroud tatt store steg. Men vi har ingen åpenbar backup løsning. Akpom bør få flere sjanser, men kan nok ikke steppe inn om Giroud får en langtidsskade. Sanogo er for dårlig. Welbeck alene på topp er meh. Hadde vært kult med en Aguero-type som kan gjøre ting på egenhånd, men hverken en slik type spiller eller Giroud vil nøye seg med en benktilværelse. En som også kan spille på kant kanskje? Vanskelig posisjon egentlig. Oppsummert: Ut: Flamini, Jenkinson, Podolski, Sanogo, Polakken i hvert fall. Campbell kanskje også. Inn: Defensiv midtbane, stopper, keeper, høyrekant/spiss Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 Vi har en ganske bred stall nå, men altfor dårlig beste 11 til å kjempe i om PL-trofeet. Så dersom Wenger skal gjøre dette laget kompetativt så må harde prioriteringer gjøres. Midtbanen er for dårlig. Spesielt dekningen. Arteta, Flamini og Diaby må gå. Desverre er det nok bare sistnevnte som går pga kontrakt. Arteta får ny kontrakt og Flamini har vel et år til? Så har vi Wilshere da. Evig skadet. Verdt å beholde ham et år til? Så har vi Cazorla. Begynner å bli gammel, ønsker seg kanskje tilbake til Spania? Avhengig av kontraktssituasjon så synes jeg vi skal beholde ham en sesong til. På midtbanen synes jeg vi bør oppgradere med to spillere. En mer defensivt orientert som går rett inn i laget og en habil backup som er mer b2b. I forsvar så bør vi få inn en som kan erstatte Per på sikt evt direkte erstatte om han blir solgt. Ellers OK her. Polakken bør selges, inn med en rutinert keeper. Er Ospina god nok når de lagene rundt oss har De Gea, Lloris, curtois etc? I angrep så ønsker jeg meg er talent som kan lære av Özil. Vi har ingen i rekkene nå som kan slå gjennom i den posisjonen. Crowley på lang sikt? Så er det høyre kant da. Hva skjer med Walcott? Ramsey på kant blir for dumt. Ox mye skadet. En stjerne her hadde vært fantastisk. På spissplass har Giroud tatt store steg. Men vi har ingen åpenbar backup løsning. Akpom bør få flere sjanser, men kan nok ikke steppe inn om Giroud får en langtidsskade. Sanogo er for dårlig. Welbeck alene på topp er meh. Hadde vært kult med en Aguero-type som kan gjøre ting på egenhånd, men hverken en slik type spiller eller Giroud vil nøye seg med en benktilværelse. En som også kan spille på kant kanskje? Vanskelig posisjon egentlig. Oppsummert: Ut: Flamini, Jenkinson, Podolski, Sanogo, Polakken i hvert fall. Campbell kanskje også. Inn: Defensiv midtbane, stopper, keeper, høyrekant/spiss Tror nok neppe Szczesny selges. Er Home-Grown. Hadde vært kjekt med en stjernespiss, eventuelt en Reus type som både kan spille kant, bak spissen eller spiss. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 Trenger vel ingen forsterkninger pdd. Men det spørs om Cazorla drar eller om han blir, i så fall trenger vi et par midtbanespillere. 1. Cazorla drar ikke 2. Selv om Cazorla drar trenger vi ikke midtbanespillere. 3. Ei heller "et par" 1. Er ikke usannsynlig at han drar, men får håpe at han blir. 2. Jo. Arteta og Flamini duger ikke som backups 3. Jo. Om Cazorla drar trenger vi to. okey, ser du i det hele tatt på kampene? Du kan ikke sammenligne han med 2 DM'er..herregud hvor leir jeg er folk som deg. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 På spissplass har Giroud tatt store steg. Men vi har ingen åpenbar backup løsning. Akpom bør få flere sjanser, men kan nok ikke steppe inn om Giroud får en langtidsskade. Sanogo er for dårlig. Welbeck alene på topp er meh. Hadde vært kult med en Aguero-type som kan gjøre ting på egenhånd, men hverken en slik type spiller eller Giroud vil nøye seg med en benktilværelse. En som også kan spille på kant kanskje? Vanskelig posisjon egentlig. Er ikke vanskeilg når man har Walcott. Han må bare holde seg skadefri. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 Trenger vel ingen forsterkninger pdd. Men det spørs om Cazorla drar eller om han blir, i så fall trenger vi et par midtbanespillere. 1. Cazorla drar ikke 2. Selv om Cazorla drar trenger vi ikke midtbanespillere. 3. Ei heller "et par" 1. Er ikke usannsynlig at han drar, men får håpe at han blir. 2. Jo. Arteta og Flamini duger ikke som backups 3. Jo. Om Cazorla drar trenger vi to. okey, ser du i det hele tatt på kampene? Du kan ikke sammenligne han med 2 DM'er..herregud hvor leir jeg er folk som deg. Faen du snakker om? Hvor i helvette har jeg sammenlignet Cazorla, Arteta og Flamini? Sa to midtbanespillere. Ergo den defensive midtbanerollen og den box til box rollen. Det er åpenbart at både Arteta og Flamini ikke duger, og da må vi erstatte de. I tillegg, som jeg sa, at om Cazorla drar må vi ha inn to stykk. 4 Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Slutt å vær tykk i hue. Det er forskjell mellom offensiv og defensiv midtbane. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 jeg prøver men det er for tykt... Lenke til kommentar
sneak1 Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Podolski drar til sommeren (mest sannsynlig), hvilken erstatter ville du sett som er realistisk? Jeg tenker Reus. men samtidig ikke, pga Dortmund er et farmer-lag for Bayern. Det er også Real. Kjøper Real, så åpner det opp for Isco. Det er de to jeg kunne håper på hvertfall Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Reus er verdensklasse, og de eneste grunnene til at Isco ikke er fast på laget heter Modric og Kroos. Isco er jo også ung, og jeg er usikker på om de vil selge ham, men han hadde gått rett inn på alle lag i BPL hvertfall. Reus og Sanchez på kantene er en skummel tanke, håper ikke det skjer Podolski er jo uansett på lån, og dere har ganske god dekning på kant. Jeg tror heller at dere bør sjekke opp en DM. Kanskje også en verdensklassespiss, eller er Giroud god nok nå? Kan han holde nivået? En skikkelig god og stabil CB hadde vel heller ikke vært å forakte Lenke til kommentar
sneak1 Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Reus er verdensklasse, og de eneste grunnene til at Isco ikke er fast på laget heter Modric og Kroos. Isco er jo også ung, og jeg er usikker på om de vil selge ham, men han hadde gått rett inn på alle lag i BPL hvertfall. Reus og Sanchez på kantene er en skummel tanke, håper ikke det skjer Podolski er jo uansett på lån, og dere har ganske god dekning på kant. Jeg tror heller at dere bør sjekke opp en DM. Kanskje også en verdensklassespiss, eller er Giroud god nok nå? Kan han holde nivået? En skikkelig god og stabil CB hadde vel heller ikke vært å forakte Derfor Isco hadde vært mulig, hvis real snapper opp Reus. eller bare det at Reus kommer inn. Giroud har sin egen rolle i laget. Er nok PL's beste oppspillspunkt. Podolski er tilbake igjen etter sesongen nå, og kommer mest sannsynelig til og bli solgt. Derfor trenger vi erstatter der. Det er det jeg "spår". Ang DM, så er jeg strålende fornøyd med Coquelin. Tror ikke han nøyer seg med og være backup nå. Hvis han gjør det, gjør det ingenting om Schneiderlin kommer inn. DET SAGT: Jeg har aldri vært superfan av Giroud. Få Lacazette eller Cavani (Cavani er en evigvarende saga som aldri skjer), eller en lite Dybala på lang sikt. En ekstra CB som du sier. Vil Selge mertesacker. Alt.for.treg. Og stoler ikke på en midtstopper som må ha koscielny der for å være god. Cazorla begynner å bli gammal...kjøp inn en 19-20 årig fenomen som en fremtidsplan der. Få vekk tullete Szczesny, selv om det ikke skjer.. få inn en backup. Cech? konklusjon: Podolski bort, Reus/Isco inn. Lacazette / Dybala Lenke til kommentar
G27 Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 ... få inn en backup. Cech? Hva får deg til å tro at Chelseas trofaste keeper gjennom mange år ønsker å gå fra benkeplass på Stamford Bridge, til benkeplass på Emirates Stadium? Han ryktes vekk fordi han misliker benketilværelsen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå