Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Newcastle United Football Club

oddi_loff

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er på tide. Burde aldri vært hentet, og når han først ble hentet burde managerne fort sett at han ikke var i nærheten av å være god nok. At han har fått spille såpass med kamper er rett og slett helt skandaløst. Feig, balleløs spilles som nesten alltid dekker feil rom, gjemmer seg, er på etterskudd og lager dumme frispark.

En gledens dag!

Lenke til kommentar

Newcastle United midfielder Jack Colback set to leave after training ground row with boss Rafa Benitez
  • Jack Colback has almost certainly played his last game for Newcastle United 
  • The former Sunderland midfielder refused to take part in a training session 
  • Newcastle manager Rafa Benitez has since told the player to train alone 

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-4782786/Newcastle-s-Jack-Colback-set-leave-training-row.html

giphy.gif

giphy.gif

wfa.gif

giphy.gif

Vo60V.gif?c=popkey-web&p=popkey&i=happyb

tenor.gif

celebrate-gif-15.gif

jsc.gif

giphy.gif

partying.gif

• Liker 1
Lenke til kommentar

Shelvey kan finne seg en ny klubb, og Atsu ser ut som en spiller med markedsverdi langt over 6,5m. Leverte enn veldig god kamp. Synes også at resten av nysigneringene + Mbemba leverte bra.

Men det er nok bare å gjøre seg klar for CC. Med en spiller som Shelvey som skal være Newcastles "main man" og en eier som nekter å invistere selv om det sårt trengs forsterkninger, så vil det bli vanskelig å unngå nedrykk.

Talas i 19/20 sesongen.

Endret av """
Lenke til kommentar

Er ikke Praet ving? Eller er han OMS? Har vi skrota de Jong helt?

Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor vi har brukt £12m på Murphy, eller hvorfor vi fortsatt er ute etter folk som kan spille ving eller OMS. Samtidig føler jeg at vi ikke har noen offensive spillere som er noe bedre enn det de andre PL-lagene har. Det er nitrist å gå inn i ny sesong med Yedlin og Dummet som førstevalg på back, og med Elliot som keeper. Sånn jevnt over er laget vi har nå skikkelig kjipt. Jeg har lyst til å kjøpe årets drakt, men det er ingen jeg har lyst til å ha bakpå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...