Gå til innhold

Fototreff i Trondheim

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Tror jeg kan bli med på noe på lördag.

Forresten, hvordan går det med evt. tur 14. Juni Nelson? Har du hört noe mer fra folket der?

Det sku la seg ordne er svaret derfra. Jeg tenkte sende en påminnelse med ønske om definitiv bekreftelse denne uka.

Lenke til kommentar

Fra kl 11 på lørdag er det Musikkfest Trondheim, med konserter m.m. flere steder i sentrum bl.a. (Ilaparken, torvet x2, Nordre, Antikvariatet, Solsiden ute og inne, Lademoen kirke, Brukbar/Supa).

Se programmet her: http://www.adressa.no/kultur/detskjer/article9750519.ece

Fotografering av konserter trenger jo ikke være hovedmål, men greit å få med seg?

Værmeldingen sier at det kan bli litt regn, men at det gir seg på ettermiddagen.

Hvor og når møtes vi?

Lenke til kommentar

Hmmm... Nå har jeg fått et dilemma. Fikk vite at samboern skal til bildemonteringen å lete deler til bilen imorgen og da kan jeg bli med å fotografere litt. Må innrömme at det er litt fristende. Håper noen fler melder seg på treffet så jeg slipper dårlig samvittighet om jeg ikke blir med... :) Har ikke helt bestemt meg ennå, men jeg håper ingen blir sur hvis jeg drar til demonteringen istedet.

Lenke til kommentar

HEi

Da har jeg fått bekreftelse på at det er noen/mulig flere i Meråker kameraklubb som blir med på en vandring førstkommende Lørdag.

Er det fortsatt interesse for dette? Og hvilken tid passer. I følge Google maps må vi beregne ca 1 time 15 minutter i bil.

Jeg kan forsåvidt stille med bil selv, men være forberedt på ikke fungerende vifte og en noe utett bakluke (er litt mer støy enn vanlig i baksetet)

Foreslår 12 der oppe, men at vi avtaler oppmøte et sted i TRD med avreise 10.30.

Fint med relativt rask tilbakemelding

Endret av Nelson09
Lenke til kommentar

Jeg blir med og kjører fra Stjørdal!

Foreslår at vi møtes på Stjørdal stasjon, så kan de som ikke har plass i bil fra Trondheim ta bussen dit og sitte på med meg. Jeg har plass til 4 personer (for de som tåler å sitte 3 i baksetet).

Bussen går kl 1005 fra Dronningens gate D2, buss nr. 310, som er på Stjørdal 1050.

I helga kjøres det buss for tog, så toget er ikke noe å satse på.

Har det blitt sagt noe om hvor fotovandringen går? Skogs-/fjelltur, gruve, gamle gårder osv?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg blir med og kjører fra Stjørdal!

Foreslår at vi møtes på Stjørdal stasjon, så kan de som ikke har plass i bil fra Trondheim ta bussen dit og sitte på med meg. Jeg har plass til 4 personer (for de som tåler å sitte 3 i baksetet).

Bussen går kl 1005 fra Dronningens gate D2, buss nr. 310, som er på Stjørdal 1050.

I helga kjøres det buss for tog, så toget er ikke noe å satse på.

Har det blitt sagt noe om hvor fotovandringen går? Skogs-/fjelltur, gruve, gamle gårder osv?

Jeg ber om forfall/forlatte gårder/industri ispedd en dose natur

Ja, Helena og Krøllx. Dere kan sitte på. Jeg foreslo kl 12 der oppe. Da må vi dra 10.30 for at det ikke skal bli stress.

Endret av Nelson09
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...