TheDarkSycamore - SCM Skrevet 30. mars 2018 Del Skrevet 30. mars 2018 Dagens helt. Være født 29. februar eller 28. februar? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. april 2018 Del Skrevet 1. april 2018 Så stille det har blidt her da! :huh: Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 3. april 2018 Forfatter Del Skrevet 3. april 2018 28 februar. Lese tegneserier eller lese krimbøker? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 Altfor lett. Tegneserier. Er ikke glad i krim. Forstrekke armen eller forstrekke foten? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 Forstrekke foten. Gå med hvite T-skjorter med spaghettiflekker på resten av livet, eller få oppjustert styrken på alle nys, host, fis, rap etc. med 2X? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 4. april 2018 Forfatter Del Skrevet 4. april 2018 Forstrekke foten. Gå med hvite T-skjorter med spaghettiflekker på resten av livet, eller få oppjustert styrken på alle nys, host, fis, rap etc. med 2X? Den der var faktisk jævla vanskelig. Kreds til deg Pliscin. Men tror jeg hadde gått for det siste, i og med at fising, nysing osv er en naturlig ting for oss mennesker. Så får det bare være at volumet er litt høyere enn gjennomsnittet... Du får mulighet til å bli en ekte helt. Hvilken god handling velger du å gjennomføre? og hvorfor? a) Du gir arbeid til femti hjemløse personer. b) Du donerer 100 000 kroner til kreftforeningen c) Du redder en gammel mann som har falt i sjøen. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 Garantert "b", da vil jeg redde enda flere mennersker. Være donor, ville du gitt bold, sæd/egg eller organene dine? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 6. april 2018 Forfatter Del Skrevet 6. april 2018 Vel det kommer jo an på om jeg er død eller levende. Hvis jeg er død donerer jeg gjerne bort organene mine, mens hvis jeg lever i beste velgående velger jeg å gi blod. Spille trekkspill eller fløyte? og hvorfor velger du det du velger? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 6. april 2018 Del Skrevet 6. april 2018 Trekkspill faktisk. Tenkte egentlig at fløyte er det minst jobb med, så det er greiest, men så tror jeg at det hadde blitt for kjedelig i lengden. Samt at trekkspill er et mer festbetont instrument, slik at man kanskje blir involvert i et litt mer variert miljø. Så får det bare være at det er stort og klomsete, og sikkert et herk å lære seg. Henge på en knagg på Karl Johan i 3 timer, eller spise meitemark til middag? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. april 2018 Del Skrevet 6. april 2018 Meitemark til middag. Bli hengt i en flaggstan eller bli hengt opp på fronten av en trailer? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 6. april 2018 Forfatter Del Skrevet 6. april 2018 Flaggstang i noen få sekunder. Ingen sa hvor lenge. Leve i Harry-Potter eller Ringenes Herre verdenen? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. april 2018 Del Skrevet 7. april 2018 (endret) Ringenes Herre Suge eller å ha anal sex med en eksosrør på en bil som går? :rofl: :rofl: ... ... :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: Endret 7. april 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. april 2018 Forfatter Del Skrevet 7. april 2018 Anal-sex. Hoppe tau sammen med masse 5-årige jenter, eller leke politi sammen med masse 5-årige gutter? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. april 2018 Del Skrevet 7. april 2018 5-årige jenter. Være super avhengi av: eller Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 8. april 2018 Forfatter Del Skrevet 8. april 2018 Vel... aner ikke hva noen av dem er gode for, og gidder ikke søke det opp. Så satser på en tilfeldig og går for sistnevnte. Kunne lese tanker eller kunne fly? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 Lese tanker. Da kan man potensielt tilegne seg veldig mange ting, samt få kontroll på folk. Legge på deg 25kg fett i løpet av natta, eller spise en 1/2 kg hvitt sukker til middag resten av året? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 9. april 2018 Forfatter Del Skrevet 9. april 2018 Lett det første. Det siste høres bare kvalmende ut. Gifte deg med Siv Jensen eller Trine Skei Grande. Og hvorfor? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 Utsene messig, da hadde jeg godt for Trine Skei Grande. Men hvordan de er som person, da tror jeg har godt for Siv Jensen. Siv virker mer stabil enn Trine i tanke gang. Hvis du hadde skyftet kjønn, ville du ha forstørret puppene eller rompa mer enn normalt? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 10. april 2018 Forfatter Del Skrevet 10. april 2018 Puppene. Hvis du fikk beskjed om at når du våknet i morgen, så er du blitt til et dyr. Hva hadde du valgt og hvorfor? - Alligator - Esel - Rotte Lenke til kommentar
Kromosom47 Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 Rotte, fordi tissen min ser ut som en rotte Ville du ha tisset på graven til bestefar eller gravet på tissen til bestefar? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå