Gå til innhold

Fullverdig Windows 8 64 SSD 3G 10,1 til latterlige 995,-

Jada-jada

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok folkens!, Jeg har et problem.

- Kjøper W511 på egen epost adresse og betaler med mitt visa kort.

- Registrerer meg på https://eu-deals.acer.com/ for cashback

- alt ser bra ut, skjema sendes inn og alt er tilsynelatende fint.

Helga etter: W510. Mora mi kjøper denne på egen epost adresse, egen lefdal konto og med faktura, kredittsjekk med eget personummer.

(Dette fordi vilkårene til acer sier kun en stk cashback per kunde)

- Mora mi registrerer ny acer konto på egen mail adresse, tlf nr osv (samme adresse ofc da vi bor i samme hus)

- Får melding "Beklager, du har allerede deltatt i dette tilbudet.", dette selv om ingenting er registrert.

tenker først at cashen i browseren kanskje henger igjen, men nei, prøver annen browser og samme problem

tenker så at det kan være noe i forbindelse med at vi har samme ip-adresse, kobler meg til før ruter og får tildelt ny ipadresse på laptopen min, samme problem.

Noen forslag?

Siterer noe av tidligere mail dialog med Lefdal:

Hei og takk for din henvendelse.

Jeg har sendt ut din kvittering på epost og sagt i fra til Payex angående fakturaen din. Vilkår for cashback kan du finne påwww.acer.com/no sine sider.
Jeg la også ved betingelsene i denne eposten. Tilbudet gjelder per kunde, slik at det skal gå fint å bestille til samme adresse.

Vi ønsker deg en fortsatt fin dag!
På våre hjemmesider finner du masse nyttig informasjon om tjenester, service og levering.

Med vennlig hilsen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Det fulgte ikke med tastatur-dock på alle tastaturene. Det var dog noen heldige (inkludert meg) som fikk med tastatur. Jeg solgte mitt for 2000 kroner i går, så jeg vil ha et nytt. En skikkelig dock dog, ikke bare et tastatur som over. Det har jeg :)

Lenke til kommentar

Nei? Gjorde dere?

Var med til brettene uten dock iallfall. Det var den jeg mente. Lå sammen med laderen, om jeg ikke husker feil. Hvorfor solgte du docken hvis du ville ha den? Den er jo omtrent umulig å oppdrive -spesielt med norsk/nordisk layout.. Endret av teitur
  • Liker 1
Lenke til kommentar

C7N:

Internet explorer (desktop varianten) er den som funker best så langt. touch på Firefox, Chrome, Sleipnir, Opera etc lægger fælt .

Er det noen her som sliter med å få registrert SN nummeret på cashback? Brosjan fikk feilmelding om at den ikke er riktig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...