Gå til innhold

Store dataproblemer hos politiet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Snedig at det var null problem i Drammen. Jeg bare fylte inn info, bestilte time, fikk "time" dagen etter, dro dit, trakk en kølapp, tok 5 minutter, så satt jeg i en fotoboks for å ta nytt bilde. Ei uke etter var det i postkassa mi.

Lenke til kommentar

Tro det eller ei, men det er ikke bare politiet som har store dataproblemer. Det er umulig å legge inn svaret mitt her! Jeg får bare 504 gateway error.

Så jeg har vedlagt svaret som en tekst-fil.

De har altså problemer i enkelte politidistrikt. Ikke et nasjonalt problem. Det er politidistrikt i Trondheim/Oslo som altså virker å ikke klare å sette nok ressurser til å utstede pass. Norge er mer enn et par politidistrikt. Så du har fortsatt ikke vist at det er nasjonalt problem, fordi det er det ikke. 

Lenke til kommentar

Snedig at det var null problem i Drammen. Jeg bare fylte inn info, bestilte time, fikk "time" dagen etter, dro dit, trakk en kølapp, tok 5 minutter, så satt jeg i en fotoboks for å ta nytt bilde. Ei uke etter var det i postkassa mi.

Utrolig at politidistrikt i landet er ulike og det er forskjell på hvor bra de bruker pengene de får og hvordan de prioritere pengene.

Stod jo bare det tok lengre tid så om de har alltid nok folk i Drammen så kan de jo fint få alt gjort tross problemer.

Lenke til kommentar

De har altså problemer i enkelte politidistrikt. Ikke et nasjonalt problem. Det er politidistrikt i Trondheim/Oslo som altså virker å ikke klare å sette nok ressurser til å utstede pass. Norge er mer enn et par politidistrikt. Så du har fortsatt ikke vist at det er nasjonalt problem, fordi det er det ikke.

Og Stavanger, og noen hadde ringt rundt i hele vestfold...

Med nasjonalt problem, mente jeg selvsagt ikke på alle politikontor i hele landet.

Endret av Emancipate
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...