Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Overføre bilder til minnepenn.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk har kommet med veldig lettfattelige forklaringer. At de ikke vet at kunnskapsnivået ditt er så lavt at de forklaringene ikke er lettfattelige og så klage på dem er arrogant. Forklaringer som blir gitt på dette forumet er på det nivået de har blitt gitt her 100% av gangene helt til den som spør presiserer kunnskapsnivået sitt (i forhold til forklaringene som alerede er skrevet) eller kommer med et ønske om hvordan forklaringen skal presenteres (les; Bilder og/ eller video).

 

Jeg tåler svarene, men med måten du oppfører deg mot de som prøver å hjelpe så føler jeg at jeg har en plikt til å presisere at du ikke akkurat gir folk lyst til å hjelpe deg. Jeg har hjulpet mange med PC relaterte problemer, både i den virkelige verden og på nett, og det er ekstremt sjelden at folk faktisk klager på de som prøver å hjelpe. De er ydmyke og etterspør enklere forklaringer med en hyggelig tone.

 

Hadde du ikke skrevet det du skrev så hadde jeg gjerne brukt 10 minutter på en enkel forklaring med bilder ;)

takk for at du er en kjernekar. Jeg har ikke klaget på noen. Men synes det er utrolig at enkelte tror alle andre kan det samme som de selv. Det må være lov å være nybegynner. At du syter og klager bryr jeg meg ikke om. Du får bare styre med ditt. Jeg stilte et enkelt spørsmål. Takk for at du er så vennlig. 

Lenke til kommentar

Jeg tror fortsatt at TS er et troll.  Å ha en 9 år gammel profil her inne, og ikke kunne flytte bilder fra PC til minnepenn, det klinger ikke helt rent i mine ører.

Der er du ute og slenger dritt. Jeg vet lite om databruk og det får du bare godta, er for faen ikke noe nettroll av den grunn. Er det mulig å bli så provosert? Du synker ned på et lavt stadium. Jeg har ALDRI overført bilder til minnepenn. 

Lenke til kommentar

*snip*

takk for at du er en kjernekar. Jeg har ikke klaget på noen. Men synes det er utrolig at enkelte tror alle andre kan det samme som de selv. Det må være lov å være nybegynner. At du syter og klager bryr jeg meg ikke om. Du får bare styre med ditt. Jeg stilte et enkelt spørsmål. Takk for at du er så vennlig. 

 

Jeg syter og klager ja :) Du fikk enkle svar også, at du ikke forstår det og ikke klarer å være litt ydmyk får du ta på din kappe :)

Flott at du synes jeg er en kjernekar da!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg tror fortsatt at TS er et troll.  Å ha en 9 år gammel profil her inne, og ikke kunne flytte bilder fra PC til minnepenn, det klinger ikke helt rent i mine ører.

 

Jeg gikk gjennom noen av trådene denne personen har startet og sett litt på innleggene.... Du har helt rett i at vi har med et troll å gjøre. Utrolig at denne brukeren ikke har blitt sperret/ slettet.

Lenke til kommentar

 

*snip*

takk for at du er en kjernekar. Jeg har ikke klaget på noen. Men synes det er utrolig at enkelte tror alle andre kan det samme som de selv. Det må være lov å være nybegynner. At du syter og klager bryr jeg meg ikke om. Du får bare styre med ditt. Jeg stilte et enkelt spørsmål. Takk for at du er så vennlig. 

 

Jeg syter og klager ja :) Du fikk enkle svar også, at du ikke forstår det og ikke klarer å være litt ydmyk får du ta på din kappe :)

Flott at du synes jeg er en kjernekar da!

 

Ja , sjelden man møter slike vennlige vesener. Og så tålmodig som du er. Mobber du meg fordi jeg ikke forstår svarene? I tilfelle har du synket dypt. Men man kan ikke vente at alle kan oppføre seg. Men du er en flott fyr. 

Lenke til kommentar

 

Jeg tror fortsatt at TS er et troll.  Å ha en 9 år gammel profil her inne, og ikke kunne flytte bilder fra PC til minnepenn, det klinger ikke helt rent i mine ører.

 

Jeg gikk gjennom noen av trådene denne personen har startet og sett litt på innleggene.... Du har helt rett i at vi har med et troll å gjøre. Utrolig at denne brukeren ikke har blitt sperret/ slettet.

 

Det samme kan vel sies om deg. Du er trollet her. Jeg er ikke slik du beskriver. Jeg spør bare om ting jeg lurer på. Skal man stenges ut av den grunn? Er det fordi du ikke liker at noen ikke vet like mye som deg? At du sitter på din høye hest og mobber andre, er ikke pent. Du skal gå stilt i dørene. 

Lenke til kommentar

Sitte på hest vet jeg ikke helt om jeg gjør

 

 

donkey-ride.jpg

 

 

 

Edit; Fjernet litt ting som ikke gav noen mening med tanke på hvem jeg svarer og hvordan jeg tolker personen :whistle:

 

Sitte på hest vet jeg ikke helt om jeg gjør

 

 

donkey-ride.jpg

 

 

 

Edit; Fjernet litt ting som ikke gav noen mening med tanke på hvem jeg svarer og hvordan jeg tolker personen :whistle:

Men du skal sitte å bestemme hvem som skal stenges ute? Bare fordi du misliker det den andre personen skriver, noe så patetisk. Vis til et innlegg som du misliker, så får jeg se hvor langt ute på jordet du er. Her er det plass til alle meninger og ytringer innen norsk lov. Så du bestemmer ingen ting her. Ta deg sammen. 

Lenke til kommentar

Må egentlig si meg enig med Belphegor. Du har greid å opprette en e-postadresse, du har greid å opprette en bruker her, du har greid å poste et innlegg her. Du har åpenbart grunnlegende PC-ferdigheter, og du har listet opp data som en av dine interesser på profilen din.

Ja det har jeg greid. Det greier de fleste. Men igjen: Jeg får ikke til å overføre bilder fra mobil til OneDrive. Det er problemet. Det med minnepenn fungerer utmerket. Det er ikke alle som er like flinke på data, det har noen vanskelig med å fatte. Jeg gjør så godt jeg kan. 

Og bli beskyldt for dumhet er ufint. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Jeg har fulgt denne tråden en stund og mistenkte trolling. Jeg jobber på telefonsupport på et nytt webbasert system, og tro du meg, TS datakunnskaper ligger langt over mange av dem jeg møter på telefon.

Lenke til kommentar

Jeg har fulgt denne tråden en stund og mistenkte trolling. Jeg jobber på telefonsupport på et nytt webbasert system, og tro du meg, TS datakunnskaper ligger langt over mange av dem jeg møter på telefon.

Det er trist at du har den innstillingen, du vet ikke noe om meg. Jeg kan bedyre at det ikke er trolling. Jeg blir ofte beskyldt for det, jeg er vant til det. Men det hele er at folk misforstår og tror jeg tuller. Svaret er så enkelt som dårlige datakunnskaper, det er det som er grunnen. Derfor spør jeg mye, kan ikke folk akseptere det? Når jeg spør blir enkelte pottesure fordi for dem er svaret såre enkelt. Jeg er IKKE et nettroll. Og mange av svarene er ikke enkle å forstå. 

post-120861-0-98221400-1454332751.jpg

Lenke til kommentar

Jeg sa at jeg mistenkte trolling i førsten. Du har faktisk mere datakunnskaper enn mange jeg møter i jobben.

Og jeg benekter at det er trolling, har ikke vært i nærheten, det er bare slik jeg er. Jeg spør kanskje for mye. Men jeg trodde det kunne man gjøre på et forum. Beklager hvis jeg har virket treg. Jeg er IKKE en ungdom. 

post-120861-0-16590100-1454335209_thumb.png

Lenke til kommentar

Svaret er så enkelt som dårlige datakunnskaper, det er det som er grunnen. Derfor spør jeg mye, kan ikke folk akseptere det? Når jeg spør blir enkelte pottesure fordi for dem er svaret såre enkelt. Jeg er IKKE et nettroll. Og mange av svarene er ikke enkle å forstå. 

Hvis du ikke klarer å legge frem dine spørsmål på en forståelig måte, så kan du heller ikke regne med å få forståelige svar. Det er en lite konstruktiv fremgangsmåte å beskylde andre for å bli pottesure. 

 

Er det bruk av minnepenn du har problemer med, eller er det bruk av OneDrive?

 

I går skrev du at du skulle ut å kjøpe minnepenn i dag. Er det slik å forstå at du startet en tråd om å overføre bilder til minnepenn for 2 uker siden uten å faktisk eie en minnepenn?

 

Svar på disse spørsmålene, så får du kanskje hjelp. 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...