Zlinga Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Jeg gleder meg noe vanvittig til dette spillet. Har loggført mange timer i TT/OTTD opp gjennom tiden, og det jeg har sett av dette spillet til nå ser meget lovende ut. Forhåndsbestilte spillet for en liten stund siden, og gleder meg til å få kloa i det om 2 uker og 15 timer (i følge steam). Håper bare de rekker å fjerne de fleste bugsa som jeg har sett på diverse videoer til nå. Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 (endret) Leker med tanken på å lage noen moderne norske togsett som mods, om man forstår hvordan det gjøres. "Signatur", "Agenda", og "Flirt" hadde vært moro å ha på plass. Endret 21. august 2014 av OlaHaldor Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Norske togsett hadde vært helt sjef. Liker ikke at det lagger så mye når man zoomer ut, håper de fikser det kjapt. Ser for meg at det blir et irritasjonsmoment. Tror dette kan være et spill som er artig å zoome inn på toget og følge det gjennom ferden, og gleder meg til å lage massive "kryss" blant annet Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 (endret) Jeg vet ikke hva alle sitter på for slags maskinvare, men det virker som flesteparten bruker relativt gammel hardware - og det kan jo tenkes dithen at de så vidt stusser over minstekravet? Var en f.eks. som har en maskin fra 2009. Jeg har modellert stort sett bare bygninger før, så her er jeg på dypt vann. Lærer mens jeg prøver meg frem. Moro. Etter litt testing på ny modelleringteknikk i dag. Dette er utgangspunktet til å bli en Stadler Flirt. Endret 21. august 2014 av OlaHaldor 1 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Så dette blir å kjøre på Mac? Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Skal visst komme for Mac og Linux etterhvert ja. Lenke til kommentar
iMarius Skrevet 21. august 2014 Forfatter Del Skrevet 21. august 2014 Jeg er redd maskinvaren min ikke kommer til å takle spillet så bra. Spørs om det kanskje blir ei lita oppgradering snart.. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 Angående "Norske" tog så syns jeg å huske at det dukket opp ett lok, nohab/di3 under Let's play videoen på forrige side. Finnes det en oversikt over hvilke lok/togsett som er med i spillet? Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 Stemmer det! Alt vi vet konkret foreløpig er det som komme frem på nettsiden deres. http://www.train-fever.com/game-info/vehicles/ Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 En liten smakebit av hvordan en Flirt potensielt kan se ut in-game. 4 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Meget pent. Har du laget selv? Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Har det vært snakk om fly og båt i spillet? Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Er vel mulig det kommer senere. Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Alt-Ctrl, lagd fra bunnen av med litt ymse referansebilder. Skulle gjerne hatt bedre bilder - alt er nok ikke helt på stell rent proporsjonalt. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Hvilke bilder er det du vil ha? Har du sjekket njk? Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 (endret) Jeg registrerte faktisk bruker på et jernbane-forum for å spørre gjengen av entusiaster og arbeidende i jernbanen om bistand. Har fått en del bilder som kan brukes til detaljer. I hovedsak trenger jeg bilder som er rett fra siden, og rett forfra. Utfordringen er at mange som tar sånne bilder er så nært at de må bruke vidvinkel, og da vil ikke en rett linje lenger være en rett linje. Greit med telezoom for å få et så flatt bilde som mulig med andre ord. Bilder med forskjellig perspektiv er relativt lett å finne. Starter på skole i Oslo i dag, så jeg kommer til å pendle med tog hver dag. Noen dager kan jeg vel kanskje ta med kamera og se hva jeg kan få tatt bilder av selv. Endret 25. august 2014 av OlaHaldor Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Jammen fikk jeg øye på et par detaljer jeg ikke har sett i andre referansebilder! Toget mitt var 20 minutter forsinket i dag, så det ble rikelig med tid til å beskue en Flirt som stod klar til en annen avgang. Bet meg merke i at det bl.a. var en luke på den ene siden som ikke var på den andre. Samt at jeg fikk hentet ut "Eidsvoll jubileet"-merket. Dette vil jo selvfølgelig bare være småtteri når man ser det fra kameraets vinkel og avstand generelt, men det føles likevel godt at det er på plass. 8 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Ser proft ut, veldig bra Lenke til kommentar
EternalSunshine Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Har sett et par Lets Plays nå (zhatt og quill18 sine samt glimt av andre) og jeg er ikke overbevist akkurat. - Kartene ser litt vel like og kjedelige ut. Vi snakker om et par landsbyer langs en elv, grønt gress fullt av åkre så langt øyet kan se og noen slake bakker. - Spillet ser ut til å lagge endel. Alle spill kan optimaliseres litt, men det er ikke like klart at et lite team er virkelig kan den kunsten. - Jeg har til gode å se store, komplekse og spennende nettverk. Dette kan være fordi betatesterne ikke kommer langt nok fordi releasene ikke er save-game kompatible, men det kan også være at spilløkonomien eller verktøyene spilleren har tilgjengelig ikke er kraftig nok. Det kan også henge sammen med ytelsesproblemene. Totalt sett frykter jeg at dette blir et 45-minutters spill. Du starter opp en trikkeservice i en by, en passasjertoglinje mellom to byer og så ei godslinje før spillet 'går tomt'. For meg ser det litt ut som Train Fever blir nok et spill i sjangeren (openttd, transport giant, simutrans...) som har mange riktige idéer, men ikke har produksjonverdien og faller litt igjennom. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Jeg venter selv på anmeldelser før jeg kjøper dette spillet. Ser jo lagg etc, men ikke glem at det er betaer som blir spillt, ikke endelig release utgave. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå