Jotun Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Da har fruen offisielt invitert til 17mai grilling. Ser ikke helt for meg at fotball blir godkjent tidsfordriv da :/Er du bitchen hennes? 2 Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Da har fruen offisielt invitert til 17mai grilling. Ser ikke helt for meg at fotball blir godkjent tidsfordriv da :/Er du bitchen hennes? 3 Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Familie og venner har fått klar beskjed her i gården om at 17 mai i år foregår uten mitt selskap på kvelden. Ingenting skal hindre meg i å se denne kampen! Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Frøkna fikk klar beskjed om at all aktivitet hun planlegger at jeg skal ta del i, må være ferdig før kampstart. Var null stress sa hun Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Vi skulle arrangert en stor grillfest og sett finalen alle mann! Det hadde vært no. 5 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Da har fruen offisielt invitert til 17mai grilling. Ser ikke helt for meg at fotball blir godkjent tidsfordriv da :/Er du bitchen hennes? Handler litt om å være oppegående sosialt. Hva hadde du tenkt dersom du ble invitert hjem til noen og verten ble borte i to timer? Fotball er jo tross alt ikke viktigere enn familie / venner. Problemet er at kampen går på et ugunstig tidspunkt. Dog kommer det noen mannfolk så mulig vi får disp;-) Får prøve å legge middag til før / etter. 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Vi skulle arrangert en stor grillfest og sett finalen alle mann! Det hadde vært no. Glimrende ide! Neste gang :-) 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Fa Cup-finale er noe man får oppleve en sjelden gang, og MAX en gang i året. Familie og venner er noe majoriteten av oss har tid til ellers i året. 3 Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Vi skulle arrangert en stor grillfest og sett finalen alle mann! Det hadde vært no. Glimrende ide! Neste gang :-) Jeg joiner! 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 (endret) Fa Cup-finale er noe man får oppleve en sjelden gang, og MAX en gang i året. Familie og venner er noe majoriteten av oss har tid til ellers i året. Hadde det vært en helt vanlig lørdag så hadde jeg vært enig. Uansett latterlig å kritisere folk for å prioritere noe annet enn fotball Endret 15. mai 2014 av Benbjo Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Vermalen og Ox blir visst ikke klar til lørdagen Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Vi får arrangere noe sånt ved en annen anledning. Hadde vært kult å samle alle og sett en kamp sammen Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Artigeste har vært å sett ansiktene til alle disse rare folkene her inne. Vi skulle startet med en facebook gruppe å ta det derfra kanskje 2 Lenke til kommentar
fox Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Artigeste har vært å sett ansiktene til alle disse rare folkene her inne. Vi skulle startet med en facebook gruppe å ta det derfra kanskje Hvem er creepy her? Jeg er ihvertfall det Men fiks fb-gruppe du! Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Artigeste har vært å sett ansiktene til alle disse rare folkene her inne. Vi skulle startet med en facebook gruppe å ta det derfra kanskje Hvem er creepy her? Jeg er ihvertfall det Men fiks fb-gruppe du! Den som lager facebook gruppa er jo den som offentliggjør seg først 2 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 (endret) Beroligende stats: Hull har tapt ni av ti kamper mot topp-5-lag denne sesongen, og har bare fått ballen i mål i to av disse kampene (hjemme mot Liverpool og borte mot Everton) Hull har kun tatt poeng i fire av 22 kamper mot topp 11 Hull har ett poeng på de siste fem kampene i ligaen Hulls mestscorende spillere denne sesongen er Long og Jelavic. Begge må stå over i morgen. Nestemann på listen står med imponerende tre PL-mål Hull har tapt syv av sine elleve siste FA-cup-kamper mot lag fra samme divisjon Hull har ikke vunnet et trofé i klubbens historie, med unntak av ligagull i lavere divisjoner Vi har vunnet begge kampene våre mot Hull i ligaen, og har 5-0 i målforskjell Vi har vunnet våre siste fem i ligaen, og har kun sluppet inn ett mål Vi har vunnet 19 av 22 kamper mot de nederste elleve lagene i PL Bortsett fra Walcott, har vi ingen nevneverdige skader Vi har nest flest FAC-trofeer i turneringens historie, ett bak United Endret 16. mai 2014 av Le Professeur 3 Lenke til kommentar
Samara Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Vi skulle arrangert en stor grillfest og sett finalen alle mann! Det hadde vært no.Meg også? (..) [*]Hull har ikke vunnet et trofé i klubbens historie, med unntak av ligagull i lavere divisjoner Nei, og vår eneste sjanse ville isåfall vært i FA-cupen. Så jeg velger å drømme. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Er så nervøs at jeg ikke får sove, så jeg tenkte jeg skulle prøve meg på 2048, som jeg egentlig gav opp for en stund siden. Klarte det på første forsøk. Er ikke det et godt tegn, så vet ikke jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå