D02 Skrevet 14. april 2014 Forfatter Del Skrevet 14. april 2014 14. April. Vårtegn Klarte å miste alle bildene jeg tokk fra dagens tur, så måtte ut i hagen raskt før solen ble borte. Gikk for et ganske standard motiv, men prøvde å få inn litt andre ellementer også. Orginalen var bedere da solen skinte i tilegg på blomstene. Lenke til kommentar
D02 Skrevet 30. april 2014 Forfatter Del Skrevet 30. april 2014 Er vel på tide å få oppdatert med noen bilder her nå... Selv om jeg ikke har lagt ut noen, har det blidt noen bilder. 15. og 16. april- Vårtegn når man får båten på vannet <3 23. april- Tur til Bilbao 24. april- Detaljbilde av trapp på hotellet 25. april- Taubanesjåfør 27. april- Innsiden av en Rutelilje 28. april- Snart sommer 29. april- Flagg Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Likte godt tur til Bilbao, men hotelltrappen var ennå bedre. Fine former og komposisjon. Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 synes også at hotelltrappen var fin. bra komponert og dybde. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U8ZiojSR Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 Favoritten min er nok også hotelltrappen, morsom sak Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 Jeg er enig i at hotelltrappa var veldig stilig. Tur til Bilbao gjorde meg svimmel, likte det og - altså bildet. Også likte jeg godt bildet med den skjura på ledningen og kråka uklar i bakgrunnen. Lenke til kommentar
D02 Skrevet 1. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2014 Takk skal dere ha Tar alltid å går i trapper i steden for heis, hvis mulig. Mye man kan gå glipp av ved å bare stå i en heis opp og ned. Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 Flere fine bilder her, spiraltrappa var jo hypnotisk stilig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå