ColdCode Skrevet 30. juli 2017 Del Skrevet 30. juli 2017 (endret) Rihanna låt som er coveret, sannsynligvis fra en eldre herremann. Finner ikke ut hva den heter og hvem han er. Har hørt denne låten bare et par ganger. Det er en rolig men nydelig låt. Vet at originalen skal være en eldre man med grov/hes stemme.Mener også at det ble brukt piano i låta. Noen som kan ha noe formening om hvilken låt d er prat om? :-) Er det Rihanna som synger den, eller er det en eldre kar som har covret den? Hvilken versjon er du ute etter? Kan du huske noe fra teksten? Endret 30. juli 2017 av ColdCode Lenke til kommentar
kwah Skrevet 30. juli 2017 Del Skrevet 30. juli 2017 (endret) glemte sangen Endret 31. juli 2017 av kwah Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 30. juli 2017 Del Skrevet 30. juli 2017 Litt usikker på hva slags "stønnelyder" du tenker på, men kan det være en av disse? Lenke til kommentar
bmw520 Skrevet 30. juli 2017 Del Skrevet 30. juli 2017 D er Rihanna som synger ja. Husker den ble spilt på radioen for en del år tilbake, og da spilte de samtidig den originale. Var ganske mørk, hes og gromsete stemme. Kanskje ikke akkurat den fineste stemmen, men d var nå en sjarm ved den å. Nei d var IKKE Stay. Husker ikke noe tekst. Lenke til kommentar
kasper41 Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 Har sittet i flere dager å tenkt på hva en sang heter. har et utdrag fra teksten: Party like a rockstar, start living (eller noe i den duren) Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 7. august 2017 Del Skrevet 7. august 2017 (endret) Dette har jeg lurt på i mange år. Nesten så jeg er villig til å betale for å få svar. Musikken som spilles når hun trykker på lysbryteren ^^ Nils sier det er Dum Dum Boys, men det kan jeg umulig tro, ca 19:37https://www.youtube.com/watch?v=v6IWNdA5t1Y Musikken i strippescenen her, ca 21:50 https://www.youtube.com/watch?v=-l-zwBDprz4Musikken som spilles etter Karl har gått opp trappa, ca 14:00 https://www.youtube.com/watch?v=4LDHfyBeNV0 Hører nå såvidt at den første og siste videoen spiller samme musikk. Samme lydbilde som Metallica, men jeg vet det ikke er Metallica. Jeg -må- finne ut hva den musikken er. Skikkelig heavy-hard rock, som faktisk høres bra ut... kan ikke fatte at jeg ikke finner ut hva det er. Endret 29. august 2017 av Taurean Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 23. august 2017 Del Skrevet 23. august 2017 Noen som vet hva sangen som begynner på ca. 0.15 heter? Har prøvd diverse apper som lytter uten hell. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 23. august 2017 Del Skrevet 23. august 2017 (endret) Noen som vet hva sangen som begynner på ca. 0.15 heter? Har prøvd diverse apper som lytter uten hell. Den var ikke så vanskelig å finne Endret 23. august 2017 av Thor. Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 23. august 2017 Del Skrevet 23. august 2017 Noen som vet hva sangen som begynner på ca. 0.15 heter? Har prøvd diverse apper som lytter uten hell. Den var ikke så vanskelig å finne Capture.PNG Se der ja. Var sikker på at jeg hadde sjekket infoen. Lenke til kommentar
AndreasMolans Skrevet 26. august 2017 Del Skrevet 26. august 2017 Noen som vet hva den sangen her heter? https://youtu.be/baf41Qs7ILI Syns det høres ut som noe vazelina bilophøggers, uten at jeg vet noe om det. Blir taknemmelig for svar Lenke til kommentar
AndreasMolans Skrevet 26. august 2017 Del Skrevet 26. august 2017 Tror ikke det er den, takk uansett Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 29. august 2017 Del Skrevet 29. august 2017 Post nummer 35850 i "Lurer du på hva en sang heter"-tråden. Litt før halvveis nedover i tråden. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1576654&page=1793 Beklager at jeg lager tråd, men jeg er absolutt desperat etter den musikken. Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 29. august 2017 Del Skrevet 29. august 2017 Lag en link med time stamp Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 1. september 2017 Forfatter Del Skrevet 1. september 2017 (endret) Hørte en låt på radioen her om dagen, men husker ikke hvilken radiostasjon. Trodde det var P2/P3 Filmpolitiet eller Filmmusikk, men etter å ha skumhørt meg gjennom de siste episodene så fant jeg ikke låta. Uansett, låta jeg skal fram til ble introdusert som filmmusikk til en rykende fersk skrekkfilm. Musikken ble introdusert som mørk og skummel, og det var den definitivt. Utrolig flott skummel musikk. Derfor vil jeg gjerne finne den igjen. Jeg mener jeg hørte Francis Ford Coppola nevnt i introen men mulig jeg tar feil.. Endret 1. september 2017 av Simen1 Lenke til kommentar
Zork Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 Ikke akkurat noe jeg vil tro blir spilt på radio (men har ikke hørt radio etter dab-katastrofen, så hva vet jeg) - skumleste filmmusikken i år, i alle fall: Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 1. september 2017 Forfatter Del Skrevet 1. september 2017 (endret) Riktig sjanger og skummelt, men ikke like vakkert skummel som det jeg hørte på DAB for noen dager siden. Kryss det der med melodiøse drønn fra Vangelis så begynner vi å nærme oss det jeg hørte. Endret 1. september 2017 av Simen1 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 (endret) "It Comes At Night" kanskje? Endret 1. september 2017 av Uderzo Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 1. september 2017 Forfatter Del Skrevet 1. september 2017 Nei, ikke den heller. Jeg søker og søker og blir gal av å ikke finne låta.. Lenke til kommentar
Zork Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 Vet det ikke er denne, men snakker vi skummelt, vakkert og melodiøst, så må denne nevnes uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå