Gå til innhold

Den store iPhone 6 / Plus / 6S / 6S Plus tråden

Lami

OPPDATERT AVSTEMNING  

178 stemmer

1. 1. Skal du ha den nye iPhone 6S eller 6S Pluss?

• Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S
      50
    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S Pluss
      44
    • Kanskje etterhvert
      11
    • Nei, jeg tror jeg står over denne modellen.
      73

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Støtter remote access og med fiber kan jeg sitte 200 mil unna og spille smooth. Også noen ganger i senga hvis jeg ikke får sove :p

Aha kult, da forstår jeg det bedre, tenkte nok først at det kun virket over wifi. Blir nok mer av slike løsninger i fremtiden. Mener blant annet playstations sjefen sa noe om at PS4 mye mulig var deres siste generasjon konsoll av den tradisjonelle typen, og at neste generasjon nok vil benytte seg av lignende streaming løsning som du har der.
Lenke til kommentar

Med skjermstørrelsen til 6 plus ville de fleste iPad spill kunne fungere greit. Skulle gjerne dratt ned HoMM3. Er dette mulig om med jailbreaker? Noen som vet?

Vet det er mulig å få heartstone til å fungere på plus..

Lenke til kommentar

Noen som bruker swiftkey på iPhone 6 nå? Har det blitt noe bedre eller er det like bugget som ved release?

Syntes ikke det er noe bra! Gikk fra android nå.. Og det er skuffende at dette ikke fungerer!! Svært av og på!!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Blir jo litt nysgjerrig. Om du har en kraftig stasjonær stående, hvorfor spille på en iPhone? :)

Støtter remote access og med fiber kan jeg sitte 200 mil unna og spille smooth. Også noen ganger i senga hvis jeg ikke får sove :p

Litt samme konseptet som Remote Play til PS4 altså? Kult, skulle ønske det funket med PS4 også.

Streaming blir nok bare mer og mer satset på fremover. Steam skal jo også ha dette native snart.

Det store spørsmålet er klienten, per i dag støtter ikke streaming fra en plattform tilkobling til klient-x osv. og da blir det mye dill. Skal dette ta av må man i det minste støtte alle store klient-os.

Endret av Theo343
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vet ikke hvordan CDON er, men jeg ville forholdt meg til de største, ala Elkjøp, Lefdal og Eplehuset. CDON kan være rævva når det gjelder reklamasjon, angrerett osvosv. Lefdal har jeg gode erfaringer med, i tillegg har de gode garantier.

CDON har vært fantastiske på alle returer jeg har hatt, og det er blitt noen gjennom årene, så trist å høre at du har opplevd dem motsatt :(
Lenke til kommentar

Ser du og tydeligvis har det slik at frontkameraet har flyttet seg litt, slik at det kommer en grå halvmåne på den ene siden. Skjer visst med utrolig mange Space Gray-modeller. Mitt er på vei til å bli mer og mer misplassert. Apple bytter dog telefonen i en ny hvis man vil, i følge Internett.

Endret av Enojo
Lenke til kommentar

Enda godt jeg ble lurt til å kjøpe idiotforsikring

Glapp den ut av hånden eller skled ut av bukselommene?

Nå er ikke min lengre glatt å holde i eller sklir ut av lommene.

Jeg har krøpet til korset og fått på et clear puro ultra thin 0.3mm silikon skin.

Endret av syar2003
Lenke til kommentar

Glapp den ut av hånden eller skled ut av bukselommene?

Nå er ikke min lengre glatt å holde i eller sklir ut av lommene.

Jeg har krøpet til korset og fått på et clear puro ultra thin 0.3mm silikon skin.

Den glapp ut av hånden og landet med skjermen ned på en svært grusfylt veg. Jeg var på veg til bussen og klarte ikke vente med å sette på musikk.

Lenke til kommentar

Ser du og tydeligvis har det slik at frontkameraet har flyttet seg litt, slik at det kommer en grå halvmåne på den ene siden. Skjer visst med utrolig mange Space Gray-modeller. Mitt er på vei til å bli mer og mer misplassert. Apple bytter dog telefonen i en ny hvis man vil, i følge Internett.

Jepp, og i tillegg er skjermen «løs» i hjørnet til høyre for hjem-knappen, slik at hele skjermen kan presses såvidt ned der. Jeg fikk muligheten til å sende den inn til service men gadd ikke være uten telefon i to uker på grunn av slike småting.

Nå, derimot …

Lenke til kommentar

Jaha? Uten den blir forsøkt reparert?

Lenke til kommentar

Apple fikser sjeldent mobiler og bytter de nesten alltid til ny Bytteenhet. Den gamle blir så sendt til Apple og de gode delene blir satt sammen til ny Bytteenhet med nytt batteri og glass.

Sendt selv min inn pga den halvmåne og fikk ny bytteenhet

Sendt inn? Eplehuset er jo rett borti veien her, så kan jo gå innom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...