Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Helu, lenge siden denne tråden har vært i bruk ser jeg. Er på let etter en hettegenser med tykt stoff. Den må jo se grei ut, tenker nøytrale farger. Grå, sort eller navy, gjerne litt skrift. Den skal kjøpes i butikk, helst i Lillestrøm, Strømmen eller Lørenskog. Mener å ha sett en grei en på Brandstad, tror jeg det var. Trenger egentlig å vite hvilke butikker, jeg skal stikke innom. Lenke til kommentar
Charlie09 Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Er på jakt etter Supra Skytop II eller Supra TK Society.Er det noen som vet hvor man kan kjøpe disse (enten i butikk eller på internett)? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 (endret) http://10deep.com/store/sp14-dashiki-hoody ja eller nei? Endret 24. mai 2014 av General Bork Laser Lenke til kommentar
August. Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 Ja. Jeg tror den kan være fet om antrekket blir kombinert riktig. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 heftig, det jeg tenkte takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå