Gå til innhold

Tilbakemeldinger til fotballforumet


Latias

Anbefalte innlegg

Dette skjedde:

 

1) Wilshere burde blitt utvist, ble ikke det.

2) Mcnair takler Wilshere som blir skadet, burde nok blitt utvist, ble ikke det.

 

Rolls kaller der karma siden Wilshere ikke blir utvist, og på en måte er jeg enig.

 

Det er verken et stygt eller urettferdig utsagn. Det fins mange eksempler på folk her inne som sier før eller etter kamp at "han skulle blitt knekt beina på" og mange andre eksempler.

 

Jeg sier bare at jeg syns Rolls sin kommentar er berettiget, hvis han selv tror på karma, siden mange over har kommentert taklingen til McNair. Wilshere burde ikke vært på banen, og ville derfor ikke bli taklet.

 

Rødt kort i begge situasjonene, ingen fikk det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Nå må du slutte å leve på din høye hest. Det fins flere innlegg fra deg og andre fra Arsenal-leiren der de ønsker enkelte ufyselige spillere skadet. Sier man slikt selv, får man tåle at andre tar tilbake.

Hvis jeg noen gang har ønsket en spiller skadet utenfor en kamptråd, så burde det også blitt slått ned på. Jeg prøver ikke å være et unntak for loven. Om jeg noen gang har "ønsket" en spiller skadet så har det i så tilfelle vært i kampens hete, og noe jeg selvfølgelig ikke ønsker egentlig.

Men da tar jeg tilbake høye hest kommentaren min, for da er det i kampens hete du sier slike ting.

 

Mener likevel at denne kommentaren fra Rolls ikke er spesielt stygg.

Endret av Espp
Lenke til kommentar

 

 

 

Synes klubbtråder skal holde seg for god for provosrende innlegg som dette:

 

 

Wilshere skulle ha blitt sendt av for lenge siden. Det der var karma :)

Han refererte til at det var karma at en United spiller knakk ankelen til Wilshere. Når han også poster det i Arsenal tråden er det tydelig at det er bare for å provosere. Dette var bare et eksempel.

Bare tull. Wilshere skulle vært utvist for sitt problem med temperament, og sånn sett en helt ok innlegg spør du meg. Taklingen var stygg fra McNair og kanskje burde han blitt sendt av.

 

Hadde dommeren dømt riktig hadde ikke Wilshere skadet seg.

Hadde jeg skrevet det innlegget hadde du kalt meg troll.

Nei. Har kalt deg troll to ganger i kamptråder (kun der tror jeg) hvor du kommer med innlegg ment 100% for å provosere. Hadde du faktisk ment noen av de tingene du slenger ut i kamptrening, hadde du argumenter for det når folk hadde spurt hva du mener med det for eksempel.

 

Når svarene uteblir og du turer videre med andre kommentarer tolker jeg det som ren trolling.

Lenke til kommentar

Dette skjedde:

 

1) Wilshere burde blitt utvist, ble ikke det.

2) Mcnair takler Wilshere som blir skadet, burde nok blitt utvist, ble ikke det.

 

Rolls kaller der karma siden Wilshere ikke blir utvist, og på en måte er jeg enig.

 

Det er verken et stygt eller urettferdig utsagn. Det fins mange eksempler på folk her inne som sier før eller etter kamp at "han skulle blitt knekt beina på" og mange andre eksempler.

 

Jeg sier bare at jeg syns Rolls sin kommentar er berettiget, hvis han selv tror på karma, siden mange over har kommentert taklingen til McNair. Wilshere burde ikke vært på banen, og ville derfor ikke bli taklet.

 

Rødt kort i begge situasjonene, ingen fikk det.

 

Hør på hva du selv sier, da. På hvilken syk, forvridd måte er det karma? Hadde det vært karma hadde begge blitt uvist og ingen skadet. Du kan også si det er karma at McNair ikke fikk rødt fordi Wilshere ikke fikk det, men det er på ingen måte karma at WIlshere blir ute med brekt ankel i 4 måneder fordi han ikke ble utvist. Ærlig talt. "Wilshere burde ikke vært på banen, og ville derfor ikke bli taklet." så er det ikke han selv som bestemmer om han skal bli på banen? Skulle han gått av selv i frykt for ondt karma? Du kan bare fortsette å moralsk rettferdiggjøre bruken av ordet karma når en spiller blir skadet, men det høres like dumt ut hver gang.

Endret av Dapper Chap
Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...

Jeg har tatt meg av de få rapportene for trolling som har tikket inn i det siste. Det postes 70k+ innlegg på fotballforumet årlig, moderatorene har dessverre ikke kapasitet til å få med seg alt på egenhånd. Derfor er det viktig at det blir rapportert, som det ble i kveld, da blir vi lettere oppmerksomme på hva som foregår og kan lettere reagere.

 

Hva angår kamptråder så er terskelen litt høyere. For det første så blir det ampert i kampens hete og for det andre så har ikke noen av lagene "enerett" på kamptråden. Litt knuffing der får man tåle. Det er ikke dermed sagt at OT og ren trolling er tillatt der heller. Igjen, rapporter inn eventuelle regelbrudd.

 

Jeg ser sjeldent mer enn 2-3 rapporter fra fotballforumet i uka. Det er ingenting i forhold til at PL og Kamptråder er begge blant forumets fem største kategorier. Da er det ganske naturlig å anta at fotballfolk flest som oftest holder seg innenfor grensene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...