Gå til innhold

Jorden er flat


Anbefalte innlegg

Porcius,

 

Spor Quantas sin rute da vel? Sydney-Johannesburg. Eller........... tørr du ikke? :p

 

En annen ting som er interessant, er at ingen fly ligger i en konstant sving når man flyr transatlantiske ruter, og og ingen båter gjør det heller. Seriøst - hahaha - gutta, slutt og rør a? :D

 

EDIT: Max, lignende utfordring til deg. Tørr du gå ut den 22. for å sjekke himmelretningen som sola står opp? Kan også gjør det for solnedgangen. Så 90 grader opp, 270grader ned. Kompass av den vanlige orienteringstypen finner du hos G-Sport eller lignende for en kjapp 50-lapp ;)

Endret av bshagen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Porcius,

 

Spor Quantas sin rute da vel? Sydney-Johannesburg. Eller........... tørr du ikke? :p

Det første flyet skal fly torsdag 15. september mellom 10.50 og 17.10. Derfor kan jeg vel ikke spore det i lufta før da. Heter Qantas.

 

Det skal være tre flystriper på Antarktis, og flere store forskningsstasjoner, i tillegg til mye utmark. Hvordan er det plass til dette på et lite sted som isen sør for Sør-Amerika, bør være hvis vi er på en flat jord?

 

 

Kan denne veien her eksistere, kan brakkene og kan garasjen hans eksistere?

Men dersom forskningsstasjonene ligger langs den store antarktiske sirkelen som her, er det plenty med plass til alt sammen.

 

antarctica%2B-%2Bmost%2Badvanced%2Bantar

 

Vi ser til og med at McMurdo og Scott ligger like ved hverandre, slik at kjøreturen i videoen er fullt mulig. Og hvilket sammentreff at basen som tilhører New Zealand, ligger like utenfor New Zealand.

Hvis flyet tar en omvei og/eller er uten utsikt underveis, behøver ikke forskerne få vite at de er like utenfor New Zealand. Så lenge de holder seg i ro ved McMurdo og Scott, kan de jobbe der i mange år uten å oppdage hvor de egentlig er.

Lenke til kommentar

Du vet ikke hvor stort Antarktis er høres det ut som.

Men klart laller man med flat jord hele dagen er det ikke så rart kanskje men Antarktis er større en Australia så plass er det.

Ja så merkelig at basen til New Zealand ligger ved New Zealand.

Kan jo ha noe med at New Zealand har krav på den delen av Antarktis.Antarctic_Region.png

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Og forresten, ingen av de som tror på en flat jord trenger å anstrenge seg for å overtale meg til å tro på dette svada.

Jeg har sett jordens krumning, jeg har sett flere av satelittene som går over oss og jeg har sett solnedgang fra fly som er meget spektakulært der bakken blir mørk under mens flyet enda er i sola.

 

Ut over dette er det faktum at maxRPM nekter å svare på om han tror debunkingsvideoen han postet om månelandingen er sann en god indikasjon på at ikke engang han selv tror helt på dette men bare kaster rundt seg med videoer uten helt å ha forstått hva di handler om.

Overnevnte video benektet nemlig ikke at jorda var rundt og at Nasa hadde satelitter i bane rundt jorda.

Den sågar viste hvordan de lange filmene i 0 gravitasjon var spilt inn i romskip i bane rundt jorda og ikke på vei til månen.

Lenke til kommentar

 

Porcius,

 

Spor Quantas sin rute da vel? Sydney-Johannesburg. Eller........... tørr du ikke? :p

Det første flyet skal fly torsdag 15. september mellom 10.50 og 17.10. Derfor kan jeg vel ikke spore det i lufta før da. Heter Qantas.

Hvordan får de til å fly denne ruta på 14timer da? Teleporterer de midtveis, eller betviler du rutas eksistens? Har forøvrig flydd med Qantas flere ganger, og kan i alle fall fortelle deg at flyselskapet ikke er fake.

 

Hvis du ser på en flat jord, så ser du at avstandene er altfor lange i sør til at det lar seg gjøre på 14timer, ikkesant?

Lenke til kommentar

Porcius,

 

Spor Quantas sin rute da vel? Sydney-Johannesburg. Eller........... tørr du ikke? :p

 

En annen ting som er interessant, er at ingen fly ligger i en konstant sving når man flyr transatlantiske ruter, og og ingen båter gjør det heller. Seriøst - hahaha - gutta, slutt og rør a? :D

 

EDIT: Max, lignende utfordring til deg. Tørr du gå ut den 22. for å sjekke himmelretningen som sola står opp? Kan også gjør det for solnedgangen. Så 90 grader opp, 270grader ned. Kompass av den vanlige orienteringstypen finner du hos G-Sport eller lignende for en kjapp 50-lapp ;)

Om solen kommer rett øst, betyr det at midt på dag er solen 90 grader over meg?

Hvorfor var Max Igan sitt kompass feil når han nærmet seg Sidney? Så du videoen. Tror Peropyro så den. Men hadde ingen forklaring.

Et fly kan fly 1200kmt uten å bryte lydmuren. 350kmt mer enn vanlig. På 11 timer kan det bli 3800 km ekstra.

Lenke til kommentar

 

Avstand vil gjøre det mørkt da solen har en viss avstand av lys. Se videoen av solnedgang i ørkenen noen sider tilbake. Så ser man solen bli liten ved solnedgang.

Hvor langt er det lys går før lyset blir borte?

Når det gjelder hva øyet kan se av størrelse. Så ja lyset har en begrensning når det er 7-8000 km vekke. Solen på en flat jord blir en liten dott så nærme horisonten på grunn av perspektiv, atmosfæren som er nærmere deg er nok tykkere enn sollyset at den ikke er mulig å se og dermed er det mørkt.

Flat jord er forkastet blant den ugudelige vitenskapen eid av den ugudelige Eliten som kontrollerer det ugudelige folket.

Ikke at jeg kan å tolke rett alt som står i bibelen. Men det står noe om at Gud står de stolte imot. Og Guds dårskap er visere enn menneskets visdom. Og skal gjøre menneskets kunnskap til dårskap. Og i Johannes åpenbaring kapittel 11 står det at han får en målestav og skal måle tempelet. Kanskje det kan tolkes slik at tempelet er vår flate jord og nå blir det gjort nøyaktige målinger istedetfor å tro løgnen Eliten har servert oss. Og kapittelet etter 11 er 12 som snakker om jomfruen som er kronet med 12 stjerner med månen under hennes føtter og solen over hodet.

Jupiter skal nå i desember gå inn i jomfrutegnets mage. Og være der i 40 uker før det går ut igjen.

23. September 2017. Det er et spennende tegn på himmelen siden Jesus sa i Matteus 24 at menneskesønnens tegn skal vise seg.

Lenke til kommentar

 

Porcius,

Spor Quantas sin rute da vel? Sydney-Johannesburg. Eller........... tørr du ikke? :p

En annen ting som er interessant, er at ingen fly ligger i en konstant sving når man flyr transatlantiske ruter, og og ingen båter gjør det heller. Seriøst - hahaha - gutta, slutt og rør a? :D

EDIT: Max, lignende utfordring til deg. Tørr du gå ut den 22. for å sjekke himmelretningen som sola står opp? Kan også gjør det for solnedgangen. Så 90 grader opp, 270grader ned. Kompass av den vanlige orienteringstypen finner du hos G-Sport eller lignende for en kjapp 50-lapp ;)

Om solen kommer rett øst, betyr det at midt på dag er solen 90 grader over meg?

Hvorfor var Max Igan sitt kompass feil når han nærmet seg Sidney? Så du videoen. Tror Peropyro så den. Men hadde ingen forklaring.

Et fly kan fly 1200kmt uten å bryte lydmuren. 350kmt mer enn vanlig. På 11 timer kan det bli 3800 km ekstra.

ja jeg såg videoen.

At et kompass ikke viser riktig i nærheten av magnetisk sør, inni et lukket metallrør med forstyrrende elektriske kretser innvendig annser jeg ikke som bevis for noe som helst.

Magnetfelt har i tillegg den egenskapen at de bøyer seg rundt metalliske objekter, og nær magnetisk nord og magnetisk sørpol vil selv en jerdestolpe vise nord i den ene enden og sør i den andre fordi at magnetfeltet går inn/ut av jorda ved polene.

Ikke bare ved polene men også i store områder rundt polene så dette kan observeres i nordligste del av finnmark for di som vil prøve.

 

Sånn til slutt, hvilket passasjerfly er det som kan fly 1200km/t og vil det være nok til å fly distansen korteste vei over en flat jord?

Endret av perpyro
Lenke til kommentar

Flat jord er forkastet blant den ugudelige vitenskapen eid av den ugudelige Eliten som kontrollerer det ugudelige folket.

Ikke at jeg kan å tolke rett alt som står i bibelen. Men det står noe om at Gud står de stolte imot. Og Guds dårskap er visere enn menneskets visdom. Og skal gjøre menneskets kunnskap til dårskap. Og i Johannes åpenbaring kapittel 11 står det at han får en målestav og skal måle tempelet. Kanskje det kan tolkes slik at tempelet er vår flate jord og nå blir det gjort nøyaktige målinger istedetfor å tro løgnen Eliten har servert oss. Og kapittelet etter 11 er 12 som snakker om jomfruen som er kronet med 12 stjerner med månen under hennes føtter og solen over hodet.

Jupiter skal nå i desember gå inn i jomfrutegnets mage. Og være der i 40 uker før det går ut igjen.

23. September 2017. Det er et spennende tegn på himmelen siden Jesus sa i Matteus 24 at menneskesønnens tegn skal vise seg.

Hva med den udugelige Antieliten som baserer seg på eventyrbøker og synsing fordi de ikke liker virkeligheten?
Lenke til kommentar

 

Flat jord er forkastet blant den ugudelige vitenskapen eid av den ugudelige Eliten som kontrollerer det ugudelige folket.

Ikke at jeg kan å tolke rett alt som står i bibelen. Men det står noe om at Gud står de stolte imot. Og Guds dårskap er visere enn menneskets visdom. Og skal gjøre menneskets kunnskap til dårskap. Og i Johannes åpenbaring kapittel 11 står det at han får en målestav og skal måle tempelet. Kanskje det kan tolkes slik at tempelet er vår flate jord og nå blir det gjort nøyaktige målinger istedetfor å tro løgnen Eliten har servert oss. Og kapittelet etter 11 er 12 som snakker om jomfruen som er kronet med 12 stjerner med månen under hennes føtter og solen over hodet.

Jupiter skal nå i desember gå inn i jomfrutegnets mage. Og være der i 40 uker før det går ut igjen.

23. September 2017. Det er et spennende tegn på himmelen siden Jesus sa i Matteus 24 at menneskesønnens tegn skal vise seg.

Hva med den udugelige Antieliten som baserer seg på eventyrbøker og synsing fordi de ikke liker virkeligheten?

Og hva er virkeligheten? At vi er tilfeldig skapt i et univers som er 13 milliarder år det de siste 100 000 årene ble mennesker som tenkte og observerte dette. Og videre finner ut at det må en sånn fin tuning av at universet skal eksisterer sånn det gjør at man må ty til multivers. Av trillioner av univers er dette universet det som akkurat gikk. Er ikke dette å dra strikken enda lenger enn den allerede var? Hva er det neste, siden matematikken for tilfeldig evolusjon ikke går opp. At Aliens plantet liv her på planeten?

Jeg tar meg til takke med Jesus. Gir meg full forståelse av menneskets oppførsel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...