Latias Skrevet 28. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2015 Kampen om å bli beste treer. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 Er litt enig med Høgmoe at laget viste postitiv framgang tross resultatet. Det kunne virke som det er små marginer som utgjorde forskjellen. Keeper burde/kunne tatt to kanskje tre av gollene, straffen gått inn.., så ville det vært omtrent jevnt. Kroatia kjørte jo aldri over oss spillemessig som lag. Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 Blir spennende å følge den tabellen utover året. Men jeg blir storfornøyd om vi kommer til play-off. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. mars 2015 Del Skrevet 29. mars 2015 Håper å unngå play off. Bedre å ryke før play off er mulig. Lenke til kommentar
Everket Skrevet 29. mars 2015 Del Skrevet 29. mars 2015 (endret) Hæ? What? Why? Redd for å bli skuffet? Endret 29. mars 2015 av Everket Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 29. mars 2015 Del Skrevet 29. mars 2015 Georgia-Tyskland burde bli overkjøring, men Portugal-Serbia tror jeg kan bli spennende. Den burde i det minste bli mer jevnspilt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2015 Høy klasse over målet til Matic! Lært av Mata. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2015 Troppen til kampene mot Sverige og Aserbajdsjan blir annonsert kl. 12. Spent på hvilke spisser som tas ut. Diomande må i hvert fall være med, kjedelig om han velger å spille for Elfenbenskysten. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 28. mai 2015 Del Skrevet 28. mai 2015 Spennende. Har ikke sett Diomande mye. Scorer endel, men trodde aldri han er i nærheten av landslags uttak. Søderlund antar jeg kommer med.Vet ikke om Josvha King er aktuell eller fremdeles skada. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2015 Sten Grytebust - Aalesund André Hansen - Rosenborg Ørjan Håskjold Nyland - Molde Valon Berisha - Red Bull Salzburg Adama Diomande - Malmö FF Omar Elabdellaoui - Olympiacos Vegard Forren - Molde Henning Hauger - Elfsborg Vegar Eggen Hedenstad - Eintracht Braunschweig Pål André Helland - Rosenborg Markus Henriksen - AZ Alkmaar Even Hovland - Nürnberg Tom Høgli - FC København Stefan Johansen - Celtic Joshua King - Blackburn Martin Linnes - Molde Håvard Nielsen - Eintracht Braunschweig Håvard Nordtveit - Borussia Mönchengladbach Jone Samuelsen - Odd Harmeet Singh - Molde Per Ciljan Skjelbred - Hertha Berlin Stefan Strandberg - Rosenborg Alexander Toft Søderlund - Rosenborg Alexander Tettey - Norwich Martin Ødegaard - Real Madrid Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 28. mai 2015 Del Skrevet 28. mai 2015 (endret) Troppen på VG er da feil, og du har kopiert den. Diomande spiller ikke for Malmø. Og Eikrem ble vel tatt ut, om jeg ikke hørte feil? Endret 28. mai 2015 av Delvis Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 28. mai 2015 Del Skrevet 28. mai 2015 Her er riktig tropp:Sten Grytebust - AalesundAndré Hansen - RosenborgØrjan Håskjold Nyland - MoldeValon Berisha - Red Bull SalzburgAdama Diomande - StabækMagnus Wolff Eikrem - Malmö FFOmar Elabdellaoui - OlympiacosVegard Forren - MoldeHenning Hauger - ElfsborgVegar Eggen Hedenstad - Eintracht BraunschweigPål André Helland - RosenborgMarkus Henriksen - AZ AlkmaarEven Hovland - NürnbergTom Høgli - FC KøbenhavnStefan Johansen - CelticJoshua King - BlackburnMartin Linnes - MoldeHåvard Nielsen - Eintracht BraunschweigHåvard Nordtveit - Borussia MönchengladbachJone Samuelsen - OddHarmeet Singh - MoldePer Ciljan Skjelbred - Hertha BerlinStefan Strandberg - RosenborgAlexander Toft Søderlund - RosenborgAlexander Tettey - NorwichMartin Ødegaard - Real Madrid Lenke til kommentar
blured Skrevet 28. mai 2015 Del Skrevet 28. mai 2015 Eikrem ble lest opp etter Diomande (om jeg husker riktig), så antakelig derfor Malmö står på han. Noen som har fulgt med så mye at de har et bilde på hvordan dette laget antakelig blir satt opp? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 28. mai 2015 Del Skrevet 28. mai 2015 (endret) Håper på følgende lag mot Sverige: Nyland Elabdelloui - Hovland - Nordtveit - Linnes Tettey - Johansen Helland - Ødegaard - Skjelbred King Trist at vi ikke har noen gode venstrevinger (Dæhli er ute med skade, er vel heller ingen ren ving, men det får så være) eller venstrebacker. Håper vi snart slipper å se Høgli og de gamle klovnene der på landslaget, på tide med nytt og kaste ut de gamle, treige, kjedelige backene. Hedenstad har ikke spilt nok på OK nivå til at jeg vil ha ham foran Linnes (som selvsagt trives best på høyresiden). For øvrig lar jeg meg foreløpig ikke begeistre av "spiss-luksusproblemet". Hvilket luksusproblem? Vi har Søderlund som har spilt 10 gode kamper for RBK i hele sitt liv (og selv de har bare vært OK, jeg har nesten sett dem alle), Diomande som også har levert OK i Tippeligaen, men som er kjent for å være humørspiller og særdeles varierende. Nielsen er enkelt og greit ganske average, King har vært skadet mye (men dog et stort toppnivå), osv. Om noe har vi et spissproblem. Endret 28. mai 2015 av Bandidos-Pelle Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 28. mai 2015 Del Skrevet 28. mai 2015 Går an å dytte Ødegaard ut til venstre, Johansen frem og Henriksen inn ved siden av Tettey. Lenke til kommentar
blured Skrevet 28. mai 2015 Del Skrevet 28. mai 2015 Det var litt snakk om Haitam Aleesami (23) som spiller venstreback for IFK Göteborg. Men Høgmo kommenterte at han enda var for ung... Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 28. mai 2015 Del Skrevet 28. mai 2015 Såvidt meg bekjent trives ikke Ødegaard såååå godt på venstresiden. Ikke at det i teorien behøver å ha så mye å si, men han liker å skjære innover, og da mister vi 40 % av Ødegaard når han ikke har muligheten til å slå den gode pasningen med innsiden av foten (evt. skyte). Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 28. mai 2015 Del Skrevet 28. mai 2015 Syns Fredheim Holm burde fått muligheten jeg. Uttaket av Diomande virker overvurdert ja. Har vel scoret mes pga godt flyt i lagspill etter det jeg har sett. Ikke imponerende som enkeltspiller. Kamara er også bedre spiss enn Diomando Lenke til kommentar
Avlatsbrev Skrevet 28. mai 2015 Del Skrevet 28. mai 2015 Det var litt snakk om Haitam Aleesami (23) som spiller venstreback for IFK Göteborg. Men Høgmo kommenterte at han enda var for ung... Har han norsk statsborgerskap? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå