Mala Skrevet 14. april 2016 Del Skrevet 14. april 2016 Multiplayer,multiplayer....hvor faen er enspiller gameplay Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 14. april 2016 Del Skrevet 14. april 2016 Multiplayer,multiplayer....hvor faen er enspiller gameplay Var vel en liten smakebit i fjor, vil helst at de holder så mye som mulig tilbake uansett Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 14. april 2016 Del Skrevet 14. april 2016 Hmm, trodde lanceren hadde trekolbe nå? Ser den ikke i multiplayer. Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 15. april 2016 Del Skrevet 15. april 2016 Skulle ikke Sunset Overdrive bli gratis i dag? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. april 2016 Del Skrevet 15. april 2016 Skulle ikke Sunset Overdrive bli gratis i dag? Tusen Takk, jeg hadde glemt det spillet helt fullstendig grunn av Fallout 4 å Automatron+Wasteland Workshop da Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 15. april 2016 Del Skrevet 15. april 2016 Det blir tilgjengelig i morra. Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 15. april 2016 Del Skrevet 15. april 2016 Bare hyggelig. Er det mulig å skifte over til Australia for å få det før? Hadde passet meg perfekt å få spilt det nå, men blir kanskje tilgjengelig litt utpå dagen? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 16. april 2016 Del Skrevet 16. april 2016 Bare hyggelig. Er det mulig å skifte over til Australia for å få det før? Hadde passet meg perfekt å få spilt det nå, men blir kanskje tilgjengelig litt utpå dagen?Sunet Overdive er utte på live nå, laster nå så slipper jeg vente å spille Fallout 4 Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 16. april 2016 Del Skrevet 16. april 2016 Noen som har testa battleborn betaen ? Må ærlig innrømme at det absolutt ikke var noe for meg. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 16. april 2016 Del Skrevet 16. april 2016 Er det flere her, som meg att Xbox One låser seg fullstendig, det skjede i fallout 4 å i quantum break då Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 16. april 2016 Del Skrevet 16. april 2016 Har noen hatt problemer med Elite kontrolleren der en ut av paddles føles slappere ut enn de andre? Jeg bestilte ekstra paddles for å se om det er de som er problemet. Det er mulig å bestille sånt fra MS support om noen skulle lure på det. Link: https://devicesupport.microsoft.com/nb-NO Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 17. april 2016 Del Skrevet 17. april 2016 Er det flere her, som meg att Xbox One låser seg fullstendig, det skjede i fallout 4 å i quantum break då Tror jeg opplevde det i fallout 4. Prøv å slå den helt av med å holde inne knappen på xboxen i noen sekunder. Dette er om du bruker instant on, da det kan forårsake merkelige ting i lengden. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 17. april 2016 Del Skrevet 17. april 2016 Finnes det noen måte å bruke trådløse bluetooth headset på xboxen? Ala dette https://www.netonnet.no/art/lyd-og-bilde/hodetelefoner/orepropper/beatsbydr.dre-powerbeats2wireless-black/206961.11399/?gclid=COGLyeSjlcwCFeXVcgodyVYLJw Jeg brukte pc som mellomledd men lyden ble forsinket Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 17. april 2016 Del Skrevet 17. april 2016 Lyden blir forsinket med denne også? https://www.netonnet.no/art/lyd-og-bilde/tilbehor/tradlosbildeoglydoverforing/knig-bluetoothtransmitter/210337.11461/ Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. april 2016 Del Skrevet 17. april 2016 Funker vel om du plugger den til TVen/receiveren og får lyden derfra. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. april 2016 Del Skrevet 17. april 2016 (endret) Det er vel heller det at det ikke funker i hele tatt direkte i konsollen. Man er vel avhengig enda med ledning til kontrollen for chat og lyd på One ? Eller MS har vel kanskje noe egne greier, jeg er ikke oppdatert på den fronten. Endret 17. april 2016 av Mala Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 17. april 2016 Del Skrevet 17. april 2016 Med mindre man skal se film er det vel liksågreit å bruke ett kablet headsett som plugges i stikka? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 17. april 2016 Del Skrevet 17. april 2016 Ledninger er upraktisk. Er i veien hele tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå