mcgroven Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Nærmere 50 000 PlayStation 3-maskiner forventes til lanseringsdagen i Norden. Blir det kø eller overflod? Les mer Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Kommer ikke til å kjøpe ps3 med det første jeg, så denne gangen får nok sony svette litt det første året til ordentlige spill er ute. Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Jeg tipper begge deler. Det vil nok bli kø, fordi de mest ivrige uansett vil stille seg i kø foran butikkene før de åpner. Men jeg tror ikke at alle vil bli revet bort med en gang heller, slik som det skjedde med Wii. Lenke til kommentar
genser Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Har forhåndsbestilt på Komplett for lenge siden. Altså en stund før den ble utsatt. Regner med at mange avbestilte etter utsettelsen, og forventer å få den på dag 1. Etter å ha tjent ca. 3 tusen på å være noen timer utenfor Storo for å kjøpe Wii og selge den igjen håper jeg det kan være noen kroner å tjene her og. Eventuelt får jeg en spillemaskin, 500 kr under markedsprisen Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Blir vel eit hellvette denne gangen også da. Heldigvis skal eg ikkje ha noen PS3 ved lansering uansett. Så da slipper eg det stresset der. Men eg har fått intrykk av at Sony har fått fart på samlebåndet i større grad enn det MS hadde ved sin lansering. Lenke til kommentar
Juke Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Jeg tipper etterspørselen blir kraftig dempet sammenliknet med Wii-lanseringen i alle fall, som følge av den vanvittig høye prisen på PS3 kombinert med at vi ikke er inne i noe julesalg for øyeblikket. Det skal bli spennende å se i alle fall. Tror nok jeg skal stikke en tur bortom Elkjøp rett før det åpner bare for å se hvor lang køen egentlig blir (tviler på at jeg gidder kjøpe på lanseringsdatoen selv). Personlig tipper jeg den blir omtrent like lang som da Xbox 360 kom, kanske litt kortere også. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Blir spennende å se, jeg tror at kanskje det kan bli et godt salg den første uken, men etter vært dabber det av, mest fordi prisen er så høy men også fordi konsollen leverer ikke mye nytt som appelerer til massen. Tror om jeg hadde vært en casual gamer så hadde jeg kun sett en svart boks med sølvlist og en stor prislapp, tror ikke jeg har sett, eller bryd meg, om det som er under som f.eks prosessoren og Blu-Ray spilleren. Lenke til kommentar
morten111340 Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Litt vanskelig spørsmål, i Akershus og Olso tipper jeg det blir noe sykt kø. Hvertfall i Akershus.. MANGE som skal ha spillmaksinen her;) Så jeg tipper det blir MASSE kø etter PS3, men jeg er glad jeg er nr. 3 på listen på Spaceworld, selvom den sikkert er ca. 500 kr dyrere der;) Lenke til kommentar
eddie1 Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Kø på en maskin som er bevist dårligere enn xbox360 til under halv pris,hvordan kan det være mulig.Er et flust av testblader og privatpersoner slike som meg som nå kan bekrefte at xbox360 faktisk er bedre,både grafikk,online samt kontroller er bedre. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) Kø på en maskin som er bevist dårligere enn xbox360 til under halv pris,hvordan kan det være mulig.Er et flust av testblader og privatpersoner slike som meg som nå kan bekrefte at xbox360 faktisk er bedre,både grafikk,online samt kontroller er bedre. 7899187[/snapback] kan du dokumentere dette? for jeg har sett og hørt mye av det motsatte. Edit: du har også en PS3 etter det jeg skjønner i teksten din? Endret 8. februar 2007 av tu30r6 Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Kø på en maskin som er bevist dårligere enn xbox360 til under halv pris,hvordan kan det være mulig.Er et flust av testblader og privatpersoner slike som meg som nå kan bekrefte at xbox360 faktisk er bedre,både grafikk,online samt kontroller er bedre. 7899187[/snapback] kan du dokumentere dette? for jeg har sett og hørt mye av det motsatte. 7899211[/snapback] do not underestimate the power of playstation... Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Er nok mange som vill bli skuffa hvis de klarer å få tak i en maskin, Har PS3 (US Version) men den ligger i esken sin og grunnen til det er att det eneste som kunne få den til å føle neste generasjon var Resistance of Man. Så til alle som har planer om å kjøpre PS3, skru ned forventningene til den. Du vill garantert bli skuffet ellers. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) Er nok mange som vill bli skuffa hvis de klarer å få tak i en maskin, Har PS3 (US Version) men den ligger i esken sin og grunnen til det er att det eneste som kunne få den til å føle neste generasjon var Resistance of Man. Så til alle som har planer om å kjøpre PS3, skru ned forventningene til den. Du vill garantert bli skuffet ellers. 7899662[/snapback] cell prosessoren er laget slik at grafikken og slikt kommer til å bli mye bedre enn i x360. det har bare ikke kommet ut noen spill som er skrevet optimalt til den enda. Og hvordan kan du si at jeg garrantert kommer til å bli skuffa? veit du plutselig hva alle ser etter når de skal kjøpe en konsoll? Edit: @eddie1 har du funnet det som beviser at x360 er bedre enn ps3 på alle måter? jeg venter enda Endret 8. februar 2007 av tu30r6 Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) teknisk sett så er faktisk GPUen / grafikk kortet til X360 bedre enn PS3 sitt, men PS3 sin prosessor er bedre på visse områder. I praksis tror jeg det vil være fryktelig likt, vi kommer nok ikke til å se spill med nevneverdig bedre grafikk på Ps3 enn X360. Endret 8. februar 2007 av Thomas_H Lenke til kommentar
eddie1 Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Kø på en maskin som er bevist dårligere enn xbox360 til under halv pris,hvordan kan det være mulig.Er et flust av testblader og privatpersoner slike som meg som nå kan bekrefte at xbox360 faktisk er bedre,både grafikk,online samt kontroller er bedre. 7899187[/snapback] kan du dokumentere dette? for jeg har sett og hørt mye av det motsatte. Edit: du har også en PS3 etter det jeg skjønner i teksten din? 7899211[/snapback] nei men broren min har både den og xbox360,jeg har 360 og vi holder begge to en knapp på xbox. Lenke til kommentar
............... Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Kø på en maskin som er bevist dårligere enn xbox360 til under halv pris,hvordan kan det være mulig.Er et flust av testblader og privatpersoner slike som meg som nå kan bekrefte at xbox360 faktisk er bedre,både grafikk,online samt kontroller er bedre. 7899187[/snapback] kan du dokumentere dette? for jeg har sett og hørt mye av det motsatte. Edit: du har også en PS3 etter det jeg skjønner i teksten din? 7899211[/snapback] nei men broren min har både den og xbox360,jeg har 360 og vi holder begge to en knapp på xbox. 7901032[/snapback] åja, når du og broren din sier det så... Lenke til kommentar
benyeah Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Har ikke forhåndsbestilt den, men håper å få en på lanseringsdatoen. Lenke til kommentar
ChaosPredicted Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Jeg tar sikte på å ta turen ut til lefdal i Bergen i de små morgentimene. Jeg kan ikke riktig se for meg at det blir en gigantkø av folk, men noen blir det nok. Lenke til kommentar
un0x Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Har forhåndsbestilt den for lenge siden på komplett da prisen var 5500kr, så jeg sparer 500kr Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Har forhåndsbestilt den for lenge siden på komplett da prisen var 5500kr, så jeg sparer 500kr 7901493[/snapback] Jøss, trodde du tapte 5500kr jeg Blir definitivt ikke å kjøpe meg en PS3 ved launch eller i år for den saks skyld. Når prisen tipper under 4000kr skal jeg begynne å tenke tanken på ett eventuelt kjøp, men da har jeg sikkert kjøpt meg en X360 og slår fra meg tanken . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg