TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. november 2017 Del Skrevet 27. november 2017 (endret) Her skal man gjette hvilken språk man snakker. Det er lov å bruke google translate, begge veiene. Hvis man ikke kan skrive på det språket eller ikke kan kan språket, da kan man bruke translaten. Også den andre veien, hvis man ikke klarer å gjette hvilken språk det er, da kan man også bruke den. Men, vennligst prøv først før dere bruker den. Det er kun lov å skrive en setning. Den som gjetter rett, skal komme med en ny setning. Nytt: Det er kun ment for språk som folk snakker tilvanlig i daglig basis. Jeg gir meg selv æren i å starte. Hei, tervetuloa tähän säikeeseen. Endret 19. mai 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 27. november 2017 Del Skrevet 27. november 2017 Hmm. Finsk eller Estisk. Går for Estisk Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. november 2017 Forfatter Del Skrevet 27. november 2017 Hmm. Finsk eller Estisk. Går for Estisk Helt rett, det er den første Finsk. Din tur. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 27. november 2017 Del Skrevet 27. november 2017 (endret) kuwa na siku nzuri Endret 27. november 2017 av Gompemann Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. november 2017 Forfatter Del Skrevet 27. november 2017 Kan det være Chekisk? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 27. november 2017 Del Skrevet 27. november 2017 Feil språk og feil del av verden Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. november 2017 Forfatter Del Skrevet 27. november 2017 Hem, okei. Den er hadde veldi mange alternativer på google translate. Ante ikke at det skulle være så vanskelig. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. november 2017 Forfatter Del Skrevet 27. november 2017 Hmong!! Feil side av jorda igjen...eller!! Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. november 2017 Forfatter Del Skrevet 28. november 2017 En ting jeg legger merke til med google translate, er at man må tenke litt uten for boksen for å kunne finne utelansk språket man skal gjette. Hvis det ikke er rett nå, da vet jeg ikke hva jeg gjør. Swahili, kan det stemme? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 28. november 2017 Del Skrevet 28. november 2017 Swahili er rett. Setningen jeg skrev betyr "How are you" på Swahili. Bra jobba. Har vært både i Kenya og Tanzania og lært en del fraser derifra. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. november 2017 Forfatter Del Skrevet 28. november 2017 Cad atá á lorg agat! Swahili er rett. Setningen jeg skrev betyr "How are you" på Swahili. Bra jobba. Har vært både i Kenya og Tanzania og lært en del fraser derifra. Nice Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 28. november 2017 Del Skrevet 28. november 2017 Google Translate foreslår Irsk, noko som for meg virkar like sannsynleg som alt anna. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 28. november 2017 Del Skrevet 28. november 2017 Irsk er riktig. Kalles også for Gaeilge (eller Gaelic på engelsk). Lenke til kommentar
Drogin Skrevet 28. november 2017 Del Skrevet 28. november 2017 (endret) Asauznan fala fashtama azdahznan Endret 28. november 2017 av Drogin Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. november 2017 Forfatter Del Skrevet 28. november 2017 (endret) Ikke glem prøv litt først før dere bruker google translate. Endret 28. november 2017 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. november 2017 Forfatter Del Skrevet 28. november 2017 Asauznan fala fashtama azdahznan Kan det være dette språket Malayalam? Lenke til kommentar
Drogin Skrevet 28. november 2017 Del Skrevet 28. november 2017 Litt nærmere Europa enn som så. Man kan faktisk muligens argumentere for at språket snakkes i Europa Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. november 2017 Forfatter Del Skrevet 28. november 2017 (endret) Góðan morgun Har du ikke lest trådens regel i første tråd!! Det er kun lov å skrive en setning. Den som gjetter rett, skal komme med en ny setning. Fortsett å gjett på Drogin sinn setning du, til du man har gjettet rett. Endret 28. november 2017 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 28. november 2017 Del Skrevet 28. november 2017 (endret) Góðan morgun Har du ikke lest trådens regel i første tråd!! Det er kun lov å skrive en setning. Den som gjetter rett, skal komme med en ny setning. Fortsett å gjett på Drogin sinn setning du, til du man har gjettet rett. Ok Endret 28. november 2017 av Gompemann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå