Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dama rota seg opp i en ufrivillig trekant

Anbefalte innlegg

Hun sier hun var med venninna og typen hennes hjem natt til søndag og alle tre var godt beruset.

Hun gikk inn og la seg i senga ved siden av dem og de var godt på vei til å ha seg, så sa han at han ville ha trekant og begynte å beføle dama mi og ta av henne BHhen. Hun tok vekk hånda hans flere ganger men han fortsatte å prøvde å fingre henne, han tok også hånda hennes for å føle penisen hannes..

Jeg tror rett og slett hun var litt med på det, men veit no ikke hvorvidt hun følte seg veldig presset...

Virker ikke som hun har ha mye "traumer" akkurat.

Men aner ikke hvordan hun endte opp i senga uten klær og hvorfor hun ikke bare dro. Hva faen skjer da?

Anonymous poster hash: 372b2...e9a
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva faen skjer da?

Det som skjer er at du har spurt et spørsmål det er umulig å svare på for noen her inne.

Er du sikker på at dama di viser/ forteller om alle eventuelle traumer/ følelser, folk kan holde ting inni seg vettu.

Du vet ikke i hvor stor grad fyren brukte fysisk makt? Eventuellt psykisk makt, trussler.

Det er dog flott å høre at det fortsatt finnes folk som stoler på dama si ;)

Endret av Belphegor
Lenke til kommentar

Jeg stoler på dama mi og vil fortsatt ha henne, hun har vært skikkelig god mot meg.

Men jeg godtar ikke at fyren skal slippe helskinnet unna.

Han er en jævlig spinkel fyr med et punchable face.

Føler meg fitte fly forbanna, verden vrenget seg rundt hodet på meg i raseri, kjennes ut som angstanfall av ren sinne.

Håper jeg ikke gjør noe jeg angrer på. Men håper jeg gjør NOE og ikke lar dette raseriet dø stille ut som en feig jævel

Lenke til kommentar

Husk at du kun har hørt HENNES versjon av denne hendelsen.

Hogg for guds skyld ikke hodet av noen før du har den hele og fulle sannhet, så godt det lar seg gjøre å skaffe den.

Mest trolig vil det være gunstig å bare la saken ligge, men det kan nok være vanskelig.

Lenke til kommentar

Jeg stoler på dama mi og vil fortsatt ha henne, hun har vært skikkelig god mot meg..

Håper jeg ikke gjør noe jeg angrer på. Men håper jeg gjør NOE og ikke lar dette raseriet dø stille ut som en feig jævel

Da har du jo svart deg selv  :mellow: Lykke til!

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke nok om situasjonen til å uttale meg. Men hvis jeg forstår deg rett her, og du vurderer vold, så vil jeg påpeke at det å la være å gå løs på en som har provosert deg ikke er å være feig. Det er en styrke å ikke seg styre av slike impulser. (Pluss, vold løser nok ikke stort i denne situasjonen.)

Lenke til kommentar

Slik du forklarer det så høres det ut som dama di har blitt voldtatt av venninne og typen hennes, i stede for å springe rett på diskusjon og finne en løsning bør du sette deg ned å snakke med henne om hva som har skjedd. Høres det ut som en voldtekt for deg, anbefaler du henne å kontakte politiet eller legevakten for å få hjelp.

Er situasjonen slik at hun har diktet opp første historien og legger alle kotene på bordet i samtalen mellom dere, må du nesten vurdere om du ønsker å løse problemet eller springe fra problemet.

Med å spørre om slike problemstillinger her på Diskusjon.no kommer ikke til å få så mye hjelp. Fleste parten kommer til å selge kommentarer om at du burde slå opp, at hun kommer til å gjøre det igjen osv. Kort sagt plenty med useriøsitet.

Snakk med dama di, lytt og gjør det du føler er rett. Lykke til.

Anonymous poster hash: 8c5e3...23e
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg stoler på dama mi og vil fortsatt ha henne, hun har vært skikkelig god mot meg.

Føler meg fitte fly forbanna, verden vrenget seg rundt hodet på meg i raseri, kjennes ut som angstanfall av ren sinne.

Er du helt på styr? Hvis dama di ikke gjorde noe motstand eller sa tydelig i fra så har du INGEN RETT til å gjøre noe som helst med han fyren. SKJERP deg HARDT og se deg i speilet en ekstra gang før du kommer med så ekstremt tåpelige kommentarer som at en fyr har et "punchable face".
  • Liker 4
Lenke til kommentar

prat med typen. Dette er jo heeelt uakseptabelt om du er i forhold med dama. Du trenger svar og om dama de har vært i en trekant, så tviler jeg sterkt på at hun ikke hadde lyst der og da. 

TS; hun la seg i en seng ved siden av? hvada han når å fingre henne samtidig som han puler sin egen dame? hahaha, dummeste jeg har hørt. Hun kunne sagt nei. 

Om dette hadde skjedd meg hadde jeg klikket helt og jeg er en rolig person. Hadde i hvertfall gjort det slutt med dama. 

hvorfor ble hun med dem hjem overhodet? hvorfor er det 2 senger så nærme hverandre? hvor var du da dette skjedde? herregud, dette lukter sååååååå granbar

Endret av insomeseriousproblems
Lenke til kommentar

Hun sier hun var med venninna og typen hennes hjem natt til søndag og alle tre var godt beruset.

Hun gikk inn og la seg i senga ved siden av dem og de var godt på vei til å ha seg, så sa han at han ville ha trekant og begynte å beføle dama mi og ta av henne BHhen. Hun tok vekk hånda hans flere ganger men han fortsatte å prøvde å fingre henne, han tok også hånda hennes for å føle penisen hannes..

Jeg tror rett og slett hun var litt med på det, men veit no ikke hvorvidt hun følte seg veldig presset...

Virker ikke som hun har ha mye "traumer" akkurat.

Men aner ikke hvordan hun endte opp i senga uten klær og hvorfor hun ikke bare dro. Hva faen skjer da?

Jeg synes at det høres ut som om hun var med på det... Jeg har aldri vært så full at jeg ikke har hatt kontroll over sånnt. 

Forstår ikke hvordan han kan ha tvinget henne til det? Hun kunne vel bare sagt stopp og gått. Jeg hadde blitt betenkt. 

Lenke til kommentar

Kjenner jeg blir bittelitt provosert av å lese saken. Dette er ikke noe jeg personlig hadde godtatt, og det hadde blitt konsekvenser. Det høres jo ut som om typen har forgrepet seg på damen din, og hvis du stoler på hun vil du jo gå ut i fra at det er dette som er tilfellet. 

Om dere velger å anmelde saken eller om du velger å gå inn for et godt, gammaldags neveslagsmål er opp til dere. Sistnevnte kan gi deg trøbbel med lovens lange arm, men ofte ordner politi en sivilisert løsning mellom partene om du ikke går for langt. Førstnevnte vil sannsynligvis bli henlagt om ingen sterke bevis finnes, og da blir det bare en psykisk påkjenning for dere. 

Samtidig skal du ikke være naiv, så du bør være ganske sikker i din sak før du tar et valg. Det er tross alt veldig vanlig å vri litt på sannheten. Så... stoler du på damen din? 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...