Mr. Sanders Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 (endret) Utfordring: "Komplementær" Deltakernivå: ProsjektUtstyr: Ikke så viktig, men noe som tar bilder. Pinhole er imidlertid ikke aktuelt. Endret 26. mai 2014 av Mr. Sanders 1 Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 2. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2014 1. juni. Time for breakfast by Loevhagen, on Flickr 1 Lenke til kommentar
Geir D Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 En fin start. Både på festen og på dagen. En særdeles proteinrik frokost (eller brunch, etter klokka å dømme). Den plommegule juicen passer perfekt inn. Jeg liker også veldig godt de mørke tredetaljene i rammen av bildet. 1 Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 2. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2014 2. juni Diver Drink by Loevhagen, on Flickr 1 Lenke til kommentar
Geir D Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Kreativt! Har du blitt sponset med klokker eller? Synes det er mye klokker for én mann på flickr-kontoen din nå... 1 Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 (endret) Bildene er fine, men jeg skjønner ikke helt utfordringen. Måtte sjekke ordboka for komplementær, men skjønner like lite etter det. Er ikke sånn at du trenger forklare.. ville bare gi en kommentar. Endret 2. juni 2014 av Per Yngve Balto 1 Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 2. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2014 PYB: Ta bilde 1 som eksempel: a) Hvit tallerken med juiceglasset sett ovenifra ser ut som et speilegg b) Tallerken inneholder ubehandlede egg c) Klokka har tre farger: Hvitt (eggene), sort (kjøkkenbenken) og orange (orangejuice) d) Kjøkkenbenken er sort Komplemæntert finnes i bøtter og spann. F. eks. a+b. Bilde 2: a) Klokka er en homage til Rolex Military Submariner 5517 som ble produsert i en fåtall eksemplarer til engelske spesialstyrker SBS (Special Boat Services) b) Klokka er et dykkerur c) Vannet i glasset gir inntrykk av neddykket klokke d) Natoreima på klokka er militærkamo Noen komplementære elementer ute å går her også. 1 Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 2. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2014 Kreativt! Har du blitt sponset med klokker eller? Synes det er mye klokker for én mann på flickr-kontoen din nå... Jeg har en egen sponsor for klokker, ja. Lenke til kommentar
Blomvik Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Tok litt tid før jeg så att den tallerkenen lignet på ett speilegg, gjennomtenkte bilder. Blir artig å følge med. 1 Lenke til kommentar
Geir D Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Fint med forklaring til bildene. Det er som regel elementer man ikke klarer å skjelne uten komponistens fotnoter 1 Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Forklaringene gjorde susen. Godt planlagte og gjennomførte bilder 1 Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Så kreativt, "rart" og vakkert! 1 Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Slike bilder blir jeg i godt humør av, særlig det første.Saften var overraskende (klokken også,selvsagt), fikk med en gang speileggassosiasjoner. Rent og fint bilde. 1 Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Intet bilde uten klokke? Kreative bilder igjen, teknisk og idemessig på topp. 1 Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 4. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2014 3. juni Hva er komplementært? I følge fargesirkelen er blått og oransje såkalte komplementære farger. Blått / Oransje by Loevhagen, on Flickr Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 4. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2014 4. juni. I følge mine øyne er grønt og oransje komplementære farger. Watching Matching Colours by Loevhagen, on Flickr Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Fine Klokkebilder - kunne blitt brukt i reklamesammenheng. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Sponses du av Rolex? Knallfine og kontrastrike bilder, særlig det siste. Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 6. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2014 (endret) 6. juni. Archived by Loevhagen, on Flickr Endret 6. juni 2014 av Mr. Sanders Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Klockrent, som svenskene sier. (Passende på nasjonaldagen deres). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå