Linepusle Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Aprilfest 2014 - Linepusle - En ny vårBruker: LinepusleUtfordring: En ny vår for ... det meste. Kort sagt: Lodde forandringene i omgivelsene rundt meg.Deltakernivå: Pingle, sannsynligvis...Utstyr: Nikon D40, AF-S DX NIKKOR 18-200, f/3.5-5.6G, NIKKOR 35mm 1:1.8G og kitobjektiv 18-55. 1 Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 1. april 2014 Forfatter Del Skrevet 1. april 2014 1. april Første aprildag og tirsdag, hvilket betyr at det er gå-til-jobben-dag. Klart, fint vær gjorde det ganske så fint, og med tankene på aprilfesten vandret blikket mer enn vanlig. I dag gikk jeg forbi Lilleby smelteverk på Lade, og der var rivingen av verket i gang. Den tradisjonsrike bedriften har stått livløs en stund. Nå skal det bygges en ny bydel med boliger der. Lilleby skal få en ny vår: 1/500 s, f/4.5, 35 mm, ISO 200 1 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Flott lys og farger i bildet ditt - dette likte jeg. Burde tatt en tur dit nå under "restaureringen" Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 3. april 2014 Forfatter Del Skrevet 3. april 2014 2. april. Da jeg var på veien til ki... jobben i går, var det arbeid på gang i Nygata på Bakklandet. Eller rettere sagt under Nygata. Damping av rør. En ny vår for rør i Nygata: 1/125s, f/4.5, 35 mm, ISO 200 Nygata dampes 1 Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 3. april 2014 Forfatter Del Skrevet 3. april 2014 Tenkte jeg skulle ta en dags pause, men på vei hjem fra jobb, gikk jeg forbi Antikvariatet bokkafé på Bakklandet, og der ble det full stopp. Både på grunn av egen interesse for bøker OG fordi det var et opplagt "ny vår"-motiv x 2. Bøkene får forhåpentligvis en ny vår, og kassen for sprengstoff er jo "knall"! En ny vår for en kasse med bøker: 1/500s, f/2.8, 35 mm, ISO 320 1 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Fine motiver både 2. og 3., du er så flink til å "se" - gikk forbi begge de der både tirsdag og i dag jeg. Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 fine bilder linepuls som randi sier, du er flink til å få øye på motiver Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Du var heldig med det siste bildet, fint observert og utført. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Tenkte jeg skulle ta en dags pause, men på vei hjem fra jobb, gikk jeg forbi Antikvariatet bokkafé på Bakklandet, og der ble det full stopp. Både på grunn av egen interesse for bøker OG fordi det var et opplagt "ny vår"-motiv x 2. Bøkene får forhåpentligvis en ny vår, og kassen for sprengstoff er jo "knall"! En ny vår for en kasse med bøker: 1/500s, f/2.8, 35 mm, ISO 320 Interessant dokumetnasjon. Den kassa skulle jeg gjerne hatt... ! Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 5. april 2014 Forfatter Del Skrevet 5. april 2014 Fine motiver både 2. og 3., du er så flink til å "se" - gikk forbi begge de der både tirsdag og i dag jeg. fine bilder linepuls som randi sier, du er flink til å få øye på motiver Takk for det. Jeg har erfart at slike fotofester skjerper blikket! Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 5. april 2014 Forfatter Del Skrevet 5. april 2014 Du var heldig med det siste bildet, fint observert og utført. Takk skal du ha. Jeg lurte på da jeg hadde gått videre derfra om jeg burde ha tatt fra litt flere vinkler, men, men. Sulten, og på vei hjem fra jobb... Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 5. april 2014 Forfatter Del Skrevet 5. april 2014 Tenkte jeg skulle ta en dags pause, men på vei hjem fra jobb, gikk jeg forbi Antikvariatet bokkafé på Bakklandet, og der ble det full stopp. Både på grunn av egen interesse for bøker OG fordi det var et opplagt "ny vår"-motiv x 2. Bøkene får forhåpentligvis en ny vår, og kassen for sprengstoff er jo "knall"! En ny vår for en kasse med bøker: 1/500s, f/2.8, 35 mm, ISO 320 Interessant dokumetnasjon. Den kassa skulle jeg gjerne hatt... ! Takk! Kassa var fin, ja. Skulle gjerne hatt den selv - og hatt idéen til den. Artig påfunn. Jeg liker å dokumentere omgivelsen slik. Blir nok mer av det i festen! Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Du er flink til å finne motiver. Flott start på aprilfesten. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 5. april 2014 Forfatter Del Skrevet 5. april 2014 Koselig bok-kasse! Ja, ikke sant! Du er flink til å finne motiver. Flott start på aprilfesten. Takk! Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 5. april 2014 Forfatter Del Skrevet 5. april 2014 (endret) I dag var det fototreff, og fokus var ikke på aprilfesten, først og fremst, men det ble et bilde av det allikevel: 5. april: Ny vår for bonden: Pløying på Rotvoll EXIF:1/250s, f/7.1, 62 mm, ISO 200 Endret 5. april 2014 av Linepusle 1 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Den ble flott, Linepusle - fikk ikke med meg den jeg, objektivet passet ikke. Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 fint bilde av traktoren linepuls. fint bakgrunn også, harmoniserer med fargene på traktoren. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Dagens bilde fra Rotvoll ga skikkelig vårfølelse. Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Fint dokumentarpreg over bildet med rørene, liker dog det med bokkassa aller best, veldig godt sett og fotografert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå