Gå til innhold

Augustfest 2013 - Sverrelerre - fastoptikk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fine nyanser av grønn. God dybde med steingarden som slynger seg inn i bildet. Flott bløtt lys og god atmosfære. Bildet er litt rotete. Det er veldig mye detaljer som gjør øyet litt forstyrret.

Flott du er tilbake på forumet. Dette blir bra.

Endret av Substitute
Lenke til kommentar

Å ja. Jeg vil ha. (ikke tærne altså, selv om de også var fine) Krabbe gir virkelig sommerfølelse. Jeg har fått alt for lite av det de siste årene. Fin og ryddig komposisjon. Flott lys og fin kontrast. Jeg liker at det er flere farger som går igjen, og fargene harmonerer med hverandre. Flott. De røde neglene er prikken over ien.

Lenke til kommentar

Lørdag 3. august

post-50883-0-79303400-1375536494_thumb.jpg

Gamle travere

EM-5 - olympus 45mm - 1/2500 sek - f/1.8 - ISO 200

Jeg må innrømme at foreløpig er svært imponert over olympus sin lille 45mm f/1.8. Den er skarp, kontrastfull, fokuserer raskt og presist. Jeg fokuserte her på den bakerste støvelen. Fokus sitter så og si alltid, en fryd å bruke :-)

Lenke til kommentar

Det er jo direkte morsomt å se at du har havnet i µ-4/3 leiren.(Velkommen etter ? ;) )

Det at det blir bra bilder er som forventet, du har ved tidligere anledninger vist at det å ta gode bilder, det kan du.

Liker godt dagens gamle travere - fin og myk presentasjon der.

Lenke til kommentar

Takker for kommentarer :-)

Det er jo direkte morsomt å se at du har havnet i µ-4/3 leiren.(Velkommen etter ? ;) )

Ja, jeg har omsider byttet leir fra Nikon til m43... Foreløpig planlegger jeg vel å beholde mitt gamle Nikonutstyr, men jeg tviler på at det blir brukt mye..

Lenke til kommentar

Søndag 4. august

post-50883-0-84135200-1375642975_thumb.jpg

Sommerlig virketrang

EM-5 - 45mm - 1/2500 sek - f/1.8 - ISO 200

Jeg satt her og hadde mest lyst til å laste opp et annet bilde fra dagens minnekort.. Dessverre var det tatt i går, så jeg legger i det i en spoiler i stedet :-)

post-50883-0-48777900-1375642989_thumb.jpg

Gammel sliter

14mm - 1/320 sek - f/5.6 - ISO 200

Lenke til kommentar

Mandag 5. august

post-50883-0-28954100-1375737848_thumb.jpg

Marnar Bruk

E-M5 - 1/1000 sek - f/5,6 - ISO 400

Avindustrialiseringen er spennende å bevitne for tiden i Mandal. Gammel industri knyttet til sjøfart og trelast legges ned, og flotte leilighetskomplekser reises i stedet. Hva lever de av, alle de tidligere arbeiderne? Klipper hverandre?

Lenke til kommentar

Variasjon og oppfinnsomhet i denne tråden også ja....

Takk for det, Randi :-)

Søndag 4. August var veldig fin. Flott komposisjon og fine farger.

Takk for det - mesteparten av arbeidet ble imidlertid utført av 1 stk ivrig 2-åring... :-)

Fin start på festen! Liker spesielt 4. aug. (fin komposisjon og stemning) og 5. aug. (velkomponert, intressant motiv og etterbehandling).

Takker, etterbehandlingen kan vel også betegnes som "over the top".. Motivet er interessant, enig i det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...