atwater Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Ja tittelen sier det meste. Har møtt denne jenten på internett og da lurer jeg på hva jeg burde gjøre nå. Møtte henne for ca. 3 uker siden. hun er 15 og jeg er 16 år Så what to do now? Mvh -Mellers Endrer denne for å slippe å lese gjennom alle sidene her. Her er sannheten smile.gif Okey som dere alle vet her inne møtte jeg denne jenta på jippii, dette er da en side der man kan snakke og spille samtidig. Jeg må ærlig inrømme at jeg har vært litt små skeptisk hele veien, men holdt motet oppe. Jeg møtte denne såkalte la oss kalle henne "Henriette" på jippii og ble kjent med henne over denne siden, jeg fikk henne email slik at vi kunne ta dette på MSN, den fikk jeg etter en liten stund og da snakket vi i flere timer på MSN. Jeg spurte om bilde, det tok 2 min så var det inne på min data. Etter da noen dager fikk jeg telefonnr hennes og dermed var det pån med SMS snakking til alle døgnets tider. Etter at vi hadde tekstet i noen uker tok jeg motet og ringte Henriette. Hun tok telefonen og vi snakket sammen i kanskje 30 min elns. Nå Lørdag 16.01.10 skulle vi møtes, vi skulle møtes på Oslo S og vi skulle gå og se på Avatar. Jeg tok da toget innover for å møte Henriette, men det var ingen Henriette å se. Jeg ble ganske skuffet og dro hjem igjen uten hell. Jeg poster her når jeg kommer hjem at jeg aldri møtte Henriette. Dermed fikk jeg en PM fra JanFr som kunne leke dektektiv, først sa jeg nei, men etterhvert sa jeg ja til det, jeg ga han email, facebook, mobilnr osv slik at han skulle prøve å finne ut av dette. Etter noen timer fikk jeg svar fra han. Da hadde han funnet ut at det var ikke Henriette hun het, men Linn. Hun hadde en fake facebook profil, det var ikke stemoren nr henne sto på. De 12 vennene hun hadde på face var også fake facebook profiler. JanFr fant også hennes ekte facebook profil og jeg mener han sa at der hadde Linn over 300 venner elns. JanFr kontaktet de 12 vennene Linn hadde på facebook for å høre hvor de hadde møtt Linn før. Så alt i alt så hadde Linn, fake facebook profil, oppga feil navn, var sannsynligvis ikke i Oslo på Lørdag. Hun var altså en helt annen person enn det jeg har fått inntrykk av. Hun er god på data, så for alt jeg vet kan Linn ha vært her inne i denne tråden og lest alt sammen. Ikke vet jeg. Vi fant heller ikke ut hvor gammel Linn var, så hun kan være like gammel som hun oppga til meg eller så kan hun være yngre. Endret 18. januar 2010 av mellers Lenke til kommentar
kj_ Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 prøv å avtal et møte med hun? hadde ikke det vært greit? Lenke til kommentar
MB2 Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Har dere pratet på telefonen ennå? Lenke til kommentar
atwater Skrevet 4. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2010 prøv å avtal et møte med hun? hadde ikke det vært greit? Jo, det hadde vært kjempe greit Har dere pratet på telefonen ennå? Nei, har ikke kommet så langt enda.. Sender SMS i hytt og pine, det samme med MSN. Lenke til kommentar
MB2 Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Råder deg til å ta en prat på telefon. Er utrolig artig, og du får ett helt nytt bilde av personen Lenke til kommentar
atwater Skrevet 4. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2010 Råder deg til å ta en prat på telefon. Er utrolig artig, og du får ett helt nytt bilde av personen Tørr jeg det da Lenke til kommentar
Manken Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Ja det tørr du Eller så kan du jo spørre om hun er å finne på Skype ? Lenke til kommentar
Sindrato Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Det bør du, ellers blir det aldri noe av det Lenke til kommentar
atwater Skrevet 4. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2010 Ja det tørr du Eller så kan du jo spørre om hun er å finne på Skype ? Ja, har sendt henne en SMS, men har ikke fått svar enda... Tør du la være? Ja, det er det da Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Drikk litt sprit så ringer du Så møtes dere også -> ACTION! Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Hvor langt bor hun fra deg da? Hvis du bor i Kristiansand og hun bor i indre Troms kan det bli.. LITT problematisk til tider. Er hun norsk? Det går greit å møte henne. Men sørg for å bli litt bedre kjent, gjerne ved telefon, skype eller kanskje webcam? Endret 4. januar 2010 av EMS15 Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Bruk cam for å sikre deg mot kødd, seriøst bittert Lenke til kommentar
atwater Skrevet 4. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2010 Hvor langt bor hun fra deg da? Hvis du bor i Kristiansand og hun bor i indre Troms kan det bli.. LITT problematisk til tider. Er hun norsk? Det går greit å møte henne. Men sørg for å bli litt bedre kjent, gjerne ved telefon, skype eller kanskje webcam? Hun bor i Oslo og jeg bor ca 45 med tog fra Oslo så det er ikke noe problem. Hun er Norsk. Får vente med å møte henne, bli litt beder kjent med henne osv. Bruk cam for å sikre deg mot kødd, seriøst bittert Hverken jeg er eller henne har cam... Så det kan bli litt problematisk, men har sett bilde av henne Både over MSN og facebook Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Ikke ha for store forhåpninger, lett å ha bilde av andre på MSN, Face, ofte mange som er med sammen mot deg, de synes det er gøy. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 4. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2010 Håper det ikke er noen som tuller med meg Lenke til kommentar
N|troXx Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Bruker å foreslå et møte ganske kjapt de gangene jeg har ramlet over noen på nett som jeg kan tenke meg å treffe. Ikke hold praten i gang over msn face osv for lenge = ofte feil inntrykk. Hvorfor tlf når det ikke er noe vanskeli å møtes. Du bor jo like ved Oslo, møtes ved spikersuppa eller noe og bare rusle rundt, stikke på Burger king og kjøpe milkshake, whatever. Ikke gjør noe stort ut av dette på første møte!! Bare helt kompis, men legg inn litt ekstra fleip, evt kroppskontakt hvis mulig. Good Luck man! Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Sats på kroppskontakt, prøv å lure fingra ned i buksa hennes så fort som mulig Lenke til kommentar
atwater Skrevet 4. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2010 Sats på kroppskontakt, prøv å lure fingra ned i buksa hennes så fort som mulig Trokke det funker du.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg